< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Dnevnici jedne tinejdzerice

Image Hosted by ImageShack.us

majne icq (ak koga zanima): 240-946-515

smijeh Osobe vrijedne moje pozornosti smijeh
lepa protina kci
Tamelie
Viky
Pero Zdero
Ludi Gogy
Domagoj
Zdenkic
Idol
klepicka
zelenoplaveoci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pretty woman

Ime moje velike malenkosti je Marta, vec dvije godine zivim u jednom malom mjestu kraj Gospica, a u Gospicu pohadjam svoju ljubljenu skolu, opcu gimnaziju... 14.3. sam navrsila 17 sto dovodi do zakljucka da sam slijedece godine maturantica... Prije nego sam dospjela u Liku provodila sam svoju tada jos sretnu i bezbriznu mladost u Petrinji...
Ja sam kao i vecina riba uvijek u svom svijetu, jako zaljubljive prirode, no to jos ni jednom nije dobro proslo, komunikativna (tocnije: jako me tesko usutkati) i prilicno drustvena...
Volim dobre knjige, dobru glazbu i dobre filmeke, a naj,naj su mi:
Knjige: Gospodari prstenova i Sillmarilion, Potteri, Mi djeca skolodvora Zoo, Zagorkine knjigice i Ana Karenjina...
Glazba: U zadnje vrijeme rock i to onaj stariji, ali najvise volim rock balade i jos neke lijepe laganice kao npr. Dust in the wind, Stairway to heaven, Don't cry, Anybody seen my baby, Wind of change, The last unicorn...ostalo slusam skoro sve osim narodnjaka, njih stvarno ne podnosim...
Filmeki: Gladijator, Hrabro srce, Ljubavnica Venecije, Zaljubljeni Shakespeare, Intervju s vampirom, Ja cu budan sanjati...
A obozavam i One tree hill, Gilmorice i Simpsone, a nekada sam gledala i Prijatelje te Sex i grad (ja bi reprize, smrc...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
razlog mog obozavanja One tree hilla...


I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
All my dreams, pass before my eyes, a curiosity
Dust in the wind, all they are is dust in the wind

Same old song, just a drop of water in an endless sea
All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away, all your money won't another minute buy

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Miss Perfect...NOT

06.05.2006., subota

Pisem pismo tinta mi se proli . . .

Bas sam odgledala “Sto je muskarac bez brkova” (znam, znam, kasnim...), pa evo dok ne zboravim odlucih malo prokomentirati... covjece ja se zalim kak mi ne ide u ljubavi i tu nes kukam, a zenska se zaljubila u popa (pritom ne mislim na P.I.M.P-a, vec na pravog svecenika yes)...pa di ces vece katastrofe od toga...je da ima svakakvih svecenika, ali ajde ovaj se bar pokusavao izvuci... mislim film je u kompletu pomalo sprdnja sa svima nama...pogotovo sa HV-om (malo sam tatu zezala...), ali je dobar, jedno od rijetkih hrvatskih djela da se meni svidjelo...tko nije pogledao svakako nek to ucini, bar ce se nasmijati...
e, vec kad smo kod tih prevara, decki i tak toga, sad se sjetih recenice sto je izjavila jedna cura iz razreda...mi smo se nesto zalile kako je vecina dobrih decki zauzeta, na sto cura rece : “Ako je zauzet nije oduzet!”, naravno uslijedio je gromoglasan smijeh, ali onda smo se malo zamislile...naughty
Bilja mi je napisala u komentarima da nesmijem propustiti priliku sa princom iz Kraljevice, pa evo moj koment na to...ja ne nalijecem na princeve k meni dolaze samo konji i zabci...jos nisam sigurna sto je ovaj bio, mozda malo vise naginje na zabca jer cini mi se da ga se moglo pretvoriti u princa...no bilo pa proslo, a tak je prosla i moja depra, malo mi je zao sto decka vjerojatno vise necu vidjeti, ali sto ces, samo fakat mi je bio preeeedobar, takvih nema u gs-u, a ni siroj okolici... nego moram iskoristiti ovu priliku da sluzbeno objavim kako me vise ni malo ne zanima ona konjusina za kojom sam “patila” otkad se doselih ovamo...je da mi je trebalo malo duze da to shvatim, ali eto doslo je i to vrijeme...a kako sam shvatila!? Jednostavno, decko je prosao kraj mene, a meni je bilo isto kao da je Lisac prosao kraj mene...eek u stvari ne, kad vidim Liscevu facu opalim se smijati, kod ovoga cak ni to...da, usput pozdrav mom prijatelju, kojeg volim kajlati (i koji jako dobro vrati), Liscu aka Foxu u komentarima...mah
test iz geografije sam debelo zahebala, a bojim se da ce me i ona zahebavati zbog njega, kemija i povijest jos nisu dosle na red, ali za petama su mi...a meni se ne da uciti...
nabavila sam si par cedejica sa starim baladama i tome slicnim, pa sad cijelo vrijeme vrtim “Black Velvet” (pjesma mi je prehebena cerek), “Hurt”, “It must have been love”, “Don't brake my heart” i “Samba pa ti”...bas sam se bacila na retro, pomalo mi postaje mucno od ovih novih pjesmuljaka, sve su na isti kalup...dobro nadje se tu i tamo koja dobra, a i u gradu ih mogu slusati...ali za doma su mi ove...
znate sto mi nedostaje? Slikanje, crtanje i tome slicno, obozavala sam slikati u osnovnoj, cak mi je i dobro islo, ali onda sto si stariji imas manje vremena i ne bavis se starim hobijima...sad samo crckam po biljeznicama...
nasla sam par recenica u “Slici Doriana Graya” koje bi ocrtale mene u zadnjih tjedan dana - tocnije u Kraljevici (btw. knjigu sam jos davno procitala slucajno ih nadjoh):
“Nesreca je kad covjek nesto sigurno zna. Samo neizvjesnost ima svoju draz. U magli su sve stvari ljepse.” - jos da sam ovu procitala prije gosp. Zabca...
“Svi putovi vode konacno do iste tocke... Do razocaranja.”
“Jedina draz proslosti u tome je sto je – prosla.” - a ova mi je sadasnji moto!!cool
odlucih pisati jedanput tjedno, mislim da nema smisla cesce, jer nisam toliko citana, a i racun mi nije bas mali...pa cujemo se za tjedan dana...
sve vas puno voli, vasa Marta!!!wink

u 23:28||komentari (24)||na papir||#|| ^