< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

just one high school story told by:dvije sasvim obične,ali ipak posebne frendice.
You gotta love us!



Majekofe najs pjesmice xD



Get Music Tracks!Create A Playlist!

Maj Kul Pipl xD

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moja seksej kulerica anja



Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

hey majic na kog nas samo to posjeća........

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

EVO NEŠTO I ZA MENE......

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
.... to vrijedi za sve one koji misle da vrijedi popravljati sto se popraviti ne može......

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

all about ircy

zuboHEYYYYY.....pa konacno malkice o meni!
IME: Ira
PREZIME: to je tak svejedno, mislim uz malo srece nece jos zadugo ostati isto!smijeh
ZANIMACIJA:Bar do danas moj je život bio uglaavnom tv, frendovi i zabava no sudeći po svem što sam sada shvatila i vidjela slijedece 4 godine vjerojatno će samo škola biti veći dio mojeg života. Da, da to mucenje jos ce i dugo poslije trajati, ali ajde, kaj ces!
Ma salim se! Nego ono sto me stvarno i dalje zanima jest tv, frendovi (pozz), glazba, jedan mali slatki decko iz skole (kiss)cerek, ma ugl. sve sto nema veze s ucenjem i knjigama.pjeva
Jako, jako volim rock, nesto malo hip hopa i barem kod mene uvijek dobrodosle prekrasne latino melodijice! cerek
OBOZAAVAAM: frendice, moju cakanu malu family, seku, peseke i kosti ( oni koji me poznaju znaju o cemu se radi), super cool ljude koji znaju sto zele, moju sobicu, moj velikki tv..... ma ja ugl. sve volim!
IZNIMKE: kakav bi to moj savrseni zivot bio da nema glupih kokosi, roda( sminkerice i male prgavice iz srednje)i sličnog! E da, još uz to ne vojim punoo papati (cokolada i forneti - iznimke) i prati suđe......cry
ONO STO VALJDA SVI O MENI ZNAJU:
saljiva, vesela, uvijek tu kad treba pomoci, u pms-u me ne dirajte jer nisam naj, naj pa mi se bolje maknite s puta. Ali ugl. to je jedina moja baš velika mana, nervoza, osim što sam paranoična kad je u pitanju kašnjenje ( pozz sandrich). ma to je ugl. sve, vojim vas sve puno puno! pusacerek
Uz sve to ja vam od svega najviše vojim svoje drage prijatelje maju, loru, sandru,anu, ivanu, leu, luciju, dalilu,ninu,lauru i baš sve ostale prekrasne ljude koje sam upoznala!

