srijeda, 11.07.2007. ♥

♥ Evo mene s novim postom...

Otkud da počnem?
U zaostatku sam, nisam stigla pratit ostale blogove,čak sam uspjela curama čestitat rođendan i to je to...
Evo,upisala sam ekonomiju i sad mogu biti mirna cijelo ljeto...
U nedjelju je kod nas održan malonogometni turnir i bilo je odlično! Barem meni! cerek
Bilo je otprilike 14 ekipa i čestitam svima koji su sudjelovali,a posebno onima najboljima! thumbup
Vježbati,naravno,još nismo počele...međuopćinsko natjecanje će valjda biti za 2 tjedna, no pitanje je što ćemo mi učinit do toga i hoćemo li se uopće tamo pojaviti.zujo
Barem se nadam da ćemo se dobro pripremiti za županijsko natjecanje koje nam je bitno...barem bi nam trebalo biti!

Toliko od mene za ovaj put!

Veliki pozdrav svima koji posjete ovaj blog! wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.