<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

nadam se da ce biti dobar...


o meni::

mOj kUtaK..kEss..

converse love

♥Rekli su mi da dan traje 24 sata,
da jedan sat traje 60 minuta,
da jedna minuta traje 60 sekundi,
ali mi nitko nije reko da jedna
sekunda bez tebe traje
vječno.....:♥


♥Nebo je noćas ogromno,
nebo zna gdje je moje maleno,
nebo je noćas krivo za sve,
da si bar ovdje al....
nema te...♥

♥da si nebo,zvjezda bih postala...
da si otrov,ja bih te probala...
da si vjetar,ja bih te vidjela...
a da tebe nema,ni ja nebih živjela!!♥



Heart Animated


Doll Avatars
Doll Avatars

Bog je stvorio mene jel zna šta je ljepo..
A tebe jel ima smisla
Za humor =D


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

....Djevojko iz mojih nocnih mora...
...nediraj mog najdrazeg stvora...
....nediraj ono sto nije tvoje....
...gubi se od onog sto je moje!!!....


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Netrči za njim..
Nečeš ga stići...
Okreni mu leđa..
I sad če ti priči...

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Wc je najstrašnije mjesto na svijetu...
Tamo su se i najhrabriji usrali...


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Hej sreco, pisem ti sporo jer
znam da sporo citas. Javljam ti
se iz ludnice. Ovdje je super.
Svaki dan skacemo u bazen, a kada smo
dobri napune nam ga vodom

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Poslala sam bogu jednu malu zeljicu....
DA MI CUVA NAJBOLJU PRIJATELJICU.....
=)=)=)=)=)

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Nemoj plakati ti si prekasno bice,
svaka tvoja suza i mene se tice,
svaka tvoja suza i mene boli,
jer ja sam ti prijateljica koja te puno voli!!!


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Ja sam ti prijateljica, kad ti lose krene,
kad te svi napuste potrazi mene,
svijetlo u mraku tvoja sam sijena,
vjerna prijateljica za sva vremena!!!!


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Ja nisam trava po kojoj se gazi,
ni kiša koja noću bije,
ja sam samo biće koje voli, a voljelno nije!!


Doll Avatars
Doll Avatars

Emo angel ^^

Dani su loši,
noći još gore,
uvijek te povrijede oni koji te navodno vole,
dok su s tobom stalno ti lažu,
a na kraju dok odlaze ni zbogom ne kažu!!

emo princezz



Znam koliko ti nedostajem u
ovom trenutku, i znaj, i ti meni
nedostaješ. Stvarno mi je žao
što sam te zauvijek napustila.....
tvoja pamet.......


Photobucket



Obecajem ti: da te više necu voljeti,
da te više necu sanjati,
da te necu više ljubiti,
ali i obecajem ti da ta
obecanja necu ispuniti.









rock on

colorfull!



Photobucket



angel





shoe love
















srijeda, 16.07.2008.

jupiii novi postić..dada..aj čitajte..hh

ee dada ljudi novi post..a moram malo..hh..ja sam napisala juče
jedan post o tome kako sam prekinula s ronyem prije par dana..dada..
i ja napišem post..i par sati poslje rony me pita oču bit ponovno s njim..
ja ono jupiiiiiiiiiiiiii..gaga..da...i tak da sam ponovno s njim..ii obrisala
sam onaj postić..a ja jesam mal u bedu mal ne..ma ja stalno mjenjam
raspoloženje..a čujte čovej sam..eh..e da..i danas ja odem na svoj
blog(ovaj ovdje) ...i vidim ja sve mi se poremetilo..katastrofa!!!!
sve sam slike morala kopirat..brisat zaljepljivat jooj strašno..ali namjerno
nisam htjela pravit novi blog jel previše sam ljubavi i truda uložila u uvaj...
pa tako uspjela sam nešto napravit..valda..

jao ljepe li slikice hihi..šala..i tako zna se da sam na larinom il pred tv-om..
e da hvala što mi komte..e mal sam se ovih dana uljenila..nije mi se dalo
komat..oprostite mi..ali od sutra krečem u akciju dada...gagagag..
e da nisam vam rekla ja i ekipica s chata izmislili novi smjeh gaga je zapravo
haha...tak da znatee..ja izmislila oni podržali daaa...e da i svima im
šaljem jednu veliku pusuuuuu...a šaljem pusu i onima koji mi komaju..pa
šta da kažem nego hvala ljudi moji..volim vas sve gaga..aaa odo ja
polako spava mi se..al stvarno...odo..ev sam ššto nisam..največa
pusa mom ronyu kojeg jako puno volim..i za kojeg se nadam da če napisat
novi post!!!!!!!!! aj sad stvarno..pusa uživajte............

- 21:46 - Komentari (24) - - printaj - §

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.