DVD Buševec

21.10.2007., nedjelja

14 . 10 . 2007 . XIII. KUP Dubravice

Prije polaska na natjecanje napravili smo tri vežbe jer navala već mesec dan nije delala navalu . Poslije smo se ukrcali u kombi i otišli do doma da ukrcamo se kaj nam treba i krenuli oko dva put Dubravice . Oko tri bili smo u Dubravici i lagano se ekipa razišla svaki na svoju stranu , ja na prijavu ekipe a ostali u birc na kave . Po prijavi ekipe malo sam pogledal kak drugi vežbaju i odma sam znal da bu opet borba ko i zadnje tri godine između nas Bregane i Bijele Gorice . Naš red je bil negde oko šest
a već se temperatura počela dobro spuštati pa je bilo dost mrzlo al to nije utjecalo na našu vežbu .
Prva nam ni sela kak spada pa smo tak imali vreme 41 sek. i par greškica pa je ekipa u druge išla na sigurno . Tak je i bilo druga nam je vežba bila 35.3 sek. ke dečke nije previše oraspoložilo jer su još trebali vežbati Bregana i Bijela Gorica .

Posle nas vežbala je Bregana u mješovitom sastavu i njihova bolja vežba bila je 34.5 sek. Poslije njih vežbala je Bijela Gorica koja je na kraju napravila najbolju vežbu 34.4sek. kaj im je bilo dosta da i po treći put budu prvi i odnesu prelazni pehar u trajno vlasništvo .

Poslije smo otišli neke pojesti i popiti a kak je vani bivalo sve hladnije a u birtije je bilo toplo tak su se dečki preselili na par rundi na toplo . Kad sem ja došel tam več su bili dobro razigrani a čaše su bile pune . Kak su svi pili neke kratko i ja sem moral neke popiti reda radi da nebi neke zacopral . Kad su se popili preselili su se nazad u dom de se očekivalo proglašenje . Ja sam u tim trenucima bil u komi jer sam imal naporan vikend a još sam moral voziti doma pa sam lagano crkal za stolom i čekal proglašenje . Dečki su se u međuvremenu pripravili za " vežbu " i došli baš kad je trajalo proglašenje . Po proglašenju su krenule runde iz pehara i sve se tozavršilo oko pol deset kad smo krenuli domom . party

Na putu kak je u kombiju bilo toplo večina ih je pospala a neki su od preveč pijaće malo zamaskirali kombi s vanjske strane ( " LOVCI NA JELENE " V - I i N - II ) . Oko pol jedanaest bili smo doma i lagano se razišli neko domom a neko na još jene u " Banderij " . lud

Ovo je bilo zadnje natjecanje u ovoj sezoni a po mojem mišljenju ovoj ekipi i jedna od najžeščih pijanki ove sezone .

Povremeno ću Vas izvještavati kaj se događa u našem društvu i jel se vredu .
POZDRAV IZ BUŠEVCA !!!!!!!wave
- 12:10 - Komentari (8) - Isprintaj - #

11.10.2007., četvrtak

07 .10 . 2007 . Nedjelja Zaprešić 5. Memorijal ban Josip Jelačić

Dogovor u pol jedanaest pred domom polazak za Zaprešić ... Tak je i bilo u pol jedanaest svi smo bili u garaži spremni za polazak . Poštar je obavil rutinsku provjeru Zmijinih čarapa da se nebi ponovilo Čiče . S mojeg stajališta svi su bili nabrijani na natjecanje i dvije vježbe u Zaprešiću i svi smo se nadali rušenju našeg rekorda i kao i uvijek dobroj fešti u Zaprešiću .

U Zaprešić smo došli oko jedanaest taman na vrijeme da se prijavimo i pogledamo kakve su staze i kak ide natjecanje dok i sami ne dođemo na red za vježbu . Naš termin je trebal biti u pola jedan ali ...
to nije bilo tak jer je cijeloi natjecanje u startu malo kasnilo a i ekipe nisu na vrijeme dolazile na staze u pripremu a i same staze su bile nakon par ekipa u komi budući da je cijelu subotu kišilo .

