utorak, 13.11.2007.

Sve što trebate znati o meni na danšnji dan

Jučer sam prespavao cijeli dan. Jučer sam radio, pa sam onda prespavao cijeli dan. Jučer sam se digao u šest i petnaest, kao i svakog jebenog dana, nakon što sam spavao možda dva-tri sata, radio sam osam sati i onda sam prespavao cijeli dan.
Jučer sam prespavao cijeli dan. To je ono što svi moraju znati. Neka se nitko ne zamara detaljima o tome što sam radio između šest i petnaest i tri dvadeset i osam. Neka se ne nitko ne brine. Nije važno je. Najvažnije je spoznaja da sam jučer prespavao cijeli dan. U krevetu. Pod plahtama. Do danas ujutro , u šest i petnaest kada sam se opet ustao, rastegao noge i ugasio budilicu kako ona ne bi remetila Crvenin san. I sada radim, i sad pišem dijelove koda. I sada sam umoran kao pas i najradije bi se vratio u krevet, i spriječio ovaj osiječaj povraćanja koji imam u sebi.
Imam dvadeset i šest godina, a živim svoj život kao starčić kojemu je muka od svega. Nema dana kada mi nešto nije.
Jedan dan me bole zglobovi, pa gutam voltarene da prestanu. Jedan dan imam migrenu ma ležim u krevetu pokušavajući ne povraćati, jedan dan mi je muka i bole me oći, drugi dan sam se prenajeo pa sam napuhan i mrzi svoje debelo tijelo. Treći dan mislim da me žena vara, i da će čim rodi derište otići od mene sa nekim drugim, bogatijim, boljim jebačem , a ja ću ostati sam , jadno pale sam na svijetu, zaboravljen od svih na vjetrometini života.
Mislim da ću se povračati. Teško mi je čitati 'Pro PHP XML and Web Services”, iako mi to treba za posao (naravno, nitko od mene ne traži to, ali prije ili kasnije će mi trebati ), teško mi je prevađati strane komponente koje ubacujemo u naše module, iako mi to nije u opisu posla, moram ih prevađati ili ću dobiti otkaz. Naravno svi znamo da moj pravopis nije savršen, svi znamo da ja nisam prevoditelj, pa će dobiti što će dobiti. Teško mi je učiti nove stvari, iako to obožavam raditi. Glava mi je ne motivirana za osobni razvoj. Već odavno sam trebao uzeti godišnji, ali naravno to ne dolazi u obzir jer uvijek dolaze novi projekti. Novi projekti koje treba završiti u nerazumnim rokovima, bez specifikacija, bez organizacije rada, i onda prije nego uopće počnem raditi na nečemu takvome , započinjem borbu za pristojne radne uvijete.
Povraća mi se. To je sve što trebate znati. Sve ostalo je nevažno. Čak i moja žena koja me sada mrzi jer sam ju zaboravio probuditi ujutro na vrijeme.

- 09:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #