zasto bas nadimak DVA ZIVOTA?!?

e...
stajala sam dugo pred kompom...i nikako da se sjetim kako bi mogla blog nazvati...i pustila muziku kad pjesma pod tim nazivom.. :)

  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Tko sam ja:

-jedna cura u dvadesetima
-zaljubljiva
-koja je 100x okrenula novu stranicu u zivotu
koja je odlucila da to mora prestati
-koja nije jos zaboravila:(
-koja je izgubila povjerenje u ljude
-koja obozava cokoladu :)
-nemoze zivjeti bez mobitela
-voli se izlezavati
-nevoli kad nije u pravu:)
-je JEDNOSTAVNA a tako KOMPLICIRANA

znate sta volim:

vaniliu
Image Hosted by ImageShack.us


a svako jutro si priustim nescafe
Image Hosted by ImageShack.us

od vanilie naravno:)

obozavam ruze svih boja a najdraza mi je:
Image Hosted by ImageShack.us


navece obozavam lec upaliti film
i uzivat u
Image Hosted by ImageShack.us


a od slatkog čokoladu
Image Hosted by ImageShack.us
sve vrste

kad izadem obavezno
Image Hosted by ImageShack.us


zarekla sam se d anikad necu okusiti vise
Image Hosted by ImageShack.us


a znate u cemu najvise uzivam??
u Ljubavi...

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

srijeda, 05.11.2008.

dopusti mi ...

Rain Pictures, Images and Photos

u mraku
lezim
cujem kisu
sto po prozoru
lupa
u sobu mi
tu i tamo
proviri svijetlost
i pojavi se tvoj lik

grmljavina
taj ogorceni zvuk neba
jer tebe nama tu

volim mjesec
u vedroj noci
kisu zvjezda
sto mame zelje
al veceras ih nema
i one su skrile svoju ljepotu

nekad
zatvorim oci
i zamislim ih
dodirnem ih
jedino tako mogu
tople su

jastuk
prazan je
tvoja strana hladna
tako zelim toplinu tijela
na tvojoj strani postelje
zelim tvoje tijelo i moje
da se isprepletu

pustit cu nasu pjesmu
neka me kroz snove vodi
do tebe

dopusti mi da te
poljubim




| KiSs M3!! (1) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.