Tak smo pogledali nakon prijave i odlaska u pripremu vježbe Lekenika , Paukovca i Bregane . Tak je
došel i red na nas pripremili smo si stazu i opremu i stali u stroj a onda glavni sudac veli , nemožete vježbati na toj stazi jer niste na redu i niste po rasporedu na toj stazi , a da bi sve bilo još gluplje ekipe koje su trebale vježbati na toj stazi u to vrijeme nisu bile ni blizu tek treća ekipa koju je pozval došla je na stazu tak da smo dočekali i pauzu .

Poslije pauze odgledali smo Biškupec i Našice i čekali naš red i došli smo na red na šestoj stazi nakon što su sve staze pomaknute iz blata na donekle suho tlo .

Prva vježba krenula je Ok ali na kraju sam ja N -1 zeknul bolji rezultat vodna je bila brža za sekundu i prva vježba na kraju je bila 36.7 sek. bez greške ... vrijeme čist Ok samo ne za ostatak moje ekipe . Tak su i krenuli drugu ali moj N - 2 ni bil dosta brz pa sam mu malo zbrisal ali to na kraju nije bilo bitno jer našem V - 1 je trebalo 7 cijelih sekundi da zakopći štrik na sitku . Da je sve bilo kak treba navala bi najebala ali kak ni tak je vežba bila 37 sek. + 20 greške( polazak V i C prije gotovo ) .

Poslije su dečki otišli neke poklopati i lagano se zabaviti a ja sam i dalje pratil tok natjecanja tak da sam i prije proglašenja zanal ono kaj trebam znati Buševec je nakon svih odvježbanih vježbi njih 98
završil na ukupno petom mjestu od 49 ekipa u našoj kategoriji .

Poslije sam malo pogledal kak ekipe vleču štrika i malo porazgovaral sa poznanicima jer Zaprešić je svake godine zadnje natjecanje u sezoni pa se neki od nas ne vidimo po osam mjeseci do prvoga natjecanja . U međuvremenu javil se i moj želudac pa sam otišel i ja na gablec i osvježenje .
Na našem stolu je već bilo dosta veselo , dečki su darpali neznam koju litru gembača i pevali se u šesnajst ... kak koji Kuki je popizdel jer niko neče feštati i da kakva smo mi to ekipa koja nije na hrpe pa su ga malo dečki zezali i na kraju svega skoro su se i pomazali ali sve je završilo Ok sa dobrom dozom smijeha i zafrkancije .

Ak sam neke izostavil nek me moja ekipa nadopuni i do natjecanja u Dubravici 14. 10 . pozdrav i Buševca !!!!!!
- 19:24 - Komentari (9) - Isprintaj - #

03.10.2007., srijeda

28 . 09 . 2007 . Županijsko natjecanje djece i mladeži Zagrebačke županije Jastrebarsko

Cijeli prošli tjedan trajale su pripreme za županijsko natjecanje . Na županijskom su pravo nastupa imale četiri naše ekipe , dvije ekipe djece ženske i po jedna mladeži ženske i djece muške .

Sve ekipe su se okupile prvi put još u osmom mjesecu da bi krenule sa pripremama . Sve to bi bilo ok da se nije radi svih nesretnih događaja krajem osmog i početkom devetog mjeseca odgodilo natjecanje za 29 . 09 . jer su klinci bili u formi i spremni za prvo određeni termin . Kako svi oni koji rade s djecom u DVD -ima znaju da čim počne školska godina klinci se okreću školskim obavezama i da je radi toga jako teško organizirati vježbe jer neki idu u jutarnju a neki u popodnevnu smjenu a u takvim uvijetima nije moguće raditi kak spada .

Mene najviše interesira koja ekipa gore u savjetu mladeži određuje datum županijskog natjecanja .
Po mojem mišljenju županijsko bi trebalo biti svake godine održano najkasnije do sredine sedmoga mjeseca jer su sva djeca doma i nisu u školi i s njima se tada može najbolje raditi a i vrijeme je ljepše od onoga u devetom mjesecu . To kaj se neki pravdaju da neka djeca idu u sedmom mjesecu na more znaći da imaju jako mali natjecateljski kadar u ekipama i da neznaju djecu motivirati za vježbanje . Ako se baš nemože da natjecanje bude u sedmom ili na kraju šestog onda da bude bar prije početka školske godine .

A sad o samom natjecanju .

