Objavljeno: utorak, 25.03.2008.

Kada netko odluči da postane nitko...

Kada netko odluči da postane nitko, pitaš se što možeš učiniti? Ništa, baš ništa, to možeš samo prihvatiti. I to je jedina prava odluka. Jer svi mi trebali bi putovati vođeni sobom. Biti negdje samo da bi netko drugi bio sretan, bila bi potpuno pogrešna odluka. I zato pozdravljam njegovu odluku, u dobroj vjeri da je odlučio ono što je najbolje za njega...
I sretna sam što sam mu ostavila mogućnost da odlučuje. Nisam na ništa utjecala, jer i predobro znam kako je to kada ti netko nabraja razloge zbog kojih bi trebao ostati, a ti želiš pobjeći što dalje. Napravila sam potpuno suprotno, pustila sam ga da neometano pobjegne od mene, a sve ono što osjećam samo je moja stvar.
Život ide dalje, ne mogu reći da mi je lako u ovom trenutku, ali vrijeme uvijek napravi svoje, samo treba čekati...
I što ću dalje? Ne znam, ali znam da neću cviliti, sanjati, maštati i ponašati se kao da se ništa nije dogodilo. Jer dogodilo se, i tako je kako je. Ne postoji drugo ili treće. Život i dalje ima one svoje male čari, kao što je sunčan dan, osmjeh djeteta ili pažnja prijatelja koji zna tvoje vrijednosti, koji te cijeni i voli. Razlozi za život nisu nestali, nestao je samo netko tko je tom životu donosio neku posebnu draž. Ali zbog toga se ne umire… sutra je novi dan… i novi koraci u njemu… od kojih će možda poneki biti pogrešan, ali važno je da ne donosim pogrešne odluke. I vjerujem da neću.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 19:45 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>