dvaedest*pet

27.11.2005., nedjelja

evo me nazad, raspakovana, i ciste kose.
imam dva nova sesirica i cetiri nova brushaltera, ona s umetcima, da izgleda kao da imam cice i to. imam i dosta nekih beleznica, recikliranog papira, i dve kugle sa snegom. od caja ovoga puta nista.
mislim da cu da pocnem novu beleznicu.
smrsala sam.
setala sam puno.
spavala gola jednu noc i tu noc sanjala daniela.
pila diet coke s limetom jer me bolela glava cesto a i bila sam gladna cesto.
ja inace niti nosim brus niti pijem coke niti mi se dopada to sto sam mislila da je creme brulee.
uf. ovo mi je trebalo.
jesam lepsa, mozda ne nuzno veselija.
ali mi je trebalo.
plakala sam jednom, iznad zuricha jer sam se tada setila da nije tu i tako to.
ostalo vreme sam razmisljala o drugima.
i kupovala.
i sve te divne stvari koje usrecuju.
pela se na monmart jedne noci kasno.
i pobegla arapinu.
ja inace volim arapine, nemam nista protiv, ali ne znam mu ime i ne znam kako drugacije da kazem. bio je mladji od mene, i pricao je solidan engleski i usran nemacki i nisam mogla da mu pobegnem dugo.
naravoucenije, po pigalu se ne setati sam(a) nocu.
iako sam bila hooded i nimalo privlacna jelda.
jos jedna stvar,
austian airlines/airway zahteva da im se plati meal on board. seronje! fasisti!

usput, nasla sam lepe cajnike i jeftine ali ih nisam purchasovala jer ih ne bi mogla transportovati iz beca do pariza i nazad. setala sam se po pijacama, uskim ulicama, kraj reke, i po snegu. i citala knjigu.
sad sam sretna sto sam kuci, zaista.
nedostaje mi oh da moram reci.
ali zasrao je on a ne ja.
on a ne ja.



- 13:31 - [][][][] (11) - >>>>> - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

BeFruityWithMe!

Linkovi