Prva od naše četiri ekipe vježbala je ekipa mladeži ženske . Prvu vježbu su napravile za 58.6 sek. ali su napravile grešku dok je druga vježba bila odlićna . Napravile su 54.4 sek. bez greške što je i mene kao njihovog vježbatelja iznenadilo jer takvu vježbu doma nisu nikad napravile . Martina koja ih je vodila jer sam ja morao na istom natjecanju suditi ih je nakon izvršene dvije vježbe odvela na prijavu za štafetu koja se po drugi put pokazala kobnom za plasman ekipe na državo natjecanje . Vrijeme štafete je bilo zadovoljavajuće s obzirom da su imale dvotjednu stanku u vježbanju radi školskih obavez ali opet nisu imale sreće . Naša devetka na štafeti je napravila grešku tj. imala je peh jer joj se u razvlačenju odpojila cijev a nije ju mogla ponovo spojiti jer je prošla kroz cilj i ta greška ih je stajala trećeg mjest i plasmana na državno .tuzan

Druga ekipa koja je nastupila je ekipa djece ženske , prošlogodišnje pobjednice županijskog , obje vježbe su bile ispod 13 sek. a bolja je bila ona od 12.56 sek. Poslije su krenule na štafetu koju su odradile bezprijekorno ali ne i najbrže .thumbup

Poslije njih na redu je bila druga ekipa djece ženske koja je imala bolju vježbu 13.26 sek. a štafetu su malo zabrljale jer su imale grešku na osmoj dionici pa je konačno vrijeme bilo podebljano za 10 sek greške . tuzan

Zadnji su nastupili dečki koji baš nisu imali sreće sa vjetrom i vremenskim prilikama jer baš kad su oni vježbali vjetar je bil takav da je mlaz jedva dolazil do kantica na stalcima pa su radi toga ostajali bez vode i bez boljeg plasmana . Vježba im je bila , ona bolja , 20 i neke sitnog + 10 greške što im je gora vježba od one koju su prvi put napravili lani kad su počeli vježbati . Dečki su štafetu odradili rutinski dobro i bez greške 84.5 sek . Da su napravili ono što mogu i da nije bilo vjetra konačni rezultat bi bil puno bolji .cry

Tako je ekipa mladeži ženske završila kao šesta , druga ekipa djece ženske osamnaesta a ekipa dječaka tek tridesettreća .

Prva ekipa djece ženske opet je bila među tri najbolje ekipe u županiji , bile su druge .thumbup

Čestitke svim ekipama pobjednicima i ostalima koji su nastupili na natjecanju jer rad s mladima je budućnost dobrovoljnog vatrogastva i djecu uči dobrim stvarima i miče ih s ceste i vodi na pravi put

Za anonimku koja pita ko radi s ekipama i koliko ekipa imamo .

DVD Buševec ove godine je imao dvije ekipe D - Ž , dvije ekipe D - M jednu ekipu M - Ž od koji su se na županijsko plasirale četiri ekipe . Od ostalih ekipa DVD Buševec nastupio je na sreniorskom natjecanju sa dvije ekipe M - A i Ž - A a još je tu i M - B i druga M - A ekipa .

Voditelj i vježbatelj ekipa djece i mladeži sam ja , moja malenkost, a seniorskim ekipama Švehla Mario i opet ja moja malenkjost . Budući da sam i vatrogasni sudac na natjecanjima nemogu voditi ekipe pa imam i pomoćnike Martinu Šilec i Filipa Rožića .

Ovo je za početak a izgleda da ću morati kad smognem vremena napisati nešto više o DVD - u Buševec jer vidim da ima ljudu koji se interesiraju .


- 18:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #

23 . 09. 2007. KUP DVD - a Strmec

Zbog nagomilanih osobnih i drugih obaveza nisam bio u mogućnosti ovih desetak dana doći do kompjutera pa tako nisam napisao nešto o natjecanju u Strmcu .zato iskorištava ovih par slobodnih minuta da Vam napišem kako je prošlo natjecanje u Strmcu sa strane moje ekipe .

Natjecanje je održano u nedjelju i počelo je negdje poslije dva sata poslije podne . Prvo sam ispratio par vježbi djece na brentačama i poslije krenuo do staze za VMŠ jer u tom trenutku je na stazi bila ekipa DVD - a Bijela Gorica . dečki su krenuli dobro , usis im je u obje vježbe bil super , ali su u navali malo štekali pa su bili zadovoljni i vremenom 34.2 sek. Nešto poslije njih vježbala je ekipa DVD - a Bregane koja je napravila bolju vježbu 33.9 sek. dok su u drugoj zeznuli na usisu .

