svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.NoPe

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

Opis bloga

O našim jebenim životima..
Ovak zovem se Valentina,nevolim baš
svoje ime al nmv ionako me svi zovu Tina...
Imam 14 godina,idem u 8 razred....Vlim se rolat,volim tac kwon do,
makar ga više ne treniram,volim MSN,motore....uglavnom svašta...
Imam puno prijatelja...
best frend:V&D€K...the...glumac...lol
best frendice:Anja,Martina..
frendovi i frendice:Maja,Mrki,Iva,Niko,
Tena,Helena;Pepa,Ivana,
Ivana P.,Tarija,Mia V.,Taja

T&NIN em-es-en:
tina7@live.com..

eeei...
~¤o meni((centar svijeta))...¤~
~°°ime:Maja
~°°kvart:Jarun
~°°rođena sam:13.1.1994.
~°°razred:7.a
~¤friends¤~
Doll Avatars
Doll Avatars
~°°best frendovi:nema ga
~°°best frendice:Tina,Ana,Iva
~°°ok frendovi:Vid,Pia,Tonka,Anja,Karla,
Ema...
~¤muzika¤~
Doll Avatars
Doll Avatars
~°°slušam:rock,punk i malo pop
~°°prezirem:cajke
~°°naj izvođači:Hladno pivo,
Linkin park,Nightwish,Queen,
Gunsi,Avril,Pink,RHCP,S.O.A.D,
Green day...
~¤film,tv i gluma¤~
~°°naj glumci:Hrvoje Kečkeš,Will Smith,
Mila Elegović i Lindsay Lohan,Hilary Duff
~°°naj film:Pjevajte nešto ljubavno,
School of rock,Step up2
~°°naj crtić:simpsoni,shrek,spužvasti
~°°naj serija:malcom,bitange i princeze i
rat u kući
~¤ljubav¤
Doll Avatars
Doll Avatars
Tomo <3
kmee...
Majin msn:
bitanga.debela.haha@hotmail.com

Linkovi

W&D€K

Samo TiNiN bLoG...

Anja...Public Pervert...

Majin blog

Widov humornut

Mi,ekipa iz ZkM-abelj

Moj blog o HP-ublabla

....s* LJ* i* K* e....

..sRčEkO..

Image Hosted by ImageShack.us


***hUg AnD lOvE***

Image Hosted by ImageShack.us

© ~¤BeSt FrIeNdS!?¤~





~**Oporuka**~

i kad je već moja draga profesorica spomenula opruku...hh...ajde da i to obavim...eek
Doll Avatars
Doll Avatars
moja oporuka:
Tini ostavljam:svoje trenirke,da ubuduće ide van u trenirci,a ne u trapericama...lool...lud
Ivi ostavljam:sve moje crne majice i majicu od hladnog piva((a to je,vjerujte mi,svetinja))...ostavljam joj i sve svoje cd-e...tam di je sve rock,metal i to...a tog ima dosta...
Ani ostavljam:moje rajfeke s kosturom i narukvicu koju sam jučer imala u školi...lol....i sve slatkiše((koje skrivam od buraza))...fino
Tomi ostavljam:moj laptop i knjige iz fizike i potpisani cd od hladno piva((iako će to morat djelit s Ivom,,,da ne bi bilo...))dead
Mami ostavljam:onaj cd koji ima oho ho Queenovih pjesama iii sve one moje mreže kj love loše snove,neku robu iiiiiii anđele koji mi vise u sobi...zubo
Burazu ostavljam:hm...onaj moj autić...lool...lud
Tatici ostavljam:mp4,možda skuži zkj postoje budale koje hodaju ulicom s slušalicama u uhu...
i to je to...ostalo prodajte...
Doll Avatars
Doll Avatars
~Michael~
i jučer sam došla na temu....Michael Jackson...s mamom sam pričala kak je on zapravo dobar i počela asm se borit za njega,da je dobar bez obzira na to kj siluje djecu(što nije okee) i mjenja boju kože...blablaiam film o njemu,i film jedan u kojem on glumi sebe...mislim sve je to okeeee...ne kužim u čem je fora osuđivat ljude...npr:
Queen-pederi((imaju dobru mjuzu i najboljšeg pevača))
Amy Winehouse-pijanica na drogi((dobra muzika))
Michael Jackson-kreten koji siluje djecu((dobra muzika i dobar glas))
Doll Avatars
Doll Avatars
tralala...u čem je fora!?
bangbangburninmad
nije mi jasno...
puss,mwa <3cerek
by:Maja


07.05.2008. u 10:27

| cOmEnTiRaJ (35) | PrInT | pErMaLiNk |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.