Pa gdje si?

plovi plovi moj mornaru duboko je more
plovi plovi ribu lovi al se meni vrati
jer ne mogu sama pisat i tvoje i moje
dođi brzo ovaj blog je napravljen za dvoje

o markane moj markane
krvavo sunce ti tvoje
o markane moj markane
krvavo sunce ti tvoje

29.03.2007. u 22:16 | 8 Komentara | Print | # | ^

đast mi agen

Dobra večer.Slijedi još jedan nastavak plitke poezije koja nastaje iz dosade.
Nadam se da ćete se ubiti od dosade čitajući je(manje budala na ovome svijetuJ).bang

Inspiracija na temu istoimene pjesme jedne od boljih grupa (my favourite:)

Alone

Alone I stand in darkness
Without no one by my side
Solitery
Tears will be revenged
When words become enemy
Inside me

Get away from my soul
From my life and my mind
You can't lie to me
Cause to your lies I am blind

I have no trust for you
No faith, no strenght for more
There is no use to go through
Again, no use at all

So you stand before me
With nothing else to say
So speachless
Faith has finaly got you
And put you where I want
In madness
smijeh
smijeh
smijeh
Now I'm gonna go learn german,
Or else I'll get in big trouble
My teacher is a hit(wo)man
She'll hit me with rulerJlud

Al stvaaaarno,kad je… J

Hvala što ste uživali u još jednoj plitkoj poeziji.wave

27.03.2007. u 20:00 | 8 Komentara | Print | # | ^

ovo nije raklama za nescafe

dan je siv,ja sam još više
proklinjem prošle dane
i želim da se rastope
u mom sjećanju
kao kocka šećera
u šalici vruće kave

25.03.2007. u 21:49 | 2 Komentara | Print | # | ^

hranimo se (by me)



Zivot je lijep.
Jer Sunce daje zivot.
Proljece buja u toploj melankoliji.
Nebo puno bijelih pahulja.
Bog nas voli.
Mi ne.

22.03.2007. u 17:13 | 4 Komentara | Print | # | ^

obrnuti poredak (by me)



Tako da se zna
tko nosi suknju
a tko podsunju

22.03.2007. u 00:22 | 0 Komentara | Print | # | ^

sorry al evo još jedna na brzinu

opet za kolegusmijeh

HQKILLlud

First I'm gonna take
One nice cold beer
Then I'll pass to vodka
To make me still
If that doesn't work
I'll change to the gin
Until I get myself
High quality kill

Drinking through the night
Is gonna cost me much
But I'm an alcoholic
And all know me as such
And if I have to pay
One humongous bill
I'll do it with a joy
Just to be Hq kill

Every night is HQkill
It's so good
Like takeing a pill

I'm going home happy
My mission is for filled
'cause I've managed to get
Myself a HQkilled

ova je nastala u roku 5 minua. Ja se ispričavam svima onima koji će ovo čitati, također i mom suradniku koji je sa mnom na ovom blogu, jer sam u jednom danu napisala već 3 posta.ljudi,ovo je zla ovisnost!!!!!!!!!!headbang

22.03.2007. u 00:18 | 3 Komentara | Print | # | ^

poezija i proza

Za mog dragog prijatelja iz najboljeg benda na svijetu posvećujem ove pjesmice koje su pisane paunovim perom i ružičastom tintom (u orginalu) na papiru pošpricanim mošusom.ah,ah romantične li duše

Uživaj na faxu i uglazbi ovo pa ćeš mi pjevat pod prozorom da te mogu gađat čizmama i tezgama cvijeća il što god mi bude pri ruci.Pusek micica!mah

Ova je šugava…

P
aralized

You have the look that kills
You freez with every sight
And your words like poison pills
I take when I can't sllep at night

Paralized by fear
Paralized by fear
Scared of you
Of you comming near

Inside the rotten chests
Lies the bleeding heart
Ruined by my fear
Surounded by your night

Paralized by fear
Paralized by fear
Scared of you
Of you comming near

I feel your hands
Like serpents like stones
Paralized before you I stand
And you crush me to the bones

Ova je još šugavija…onak-na old hevy-blek metal način…
Ko neki country/seljački metal

Sixth circle

The nightmares shall be real
If you let them to be
Sorrow will dissapear
If thy contience is clear

As the river flows
It whispers his name
We're all in Sixth circle
And playing his game

Desperate hands are grabbin' my neck
There's no hope, no commin' back
Eternal fire shivers down my spine
As I step to the gates of number nine

The liquid of life
Is sllowly runnin' out
Soon shal be the end
You don't have to doubt

Chaos and disorder
Two brothers of death
Soon shall bring salvation
From pain that takes thy breath

Refren…desperate bla bla….
Btw ispričavam se ak sam nešto krivo napisala
i javi mi kad to kopiraš da ih mogu obrisat da se ne stidim

21.03.2007. u 18:35 | 4 Komentara | Print | # | ^

Prvo pa muško

Ja sam musko i pisem prvi.
Ne koristim hrvacka slova, jer kotkuce ne koristim hrvacku tipkovnicu.
Ne volem to.
Uglavnom.
Ovo je dobar blog, zato sto jos ne postoji.
Mislim, postoji, ali jos nema nesto puno postova pa nismo u mogucnosti zabrljat.
Da.
Necemo.
Moze.
Hoces kavu ?
Nedam.
Gladna je.
Nema nist za jest.
Ide kotkuce proist kobajsice s jajima.
Bez kobasica.
S njoklicama.
Da.
Puno.
I kisele salate.
Dobar rucak.
Ja nis necu jest, jer idem u bus.

ok,aj bokić!

21.03.2007. u 14:10 | 0 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2008 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovaj blog je bio. Sada vise nije. Vise se ne poznaju. Blogerske osobe dvije. Ali neka blog jos ostane, neka bude i ceka... Mozda jednom krene, natrag - ispocetka

Blog opisa

"Kombinatorickom funkcijom dvaju svietova dosli do ovoga.
Sami prosudite.
Nama seksi."

"ružo bijela što si tako plava
što si plava ko zelena trava"