all about Majic

*IME mi je Maja,a odazivam se i na Maša,Poštarica,Šrek,mucek,igračka etc.
*majčica me donijela na svijet 27.6. '92. što znači da mi je 15god.
*kako me prepoznati na cesti?ja sam ono malo što skakuće(1.56,47),smeđe kose i tamnih,čokoladnih očiju yes
*idem u prfi raz. jedne fensi jezične gimnazije-XVI. RULZ party
*slušam stari,ali i novi rock.Pepperse,Gunse,Velvet Underground,Dylan,Pink Floyd,Linkin Park,Roling Stones,Hladno Pivo,Green Day...
*TV u teoriji ne gledam baš previše,kad mi se svidi neš onda oke,ali sad da pratim serije to ne...Billy Elliot i Čokolada su mi najbolji filmovi.thumbup
*obožavam čitati,to je moja strast. mislim da sam dosad mali miljun knjiga i knjižica pročitala,a mogu stvarno sve žanrove.jako mi se svidjela Lassie i to je "moja Biblija".moram spomenuti TWILIGHT.
*najbolja frendica zove se Tonak(tj Antonia) i znamo se iz osnovne.s njom riječi nisu potrebne,sporazumijevamo se telepatski.
-Loru sam zapravo upoznala ove god i jedna je od najposebnijh osoba koje znam,puno mi znači.
-Ircy je treći član tripleta i jedno komplicirano dijete.
imam hrpu prijatelja koje ne bi dala za sve na svijetu i nema ih smisla sve ovdje nabrajati...kiss
**VOLIM:-svoju malu,slatku family
-svoje spaljene "drugove i drugarice"
-sunčane dane(jakojako sunčane)
-kavu(razvila sam vrstu ovisnosti za Nes od vanille) njami
-duge šetnje,sjedenja u kafiću
-kad puše vjetar
-Cvjetni trg i općenito ZG,,Višeslava,blablabla
-pisati,spavati,plivati
-svoj mob i digića svog yes
-MSN i kad je on na njemu...
-voziti se tj putovaaati
-prazne tramvaje
-vodu u raznim oblicima
-Edwarda Cullena
-zelenu boju(ne zelenu već maslinastu) i ljubistačnu
-English i London !
-pingvine,pande i medeke,ofčice
-zvuk klavira i gitare
-loknice na sebi i na drugima
-ljubičice,lipu i djeteline
-čaj od kamilice
-internet.khm.
-spužvu boba
-svoju gej,ALI i hetero starku
-morbidne ljude,inteligentne i posebne
-zajebavat dosadnjakoviće bez smisla za humor ..eeeh...nono
-Duju,the Pseto i Pingua Veličanstvenog,Đuru razrednog kostura i Denis-Penis medeka
-britiš hjumor
-Etruščane
-smijati se
-saslušat i savjetovati drage mi ljude
-jednostavnost
-zagrljaje,svoje vidovite snove,Pim Pek,sekine trepavice,janu limun,Lorinu i moju ovcu Ofcu i našeg kondomeka Jožu
**ja sve volim.the end
***NE VOLIM-kišu
-kišobrane
-Rijanu,sirenu s Kariba
-kisele krastavce
-šoping
-podočnjake hehe
-ništavilo
-top shop reklame
-helo kitu i malog Zvonka
-hrvatsku estradu
-lopte
-jesti(osim palačinki.wink)
-brojeve...rimske ili arapske,svejedno
-maxADSL supersjebani internet
-kad me se na neš tjera,ne funkcioniram pod pritiskom
-dim od cigareta
-komplicirane ljude i filozofe
-dvoličnost,površnost i djetinjasto ponašanje
-plesati
***još ja tog ne volim,ali nije bitno.belj
*SPEŠL*
-ja sam u 13% ljudi koji pišu lijevom rukom
-Don't Cry od Gunsa je pjesma koja će me UVIJEK uspavati
-jedina serija na koju se UVIJEK smijem su Mućke i The Nanny
-snovi mi se dijelom ostvare lud
-ne mogu hodati ni po ravnom bez spoticanja...zamislite onda hrapavije podloge.eek
*LOVE*-trenutno JESAM zaljubljena.headbang On je jedna jako posebna osoba...


ponedjeljak, 19.05.2008.

JUST ME AND MY GIRLFRIENDS

beljHej ljudovi konacno sam nasla malo vremena da se posvetim,,,, vama.
ugl, u ovih par mjeseci nije se dogodilo puno stvari koje su promjenile kako moju tako i majinu svakodnevicu.... ukratko dakle zakljucile smo (najprije loric i ja, a valjda zatim i majic) da se mali medo sve vise interesira za nju,,,,,so sweet.beljcerek kod loric je situacija jednaka jer njen mali zeko nemoze prestati gledati u nju po citave dane...thumbup sto se tice moje malenkosti, jos sam uvijek jakkko neodlucna i mislim da ce me ta neodlucnost ubrzo kostati...zalivenbanga jbg. kad malo bolje razmislim mislim da je ova godina zapravo super pocela i kako ce, bar se nadam dobro i zavrsiti... s obzirom na to da smo svi pri kraju zivaca i na pocetku zivcanog sloma, kako zbog skole tako i zbog ljubavi, nadam se da ce nam se bar u jednom posreciti....smijeh ali dobro, ja vam fakat nemam vise kaj za rec osim da vec pomalo sizim jer mi se sve skupilo tak da mi s jedne strane za vratom visi mama, a s druge... a kaj mislite...bang
ali kako ljudi kazu, sve se prebrodi uz malu pomoc dobrih prijatelja, a do razrijesenja ćemo uvijek zajedno biti JUST ME AND MY VERY BEST GIRLFRIENDS- lol......wavedead
vejika pusa i sve vas puno jojam... irchynut



Image and video hosting by TinyPic

- 16:11 - Oh, How I Wish . . . (72) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.