dobri, lijepi, pametni, volimo se međusobno ponekad.. a ko vas jebe

jaaabenica

o kriste!! kao omiljena poštapalica
ja hoću na hladno pivo a tata meni kaže imaš doma toplu vodu..
:(
odista tužno..
tu mene moja prijateljica davi da ne pišem niš..
kao plava sam sad pa sam si neš zabrijala i tak to..
"nisi ti glupa plavusa ti si za sad sam plavusa
[23:11:53] *****says: sam nemoj se poglupavit"
nema šanse šećeruu... :) ova ivanka je jebena žena e... vjerojatno niko nije gledao to, tu doru kao, al uživo je presimpa žena..
a onaj mali iz rijeke.. mora me ženit mater mu!!! preeesladak je.. i obožavam takve crne slatkice sa takvim satom... savršeno ...
neš sam si bolja s ljudima sad zadnjih par dana, il tak brijem... al meni uglavnom oke..
zavoljela neke ljude opet, neke zavoljevam trenutno i eto..
mrzim to kad sam predobro da bi trajalo uehehe..
sad tu ko luđakinje neurotične skakale ina i ja po stanu.. prešetavale se u petama i zajebancija.. cajke na maximum i udri :D :D uhuhu
i glupa sam, tolko glupa da ne spavam noćas u svojoj sobi, ma predobra sam sestra... noćas u sobi tam s medekima i bebicama i kajaznam.. s tokio hotelom iznad glave, a ujutro ću se probudit s pogledom na isusa na panou..
ta moja sestra je nekad tak slatkica ;)
btw brije da je dobila mengu ... e vana, jel i tebi ide krv iz one stvari? :) ups, ne... hm...
sve bi da da si tu... barem jedan tren da vičnost bude.. da ti pratim trag u beskraju...
...
sjutra moramo učit malo, nisam ovo polugodište niš radila, sam ko debil tu filozofiju stalno učila a nikad fakat učila jer mi se jebeno ne da i onda slavim 3/4... jebo sve to... pripreme isto.. pol tog nemam, pol nisam ni otvorila još, jbg.. budemo mi..
ovaj vikend niš van van.. prošli i čet, pet i sub bila negdje... jučer sam neš na cugi i po gradu, već u 2 bila u krpama, danas eto sad još malo odoh... a sad fukala starog da dođe po mene da me vozi u samobor a on neće.. :(
...
btw, položila znakove!! u utorak sjedam u zlatni c3 i jebenoo.. letim negdje... pf sve me strah, ja i kuplung nemamo neki odnos baš.. proklet bio...
ugl poz odoh ovo moje tele jadno mora ić krmit...

iii daaa, jel bi neko sa mnom na massima u uto u aquarius??

17.02.2007. u 23:37 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

trkeljanje naše bzvzno

ah eto teško je to...
tu nema niš pametno, našla se dva pacijentosa i krene rasprava o suvišnim kilama... pa kaj ćemo kaj ćemo... ajde blog! ajde! možda nađemo srodne duše... ;o)
i sad tako mi iz dana u dan pišemo koju rečenicu da ne bi bilo prazno...
al i dalje tražimo srodne duše!
i tako...
al ima tu malo više od 2 bedaka... sve je to glupo.. i svi ste vi ludi
i tak
... ***
aaaaahahahaahah koje su tu gluposti.. al tak mi se ne da mijenjat sve ovo sa strane...
i piša mi se stalno pa ne stignem, ode mi misao

Nase razonodne izjave

PETICIJA!

Linkovi i slicne pizdarije...

*IKA - Website
*e-mail Yrinky
*e-mail Vanna

*SIRKOVIĆ filozof jedan obični..
*ak ikad pomislite da niste normalni... odite tu i shvatit ćete da jeste.. zapravo - hehe... dnk
*IRMEK mala al ipak plava... i dalje mala...
*MI SVI ...
*malo slatko plavo... lukica the pukica
*LEA frčkava mala.... fora piše*
*TIHANELA ;o) ... *
*heheh ;)) zajebant *
... neki blogovi tu više ne postoje, al kao uspomena na prošle dane..