*Crni i Bijeli Anđeo*

Girls just wanna have fun...When the working day is done..Girls just wanna have fun...

EJ....ljudi evo me ko nova sam nakon sinoćnjeg izlaska....heheh e da samo znate kako je odlično bilo, ajme samo smo plesale, nismo mislile na probleme, na muške, ma ajme samo smo plesale, bilo je fakat predivnoooooo.partypartyparty...Ehehe Tanja nam je došla pjevat štiklu, i do kraja, ajme tanja je luda ko mjesec, joj bilo je fakat super, tamo kad smo se popele na binu, Matija, Armina, Paula i ja došo onaj zaštitar da nas spusti dole, jer se ko gore nije smjelo plesatlud, ajme joj ali nema veze nije to nama pokvarilo veče, mi smo se super provele, naši muški nisu došli, i bilo je dobro bez njih, ma šta će nam muški bogati kad imamo mi same sebe ajde mogu se ženske i same zabaviti!!!!!!!!Bila je i naša Lejla tamo, ehehe i ona je luda, rasplesala se heheh.....E a danas nam je Marijeli rođendan pa evo da joj čestitam rođendan JUBE SRETAN TI ROĐENDAN i biggg kisssss.cerekcerek.......Ajme, šta da vam pišem, osim da baš sinoć i nismo bile sve svoje, ali oporavile smo se, šteta šta danas opet ne idemo vanka, ali baš smo namjeravale, da nastavimo partijat od sinoć...ali eto sad opet čekat petak ma nea veze aj dočekat čemo i to.....Ajme ljudi moji eto to bi vam bilo to neam blage šta bi vam pisala, eto moram samo još jednom reč da nam je SUPER BILO SINOććć, nemojte mi zamjerit što vam toliko spominjem sinoć......ali eto....to bi bilo to uglavnom čujemo se i vidimo...wave
big pozz:
Pauli, Maris, Matiji, Armini, Dini, Lejli, Antoniji, Nikoleti, Andrei, Ivani, Ivoni, Maris m, Kiki, Marti, Doris, Ivi, Luči, Zvoni, Anči, Dori, Vali, Amri, kiki drugoj, Dadički, Andrei v, Petri, Mireli, Evi, Jeleni, Dijani, Marini, Martini, Dariju, Maru, Ivu, Iti, Pinkiju, Fili, Ivanu, Vlahu, Toniju, Hrvoju, Malcu, Irmisu, Elvisu, Zokiju, ma uglavnom svima ostalima koje znamo....eto bigggg kissss svimaa.....cerekcerekcerekcerek
BY:Tonelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacerekcerekcerek



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

03.03.2007. u 20:31 | 25 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Evo nas dvije ludače došle napravit blog, pa svratite jer tu ćete saznat nešto o našim životima i usranoj školi, a najviše o izlascima i frajerima....
uživajte....... wavemah



PAULA:
god:16 i po
datum rođenja:6.7.1990.
živim u gružu
škola:ekonomska, 2. razred, tajnica
izlazimo trenutno u lazarete, i na druga mjesta gdje ima zabave..hehe
ljubav:heh ima svega po malo...ali tajna...
vuk dlaku mijenja, ali ćud nikad....
eto svima pozzzcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ANTONELA:
god:16
datum rođenja:20.12.1990
živim isto u gružu
škola:ekonomska, 2 razred, tajnica
izlazim isto u lazarete i na druga mjesta;bitno da ima zabave...
ljubav:ima svega
nikad ne reci nikad
moja msn adresa:aanttonelaa@hotmail.com
svima bigg kissss cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


A OVO SMO NAS DVIJE:smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



How Do I Breathe Lyrics

Linkovi

slikeeeeeeeeeeeee

Jubiceee mojee najdražeee...Paula, Tia, Belmaaa =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


paula i ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

maro, marina i paula
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nas dvije...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*Antonela*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*PauLA*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ivy naša draga...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dario i paula
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

fila..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ita i dario...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tia i Andrea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivy i Teica =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nas dvije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
antonela i andrea...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

heheheh =)=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ostalee slikiceeeeeeeeeeeeeeeee............


