ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Komentari On/Off

O meni(Dodo)

Hmmm... Ja sam Dodo...
Genijalac.... Iq mi je 139...
Idem u Smiljevac, 8.b... Slušam rock, metal...

Namjeravam proć s 6.0... Ići u mioc...
Volim:
burek sa sirom
tribal wars
sestru
bivšu profesoricu iz tehničkogwinkwink koja nadam se čita i naš blog
i to bi bilo to...


->O MeNi (ŠtEkY)<-

Evo zovem se Josip...
Prezivam ...
Idem u O.Š. ...
Imam xx god...
Nadimak-a pogodite...

VoLiM:
-skolulaze
-frendovethumbup
-cokoladunjami
-curekiss

NeVoLiM:
-dosadne prof.lud
-biti sadcry
-kad mi netko naređujeno




Pametni ljudi rekoše...

"Sve ce proci.
Ali, kakva je to utjeha?Proci ce i radost, proci ce i ljubav, proci ce i zivot.
Zar je nada u tome da sve prodje?"

"Teze je prikrivati osjecaje
koje imamo
nego glumiti osjecaje
koje nemamo."

"Život je veliko
iznenađenje. Ne vidim
razloga zasto smrt nebi
trebala biti još veće."

"A lover without indiscretion
is no lover at all."

"Dok god volimo nekog zbog njegovih vrlina,
to nije nista ozbiljno.
Ali kad ga pocnemo ljubiti zbog njegovih mana,
onda je to ljubav."


"Um je poput padobrana —
funkcionira jedino ako je otvoren."

"Nothing can bring you peace
but yourself."

"Sretan je i velik zaista samo onaj
koji ne mora ni vladati ni pokoravati se
da bi mogao nesto biti."


"Ljubav odoljeva vremenu koje sve otima.
Nikad nije zaista ljubio onaj
koji misli da je ljubav prolazna."

"Ja ne trazim,
ja nalazim."

"Dovoljna je samo jedna zraka svjetlosti
da nestane mrak."

OPĆA OPASNOST
Jednom kad noć


Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedino voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hočeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pricali.
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.

utorak, 25.03.2008.

-->You're the reason for me<--

Ljudima katkad fali samo malo... Samo malo da osjete njenu veličinu. Jer njena je veličina u njenoj moći... Moći da začara i najsnažnije biće. Da ukroti svačije srce. I ono najtvrđe... Ima sposobnost da razbije čovjekovu vanjštinu i dopre duboko u njega, i iz zvijeri ga pretvori i pticu. Pticu koja leti začarana, pticu koja dohvaća najviše oblake. Zbog nje ispuštam suzu, zbog nje činim ono što inače nebi. Čini mi se kao da imam sve, kao da mogu učiniti sve, osjećam se potpuno neograničeno... Sve to zbog nje... Mnogi joj za simbol uzimaju ono što im najviše znači, uspoređuju je sa najskupljim i najboljim materijalnim stvarima, ali ja ne... Jer znam, nema ničega što vrijedi toliko, nema stvari s kojom ju mogu usporediti... O njoj postajem ovisan, toliko ovisan da uvijek ponovno želim osjetiti ono što osjeti s njom... I tu sam se mnogo puta opekao... Jer nitko, pa ni ja, ne može umjetno dobiti taj osjećaj, ne ovisi o ničemu, nema nikakvog reda... Ponekad samo dođe, ostavi trag, i ode... Tad je najteže... Jer nisam spreman na tu silu koja s njom dolazi... Ne mogu se ni pripremiti na to... Jer me „napadne“ kad potonem... I tad, čini se kao da je došla kao spasiteljica, da me izvadi... I ponekad uspije, ali ponekad se svojim greškama počnem koprcati, nesvjesno se iskoprcam, i potonem još dublje nego prije... No nadam se da je ova sad došla da me izvadi iz ovog, da će me doživotno držati visoko i da ću ostati dovoljno pametan da se još čvršće primim za nju... Jer vjerujte mi, već osjećam kako dolazi, osjećam kako me polako nosi i uzdiže, i kao što rekoh, nadam se da je ovaj put prava, i da ona mene želi, kao i ja nju... Njeno ime je...