Poslije njih na stazu smo krenuli i mi . Prvu vježbu nismo briljirali , moja malenkost N - 2 imal sam problema sa nosačem u samoj završnici prve vježbe takvih problema da me vodna grupa stigla , pa je vrijeme prve vježbe bilo nešto iznad 35 sek. . Druga vježba baš nam je sjela , jest da nije bila idealno izvedena ( naš V -2 nije od prve spojil C prugu na razdjelnici ) , pa je konačno vrijeme bilo 33.8 sek. .thumbup

Već dva natjecanja za redom smo prvi za djelić sekunde tako smo u Stupniku bili brži za samo 2 stotinke od Paukovca a u Strmcu za 10 stotinki od Bregane . bang

Poslije natjecanja dečki su se bacili na klopu i na cugu tj. lagano su krenuli feštati . party

Proglašenje je bilo oko devet , te smo nakon proglašenja krenuli kući . mah

Pozdrav ekipi iz Stupnika .wave


- 18:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.10.2007., utorak

29.09.2007. - Staro Čiče

Kako je počelo tako je i završilo. no Zbog županijskog natjecanja (koje je donijelo mnoštvo obaveza) nismo se u potpunosti uspjeli dogovorit oko prijevoza do Starog Čića (Buševec-Staro Čiće = 4km)!smijeh Jedino naš 'mali mrav' (nas Đuka) je napravio 8km u korist društva, te je najavio tužbu protiv DVD-a Buševec za nadoknadu goriva, amortizacije… Više o tome možete pročitati u 24 sata!burninmad Bilo bi to natjecanje kao i obično (zadnjih 10 natjecanja=10 pehara) ali…..headbang Čim sam vidio našeg Zmiju kako dolazi pred DVD u zelenim čarapama nutznao sam da nešto neće biti u redu (na kraju moja sumnja bila je opravdana i sada znam!!!-on je krivac zašto nismo uzeli pehar)puknucu. ZMIJA DA TE ČARAPE NIKADA VIŠE NISI OBUKEL! namcor bangNo očito nismo svi istog mišljenja pa bi se dalo zaključiti kako naš Švela ipak za sve krivi nedostatak kondicije-objasnilo bi to šetnju do doma u kojem je bila zabava. Ali opraštamo mu i to!! Ostavku ne prihvaćamo ni nakon svega ovoga! Ali prihvatit ćemo rundu!party Možda i njami
Sada malo ozbiljnije: natjecanje je bilo dobro organizirano rolleyes(samo mala kritika pjeva jer nas nisu baš nekaj animirali za više plesa i duži ostanak). Bilo bi to još bolje da drugi dan nije bilo kupa u Đakovu, jer se dosta ekipa zbog toga nije odazvalo.belj
Vremena natjecanja su bila solidna, samo što su nas izbacile čarape!
Naše cure (moram to reći) pokazale su nezrelost eek(čast iznimkama), te bi trebale malo više kulture i ozbiljnosti unijeti na stazu, a poslije se smijati (imaju idealnu osobu od koje to mogu naučiti-NAŠ BELI)thumbup! Filip će to dovesti u red. Znamo mi to!blabla
Prijatelji iz Bregana bili su uz nas kada je nama bilo najteže, te im se zbog toga duboko zavaljujemo! Baš ste dragi! Pusa strojaru! Dudo nemoj se ljutit, i tebe volimo.kiss

Sada ćemo svim snaga na vježbanje zbog Zaprešića, jer ne smijemo više tako lako prokockati ulogu favorita!headbang Zato dragi naši vatrogasci: 'Što je bilo, bilo je!'. smijeh
Vidjeli smo naše propuste (gore navedene) i sada na glavu (32,00). wink

Ne bi bilo u redu da sada kažem (zbog ekipe) kako je večer završila ali moram dodati da smo čekali našeg jeb…!fino Nemoj da ti se to više ponovi, a da ne zoveš nas!lud

Naše cure-pomladak osvojile su drugo mjesto, te ih moramo malo i pohvaliti. BRAVO CURKE! thumbup

Nemamo više vremena za pisanje jer nas čeka vježbanje! njamipartysmokin

Do druge prilike, vaš Poštar! wave


- 20:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Muška i Ženska A - ekipa DVD - a Buševec