seka i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marina i paula
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

paula, tonka i vlaho
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

toni, hrvoje i vlaho
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naš slavni MS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a ovo je naša draga armina :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo peka naša he he:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dina.. :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jube tonelina he he ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dream team:! )
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zvone...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a ovo je naša lučii

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Eva,,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eni,renata,kike...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




ovo smo nas dvije na krizmi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

vlaho, maro, paula, tonka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tomi i hrvoje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

paula i ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

antonela i hrvoje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nas dvije na novoj...
Image Hosted by ImageShack.us

slatki medići iz moje sobe-antonela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

more....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

antonela....hahahaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


paulaa....haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JAMES LAFERTY(tree hill)
Image Hosted by ImageShack.us

kaka...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

na Poljudu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PaULA..
Image Hosted by ImageShack.us

AntonelA.....
Image Hosted by ImageShack.us



paula....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tonka i hrvoje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the O.C.
Image Hosted by ImageShack.us

TREE HILL
Image Hosted by ImageShack.us

hehehe Tonka....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



paula......... :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

miško i paula..
paula...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ubijanje dosadeparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A SAD NAŠ RAZRED::

ovo su nike i lejla.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zvonimir, vale i mirela.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivana i paula...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

andrea i paula m.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


armina......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kike i mejn....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


peka....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

maris....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marija i paula m.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


antonela i paula....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Luči...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


antonija i lejla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Letooo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lejla, antonija i dadić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ivona-bube našaaa
Image Hosted by ImageShack.us

matija.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana se ne želi slikavat...hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vale....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dina...........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Župke: Marija, Paula i Andrea....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dadić, Leto, Zvonimir i Jelena......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






blog

blog



blog

blog


blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts


blog Layouts

blog Layouts


blog Layouts

blog Layouts



~~~Čovjek može voljeti samo ono biće za koje je uvjeren da će biti prisutno kada mu zatreba~~

~~Sve što znamo o ljubavi jest da je ljubav sve~~

~~Budi ljubavi dostojan ako želiš da budeš ljubljen~~

~~Ja...pogledom pratit cu te,dodirom mazit cu te, poljupcima hranit cu te, zauvijek voljet cu te!!!~~

~~Nazovi me ponekad pa nista ne kaži, razumijem neizrečeno ali, u šutnji ne laži, nazovi me
ponekad da zapamtiš moj broj voljet ću to šutanje i zivjet ću za poziv tvoj!!!~~

~~Ti možeš drugoj u zagrljaj pasti i drhtati poput morske pjene, ali kad budeš na vrhuncu slasti,
gledat ćeš nju-a vidjeti MENE~~

~~Da li znas kako je kad se za nekog svom dusom boris, kad ga u ocima za malo ljubavi molis,
kad posljednji otkucaj svog srca das! Kako je to, da li znas??~~

~~Vrijeme je predugo za one koji cekaju, a prekratko za one koji vole!!!~~

~~Kad jednom shvatis da sam samo san - neces me ni sanjati...kad shvatis da sam zvijezda -
neces me dotaknuti...kad osjetis da sam bol - preboljet ces me!~~

~~Pusti me i poželi sreću, zaboravi me, ja tebe neću, mrzi me ja ću te voljeti, vrijeđaj me ja ću preboljeti
ti leti visoko-ja nemam krila, ti budi voljen-ja nisam bila... ~~


nAŠI NajdrAži...

...Sekica....ništa me na svijetu ne veseli više nego njezina sreća...
Andreaaa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Čovjek može voljeti samo ono biće za koje je uvjeren da će uvijek bit tu za njega....
ivy I belmaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Ej, ljepotice moja prijateljice...
maris...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


....Nazovi me ponekad... A ništa ne kaži..Živjet ću za poziv tvoj...
tea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...A onda dolazi ona.moja stalna prijateljica..i ispunjava mi cijeli dan....
Andi =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Pravi prijatelj će bit tu za mene ček kad ne može bti tu za sebe...
@nc!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.......Ako mi ikad izbrišu sjećanja, ja ču te se svejedno sjetiti...
Lora..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Ni Bogatstvu ne radujem se, tvojim šalama smijem se, samo tebe trebam...
Kikee...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ti..Ti si taj koji svaku moju tajnu zna...Tebi vjerujem...
Senta
Image Hosted by ImageShack.us


...Djetinstvo..u sjećanju...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us