Teško je žaliti za nečim što si učinio,a još teže je žaliti za nečim što nisi učinio... - Dadichka - Blog.hr
21.04.2008.
Teško je žaliti za nečim što si učinio,a još teže je žaliti za nečim što nisi učinio...
Prekasno je za novu priliku jer postoje granice koje su očvrstile kroz sve ovo vrijeme..Prekasno je za sve…Ili možda još uvijek postoji nada..?!

Još jučer

Sutra nas neće biti. Drugim putem bez ljubavi. Svako će poći svojom stranom.
Ono naše. Nosimo sa sobom. Dok se ponovo ne dogodi. Sačuvajmo sjećanja. Još jučer. Nekom drugom glazbom.


Nedostaješ mi. Toliko dugo. Da više ne znam danima broj. Davno sam te izgubila. A još u najdražem te tražim. Zna li netko. Tamo gdje su snovi. Koliko treba da te prebolim. Lažnim obećanjima. Nitko nije dobio. Za osmijeh iz srca. Sad je prazno mjesto. U večeri ljetnoj.

Oprezna u igri srca
Ne pitaj me kako znam. Kažem ti. Budi oprezna u igri srca. Ono što se nije dogodilo. Dogodit će se sutra. Snažan je to osjećaj. Dotaknuta riječima. Nošena valom. U ljetnoj noći. Samo je pitanje trenutka.


Gdje prepoznaju se slični
Nekad je. Kao da gledamo isti film. Koji nikada nije snimljen. Nitko ga nije vidio. Sve je moguće. Gotovo nevjerojatno. U svjetovima. Gdje prepoznaju se slični. Ruke su u kosi. Poput vučice. Tvoje oči. Prate me pogledom. =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



17:00 - Komentiraj ( 12 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bumo vidli kaj bu s toga...

O meni:

Jedna mala nakaza...
ime mi je Dajana zovu me dada, bucka
nanič,dadichka,daja,danči...
čak imam i 15 god... xD
sad da idem pričat kaj volim
a kaj ne volim bilo bi puno toga
nabrojanog...budete to sve saznali u mojim
"dugačkim" postovima to bi bilo sve...pusek



Image Hosted by ImageShack.us


ISTINA JE DA NE ZNAMO
ŠTO IMAMO
DOK TO NE IZGUBIMO
ALI JE I ISTINA
DA NE ZNAMO ŠTO NAM
NEDOSTAJE
DOK TO NE NAĐEMO
-----------------------------
NE ŽELIM TE TREBATI
JER TE NE MOGU IMATI... :(


Linkovi:

tea i tajana
suseda
vesna
Anja
ema
andreich
petrichka
patrisha
mirna
pys
tonka




,,ja sam tu,,,
,,,njega nema,,,
,,,njih nema,,,
,,,gdje su??',,,
,,,tko su???,,,
,,,sta su??,,,
,,,dosadno mi je,,,
,,,želim nešto,,,
,,,želim nekoga,,,
,,,njega,,,
,,,da,,,
,,,baš njega,,,
,,,tog malog slatkih očiju,,,
,,,tog malog lijepog osmijeha,,,
,,,tog malog očaranog pogleda,,,

Image Hosted by ImageShack.us


,,,da, to je on,,,
,,,da, neprimjećuje me,,,
,,,da, sama sam,,,
,,,stotine oko mene ali i dalje ipak sama,,,
,,,pomozite mi vile,,,
,,,pomozite mi anđeli,,,
,,,pomozite mi,,,
,,,sviđa mi se,,,
,,,neznam dal ću preživjeti i ovaj poraz,,,
,,,borim se,,,
,,,mučim se,,,
,,,al' i čekam te,,,







Naučila sam...
da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život zahtijeva od tebe,
uvijek potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.


Naučila sam... da dobre prilike nikada nisu izgubljene; netko
će se uvijek poslužiti onima koje ti propustiš.


