< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kissOdrastanje jedne gimnazijalke...

Da da gimnazijalka,jezicarka koja obozava svoj razred,svog bracu,Anu i Karolinu...Luku da nezaboravim!belj
Obozavam svoje prijatelje jer bez njih bi zivot bio nula!kiss
Sad sam samo ja,jedan crni andeo...
Vecinom zivce gubim zbog skole i dosadnog gradiva koje bespotrebno zamara moj mozak!headbang
Toliko o meni...
I nemoj da mi dolaze biseri koji pljuju po mojim postovima!
Ak vam se nesvida sta pisem nemojte ni citat!nono
pusa svima!kissFree Image Hosting at www.ImageShack.us
hmmmm...crni andeo...sara


Image Hosted by ImageShack.us


opet ja...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedan jedini neponovljivi paolo-talijan




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
karolina&ana-bubavi moje






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

paolo i dado




Linkovi

eo jedna pjesma...
NAPOKON!
Budim se mamurna,glava mi pulsira,dok otvaram oci
vrti mi se filim od prosle noci,
gledali smo tv u stanu kod mene,
ti si ceko svoje drustvo ko pravo musko
a ja sam slusala i glavom klimala,
ides mi na zivce i ti i tvoje price
tesko te podnosim,iz sobe izlazim,
trebam cugu,ti me tretiras ko slugu,
nakon case dvje sve zvuci losije,po glavi vrte mi se seme
da si skratim sve probleme,
dosta mi je ne trpim te,nemogu kontrolirat se,
prico mi je tata o nekom ganu iz rata,
kopam ladice,trazi gdje skriven je,
bez spletaka samo sa par metaka...
Napokon disem punim plucima,napokon sam slobodna
predobro je da bih popustila,zadnji potez
povlacim ja,
napokon disem punim plucima,napokon
sam slobodna,predobro je da bih popustila,
vise nikada!!!

ELEMENTAL

nedjelja, 17.02.2008.

DA,DA ŽIVA SAM...

Meni je stvarno žao zbog mog ne pisanja postova.U zadnje vrijeme sam jako lijena,ispravila sam kebere i stala s učenjem pa sad lagano krečem sa drugom turom ispravljanja.
Ovaj vikend je za mene bio pre buran,previše šokova.
Ne želim niti mi se da objašnjavat šta mi se sve dogodilo,nisu to neke velike drame ali nisu baš ni male...
Osjećam se zbunjeno,mrzim politiku,u ovom gradu nema pravde i ako mi još jednom netko nešta mazne snosit će posljedice.
Neznam više šta da pišem,ali iskreno se zahvaljujem jednoj osobi koja je stala i pomogla.Ta osoba je za mene napravila puno toga a da me nije niti poznavala.Bila sam samo prolaznik kojem je trebala pomoć,pomoć sam dobila od neznanca iako to sada više nije.Hvala ti na svemu,jer mislim da sam sve to sama prošla sada bi već bila u ludnici.Dobila sam dokaz da ipak svijet i nije tako loš,zao...
Ipak se nema potrebe skrivati u nekakvom svom svijetu,jer ljudi su ljudi,nisu svi zli,nisu svi dobri...
eh da,mateiše hvala i tebi punooo!!vtpkiss


Image Hosted by ImageShack.us





do tipkanjawink

- 23:31 - pljuni... (87)- ...pa prilipi- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.