<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

nadam se da ce biti dobar...


o meni::

mOj kUtaK..kEss..

converse love

♥Rekli su mi da dan traje 24 sata,
da jedan sat traje 60 minuta,
da jedna minuta traje 60 sekundi,
ali mi nitko nije reko da jedna
sekunda bez tebe traje
vječno.....:♥


♥Nebo je noćas ogromno,
nebo zna gdje je moje maleno,
nebo je noćas krivo za sve,
da si bar ovdje al....
nema te...♥

♥da si nebo,zvjezda bih postala...
da si otrov,ja bih te probala...
da si vjetar,ja bih te vidjela...
a da tebe nema,ni ja nebih živjela!!♥



Heart Animated


Doll Avatars
Doll Avatars

Bog je stvorio mene jel zna šta je ljepo..
A tebe jel ima smisla
Za humor =D


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

....Djevojko iz mojih nocnih mora...
...nediraj mog najdrazeg stvora...
....nediraj ono sto nije tvoje....
...gubi se od onog sto je moje!!!....


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Netrči za njim..
Nečeš ga stići...
Okreni mu leđa..
I sad če ti priči...

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Wc je najstrašnije mjesto na svijetu...
Tamo su se i najhrabriji usrali...


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Hej sreco, pisem ti sporo jer
znam da sporo citas. Javljam ti
se iz ludnice. Ovdje je super.
Svaki dan skacemo u bazen, a kada smo
dobri napune nam ga vodom

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Poslala sam bogu jednu malu zeljicu....
DA MI CUVA NAJBOLJU PRIJATELJICU.....
=)=)=)=)=)

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Nemoj plakati ti si prekasno bice,
svaka tvoja suza i mene se tice,
svaka tvoja suza i mene boli,
jer ja sam ti prijateljica koja te puno voli!!!


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Ja sam ti prijateljica, kad ti lose krene,
kad te svi napuste potrazi mene,
svijetlo u mraku tvoja sam sijena,
vjerna prijateljica za sva vremena!!!!


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Ja nisam trava po kojoj se gazi,
ni kiša koja noću bije,
ja sam samo biće koje voli, a voljelno nije!!


Doll Avatars
Doll Avatars

Emo angel ^^

Dani su loši,
noći još gore,
uvijek te povrijede oni koji te navodno vole,
dok su s tobom stalno ti lažu,
a na kraju dok odlaze ni zbogom ne kažu!!

emo princezz



Znam koliko ti nedostajem u
ovom trenutku, i znaj, i ti meni
nedostaješ. Stvarno mi je žao
što sam te zauvijek napustila.....
tvoja pamet.......


Photobucket



Obecajem ti: da te više necu voljeti,
da te više necu sanjati,
da te necu više ljubiti,
ali i obecajem ti da ta
obecanja necu ispuniti.









rock on

colorfull!



Photobucket



angel





shoe love
















petak, 25.07.2008.

heh ajmo pisat mal duži post..baš mi se neš piše...

e ljudi ev mene..a jesam dosadna hh..aaa neš mi se piše naznam zaš..
pa šta da pišem..aj da napišem o svojim ludorijama..nekim..hh..
eh aj šta sam se smrdala...pa...ima tog dost hh..et npr...hmm..
e da..kad sam razbila prozor hahhaa...a puho vjetar..i onaj prozor u mojoj
sobi bio otvoren..i kaže mi tata zatvori prozor..ja kažem oču ček sekund..i ja
se zabuljila u komp..hh ma zaboravila ja na prazor kad ono bumm!!!..
ode prozor u pm..hh...da a i seka je tad bila u sobi pa sam i nju mal okrivila kao..pa moram nekog..haha..i mi sjele a tata nam bukvicu počeo čitat kak je viko..hh..a inače se userem kad on viče a onda..ja sam pucala od smjeha..jedva sam se nekak suzdržavala i seka pogleda u mene i vidi da se smijem i počne se ona naglas..a budala..aaa...strašno al ok bilo pa prošlo..al sam misla da ču bit mrtva hihi....i onda kad sam pokidala masažnu kadu joj..kupala se ja i uživam ljepo upalim si masažu i otpade ono dugme..a masaža se pali-gasi jao...i onda sam misla da ču bit mrtva al stari nije ni skužio haaahaaaa...il onda kad sam skakala s bratom..da ja i tin ko pravi skakali u spavačoj sobi od staraca...i onak iznad kreveta luster...i ja zaboravila a kad sam ja ošinila glavom u luster zabolila me glava..ma strašno a luster pade dole..stara došla vidila mal vikala niš strašno..ma nije ni vikala..hh..i ja pobjegla kod babe da me tata nenađe hahaha..al ni to nije skužio hehe..da i razjebala sam krevet moj..hh..ja ga nabijala nogom i on se raspo hahaha....i tak svašt sam ja radila..haha..


dok nenađem ljepšu sliku...
hh..aaa jedva čekam zimu a jesam luda.....ajme..pa nas djed zakači za traktor..mislim sanjke zakači i onda ja seka i moje društvane se idemo vozat ma ludo...ajme ko če ovo čitat hahhaha...a nek ..ni nemorate čitat al ja sam htjela napisat dugii post..hihi..ajme dosadno mi ovih dana neznam šta da radim..a bile sestrićne do nas prespavat..aaa ja s anom u krevetu spavala..hihi aaaaaaaa uzela mi cjeli krevet hh..al stvarno nisam imala gdje leć stalno sam vikala ana pomakni se ana pomakni se..hh a seka je spavala s ivanom..heh..jao kolko post al mi se još uvjek piše i nimalo menebole prsti!!!ljudi ja imam 7 blogova ahahaha..šta ču ja s njima..mislim ovaj je blog o meni i tak a oni su ostali zajednički...il onak bezveze bude mi dosadno pa pravim heh...lud....aj odo polako.zijev.aaaa hvala onom ko je sve ovo čito aaahahhaha..aj komajte ljudeki pusek u nosek..hh


e da ovo je harry naživcirajte ga malo..=D

- 23:20 - Komentari (32) - - printaj - §

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.