Naučila sam... da je osmjeh jedan jeftin način da popraviš svoj izgled.


Naučila sam... da ne mogu odabrati kako se osjećam,
ali da mogu odabrati što ću napraviti u vezi toga.



Život prihvaćam bezuvjetno. Većina ljudi traži sreću pod određenim uvjetima. Ali sreću možemo osjetiti jedino kad ne postavljamo uvjete.



Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići.


Ako želiš živjeti u miru moraš zaboraviti zlo koje ti je učinjeno i svako dobro koje si ti drugima učinio.



Osobito je važna strpljivost. Bez nje za samo jedan sat možemo uništiti ono što ćemo zatim tjednim popravljati.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Život?!
Ponekad se pitam što li je to!?
Borba tko može biti okrutniji u ovom svijetu
ili priča koju živimo jer moramo...

Trud, muka, veselje ili sreća...
Sve što proživljavamo na kraju ipak završi

Zašto onda pokušavati sve napraviti savršeno?!
Kad shvatiš da savršenstvo ne postoji...

Postoji li bar netko tko živi svoj život ispunjen potpunom srećom
Ili smo mi samo žrtve ovog svijeta

Ljubav?!
Iskena ljubav?!
Nestala je, polako se izgubio trag za njom...
Sve je to jedna obična maska, farsa...

Iskrenost?!
Ljudi su postali robovi koji samo u životu tragaju za novcem
Nema više iskrenosti osjećaja...

Život je postao, samo jedna nada






.










































Alkohol je covjekov najveći neprijatelj samo kukavice bježe od neprijatelja

Image Hosted by ImageShack.us


Snovi se ne vracaju
kad mi to zelimo
oni dolaze nepozvani
Snovi su ono
Sto podsvjesno zelimo
A za sto nismo
Jos odabrani....

Image Hosted by ImageShack.us


Griješiti je ljudski
baciti krivicu na druge još je ljudskije...dead


Lakše mi je jer ovo pišem,,
i iz sebe polako sjećanja brišem,
pokušavam da budem opet ona stara,
ali u meni su ostale josh one tvoje čari,,
i ipak sam sretna jer istinu znam,
Sad sam ti opet potpuno strana…

Image Hosted by ImageShack.us



Vrijeme sve briše. Htio to čovjek ili ne. Vrijeme sve briše. Sve odnosi. Na kraju ostane samo mrak. Katkad u tome mraku nađemo druge. A katkad ih ondje ponovno izgubimo.

Image Hosted by ImageShack.us



Potreban je samo jedan osmijeh, topao i iskren dodir, malo dobrote i vjera u bolje sutra, jer tuđa sreća je i naša sreća. Neke je život mazio, neke pak nije, ali nemojte se predati, nemojte gasiti onaj mali tračak nade što tinja u vašem srcu..

Image Hosted by ImageShack.us


Tragedije se događaju. I što onda, dići ruke?
Odustati? Ne. Kad ti srce prepukne, moraš se vraški boriti samo da preživiš. Zato što i jesi živ.
A bol koju osjećaš... To je život. Zbunjenost i strah? Podsjećaju te da negdje postoji
nešto bolje i da se za to vrijedi boriti.

Image Hosted by ImageShack.us


.
Blago onom tko je naucio pomiriti se s onim sto nemoze promjeniti i pustiti ono sto nemoze spasiti........
Težak je osjećaj kad imaš osjećaj da gubiš osjećaj za osjećaj....

Image Hosted by ImageShack.us



Osjećaš se kao da te izdao cijeli svijet,
Kao da niko ni ne vidi te,
U duši je samo praznina i bol,
Gorčina,prezir i hladnoća,kao na rani dodana sol.

