Objavljeno: srijeda, 30.01.2008.

I činim pravu stvar....


Kada zatvoriš sva vrata i odeš, hoćeš li biti svjestan činjenice da povratka nema? Jer zatvorio si vrata koja vode do mene.
Kada napokon shvatiš koliko mi značiš, hoćeš li znati da je kasno? Jer ma koliko dobra i draga bila, ne mogu čekati beskrajno i živjeti u snovima.
Kada ti dosade sve tvoje igre, hoće li ti biti žao što se nisi ranije prestao igrati? Ili ćeš samo otići ne osvrćući se, kao da me nije ni bilo tu?
Kada se probudiš u sred noći, pomisliš li ponekad koliko je ljubavi bilo u mom poljupcu? Ili tvoje misli plove nekim drugim morima i nepreglednim prostranstvima?
Hvala ti na svim porukama koje nisam primila, hvala ti na svim pozivima prilikom kojih telefon nije zazvonio, hvala ti na svim pokušajima da me vidiš, i na svim izmišljenim okolnostima… i hvala ti na onim beskrajno lijepim sekundama ukradenim negdje u vječnosti.
I opet ću, bez obzira na sve, reći: Hvala ti što si bio dio mog života, obogatio si ga. I nikada nećeš biti u kategoriji slučajnih prolaznika… uvijek ćeš biti netko poseban… moj netko.
I možda sam i danas u nekoj svojoj fazi, možda je to opet ona moja nervoza, a možda mi je jednostavno dosadilo igrati po tvojim pravilima, izgledati naivno i glupo… ne znam, ali znam, da bi se ponekad željela osjetiti posebnom… čuti nešto što će mi darovati krila… željela bi nekome biti sve ono što si ti bio meni. I znam… za sreću nikada nije kasno… i možda… i mene negdje čeka netko… netko tko zove se imenom tvojim.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:30 - Angel Pray... (3) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>