hacked by hidden_hacker

utorak, 01.08.2006.

Popis nastavnika i zanimljivosti vezane uz njih

Prof. Wladimir Goričevinski-nadimak:Tuljan-predmet:Crna magija
Profesor Tuljan otprilike ima 75 godina.U Institutu predaje nekih 50 godina. Užasno je zamoran,posebno kada počne pričati kako je u svojoj mladosti išao u lov na tuljane,pa mu otuda i nadimak. Inače je,što se tiče samog predavanja o gradivu,dobar.

Prof. Astra W. Donner-nadimak:Astra,Zvijezdica-predmet:Čarobni napitci
Jedna od najboljih profesorica u Institutu. Ima 32 godine i SVI su dečki ludi za njom. Obožava metloboj i prošlo svjetsko prvenstvo vidjela sam ju kako navija za Bugarsku...legenda. Užasno se jako trudi da naučimo gradivo, a jednina joj je mana što malo pretjerano kažnjava one koji pričaju pod satom. Predstojnica je Goričeva doma.

Prof. Frederick Štivicki-nadimak:Štiva-predmet:Preobrazba predmeta i Preobrazba živih bića
Stalno jurca s jednog predmeta na drugi...tko mu je kriv što se prijavio na dva predmeta. Uvijek je neuredan, muca, ali ima čudan dar uljevanja znanja učenicima...čudak.

Prof. Bernard E. Toninski-nadimak:Bernny, Bero-predmet:Povijest magije
Zamoran predmet,zamoran nastavnik. Znate ono,u pola priče oko nekakvog rata on se sjeti svoje drage kćerkice Mandore i njegove praunuke Natije. Čovjek ima 121 godinu i uskoro bi mogao odapeti,ali se boji smrti pa ga to,valjda,drži.

Prof. Jiver Serpentjin-nadimak:Teniska loptica-predmet:Čarobna bića
Nema se što reći, čovjek izgleda kao teniska loptica! Užasno je debel, a kada ga netko zbog toga zeza samo se otkotrlja ravnatelju i tuži se. Užasan nastavnik, kao da je s MArsa pao!

Prof.Eleanor Figg-nadimak:prof. Elly-predmet:Stari magijski jezici
70 godina,visoka,nezdravo mršava...stalno se dere na učenike...užas!!!

Prof. Gregor Krum-nadimak:Krum stariji-predmet:Metloboj
Otac Viktora Kruma,ok tip. Vidi se da je zaluđen metlobojem. On je i instruktor za Dualetski klub,pazi da se za vrijeme vježbanja međusobno ne pokoljemo.

Prof. Elen Olenska-nadimak:Užasna Elen-predmet:Astronomija
Najjjjjstroža nastavnica na kugli zemaljskoj! uopće ne voli učenike. Stalno se ulizivala mojem ujaku.

Prof. Ivan Evanovski-nadimak:/-predmat:Travarstvo
Zamislite sad ovo;pad kiša,svi su u školi,jedino on hoda oko Instituta i bere gljive, trave i ostale gluposti. Inače, dobar je nastavnik,samo što se voli šatati po kiši.

Prof. Elizabeta Trolinski-nadimak:Čudna baka Lizzy-premet:Proricanje sudbine
Ma,čudna,čudna starica. Uskoro ide u mirovinu. Uvijek se previše unese u proricanje.

P.S.Ispričavam se radi vrijeđanja nastavnika,no ovo su iskrena mišljenja Anne Karkaroff i njezine prijateljice Jelene Volonske o profesorima u Institutu.

01.08.2006. u 10:49 • 5 KomentaraPrintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Lipanj 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je dnevnik učenika i učenica Instituta u Durmstrangu, jedne od najboljih škola vještičarenja i čarobnjaštva u Europi.

Linkovi

Anna
Lara
Miranda

Likovi

Image Hosted by ImageShack.us
Anna Karkaroff-imam 17 godina,idem na sedmu godinu u Durmstrangu i u Polfinovima sam, jednom od tri doma u Durmstrangu. Najdraži mi je predmet Preobrazba živih bića,a najmrži 100% Proricanje sudbine. Inače,zaljubljena sam u Viktora Kruma koji više ne mari za mene,a najbolje prijateljice su mi Tatjana Ivanova, Jelena Volonska i Lara Shinoda.Imam sestru blizanku Thinu koja radi u Ministarstvu magije u Engleskoj...

Image Hosted by ImageShack.us
Lara Shinoda-imam također 17 godina, i idem u razred sa Annom, na sedmu godinu u Durmstrangu. U Polinofovom sam domu.Jako volim predmet Kletve i Protukletve i preobrazbu živih bića (inaće sam animagus,ali to znaju samo Anna i prof. Evanovski). Nisam zaljubljena iako me često povezuju sa Todorom Razbojnikovim, mojim najboljim prijatewljem uz Annu. Inaće često se nalazim sa Ivanom Evanovskim (profesorom Travarstva) s kojim imam jako blizak odnos (nikakav ljubavni).Mislim da Anna sumnja na nešto jer je on jako mlad (ima 27 godina).Ja sam inaće polu japanka, polu engleskinja ali živimo u bugarskoj jer je tata tu dobio posao.


Miranda Smith - Kao i Lara i Anna, i ja imam 17 godina te sam na 7 godini školovanja u Institutu. Anna i Lara su mi dobre prijateljice, ali mi nedostaju prijateljice iz djetinjstva. Naime, do prije dvije godine živjela sam u Londonu i školovala se u Hogwartsu. Kada je moja sestra dobila posao u Bugarskoj preselili smo se ovdje i stvarno sam se veselila ovoj školi. Trenutačno nemam dečka, ali često flertam sa Borisom Lepiovskim, a par puta smo i zabrijali.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Serena Maria Aurora Diggory