Image Hosted by ImageShack.us


Kad se izgubimo teško je put naći do povratka,
Teško je nositi se sa porazima,
Ali stisni zube i bori se,
Za svoje što tvoje je …

Image Hosted by ImageShack.us


Ako tvoja sreća zavisi od postupaka drugih osoba onda zaista ne
možeš biti sretna osoba..

Image Hosted by ImageShack.us





Image <br />
Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


sad malo stihova...!!

Nitko ne zna što sve
može dok ne pokuša.

Slab je onaj koji je
izgubio vjeru u sebe.

Ljudi opraštaju sve osim
iskrenosti.

Čudno je kako je malo
potrebno da budemo
sretni, i još čudnije:
kako često nam baš to
malo nedostaje!

Ono što želiš zadržati za
sebe već si izgubio.
Ono što daruješ zauvijek
će biti tvoje...

Ništa na svijetu čovjeka
ne čini tako sretnim kao
sanjarenje.

Ne misli da je trenutak
sreće nešto maleno.
Sreća i postoji samo u
kratkim trenucima.

Nikada, nikada,
nikada, nikada ne odustaj!

Mudrost se rađa iz pogrešaka
-suoči se s pogreškom i uči.

Nitko ne zna što sve
može dok ne pokuša.

Zašto ne možeš shvatiti da
nije tako jednostavno?
Odbaciti ono malo što je
preostalo…
Uništiti sve što smo do sada
stvarali…

Pa čak i kada se vratimo
u stvarnost…
Toliko je bolno da
izbjegavamo misli…
Samo iluzije...
samo drugi svijet bez gubitka…

Moderna matematika je
kad u 4 ujutro vadis
korijen iz nepoznate!:-D

Da nije našla muškarca,
žena bi pripitomila neku
drugu zivotinju!

Ucini nesto za
domovinu:EMIGRIRAJ!:-D

Pusenje ti skracuje cigaretu!

"ako me ikada zaboravis,ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboavili !"

*Teze je prihvatiti osjecaje koje imamo, nego glumit osjecaje koje nemamo.

Tesko je biti nitko i nista onomu tko je tebi sve, no zivot ide dalje i ne pita boli li ili ne...:-(:-(

Kad si lijep, uvijek se nađe netko ljepši.
Kad si ružan, onda ti bar nema ravnog...

Nekad se ne poznajemo jer se predugo znamo...

Srce ima razloge, koje razum ne razumije.

Tvoje usne slađe su od meda,
moje srce gori dok Te gleda, Tvoje oči
ljepše su od neba... Ti si ono što meni treba !

Ja tebe svake sekunde,minute,sata,
dana,noci, zore,jutra,mjeseca,praznika,
uh.....godina,desetljeca,stoljeca
volim..................
zajebavati!!!

Muz uhvati zenu za grudi:
- Da su ti malo cvrsce,
ne bi morala nositi grudnjak.
Ona ga uhvati za kurac:
- A da je tvoj malo cvrsci,
ne bi mi trebao tvoj brat!:-D

U dubokoj samoci
vidim samo tvoje oci,
ako te ne mogu vidjeti,
ne mogu zivjeti.
Samo zelim votku i
tvoju fotku,a onda
popih pivo i jebe mi se zivo!!

Neces me moci zaboraviti
jer ces stalno na
mene misliti,a mislit i
uspomene zive vjecno!!

Zvat ces me jednog dana,zvat ces
me sigurno znam.Zvat ces me jednog
dana,kad ostanes sam.

Nemoj plakati ti si predivno bice,
svaka tvoja suza i mene se tice,
svaka tvoja suza i mene boli,jer
sam ti prijateljica koja te puno voli....

On-je trazio. Ona-je dala. On-je zelio. Ona-je obecala. On-je pricao. Ona-je slusala. On-je nudio. Ona-je prihvatila. On-je ljubio. Ona-je uzivala. On-je otisao. Ona-je plakala....

Nemoj plakat zato jer je dosao kraj. Smiješi se zato što se desilo!..

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





















credits
duckdz. - x x x