guess what! what? Nothin interestin'

07.06.2005., utorak

hello, bok, ciao, guten tag...

ey bok! dugo vam nisam pisala (od jučer), ( :-/) ), ali nisam stigla, jutros sam (kako ste primjetili), postavila novu mjuzu i napisala riječi, mislim nije ko da sam luda za Avril il nekaj tak ali ta mi je pjesma baš ok, a uostalom to mi je ko priča (za laku noć, hhe) zato kaj je tExtić supač! al ok! Danas smo dobili rezultate testa iz tehničkog i dobila sam 4 i onda me Piški (profesor iz teh, lijepo prezime, kajne?) i onda me pito kaj nisam znala! naravno ni ovo nisam znala, (opet) , i onda mi je reko da sam aktivna na satu! Ak sam ja aktivna na satu onda bi oni kaj imaju same petice iz tehničkog trebali proć s 1 na kraju! Pa mislim tak on svima povisi ocjenu za 1 gore zato kaj su ''aktivni'', 8to nam uvijek super dođe!!!! Uglavno kad je završio sat ja sam izlazila iz učionice i ''slučajno'' ugasila svjetlo u učionici tehničkog di smo bili, a tamo su sve rolete bile spuštene! Ja sam ugasila svjetlo i pobjegla s još jedno curom. Kao 1. bilo me uuužaaasno strah jer ja vam nisam jedna od onih učenika kaj skupljaju sulje i ukore!(hvala Bogu), uglavnom, da vam ispričam do kraja, ja i ta cura (čitaj : kurva), pobjegle smo u wc (naravno ona me iagovorila da to ugasim, i onda me još poslije zajebavala), i tak mi uđemo u wc i pitam ja nju jel nas ko vidio? ona kaže da je i da je Piški krenuo za nama. Čak je i rekla KUNEM SE, a na kraju mi je rekla da nije išo, ( normalno to je rekla kad sam ja skužila da ga nema). I sad ja nju, još dok smo stajali u wc-u, pitam, ak skuže drugi da sam ja zgasila svjetlo, dal će i ona priznat krivnju? ona veli: da neće jer nije ona to napravila (a bježala je sa mnom). I ja velim da me je ona na to nagovorila i rekla da ja ugasim svjetlo a ona veli da, kao, da bi ja i skočila s mosta da mi ona to kaže! ha! vidi ti male kučkice (čitaj velike kurvetine). I mi tak odemo iz wc-a i odemo pitat druge kaj se dogodilo kad sam (tj. smo, ona (čitaj kurva) je tvrdila da ona nije) zgasila svjetlo, i oni su svi počeli ( dobit ćeš ukor, ideš kod ravnatelja, kod razrednice kod ovog i onog dreka!) i tak to a ja sam se na sve to usrala i bilo me tolko trta i onda još frendica (čitaj kurva br. 2) od one kaj je bila sa mnom (čitaj kurva) zeznula i rekla da me Piški gore čeka kod RAVNATELJA! Majke mi moje ja sam umrla od straha, a pošto je njoj to bilo smješno ja sam skužila da sere kvake! Uglavnom ja sam se nakon minutu razmišljanja prošetala do Piškija i rekla mu da mi je žao, da se ispričavam i da nisam znala da su rolete spuštene , te da sam reflexno ugasila svjetla. On je nekaj počeo brbljat o vremenu i zakaj su rolete spuštene i na kraju je reko OK , i da nema veze! A ja se usrala ko shit! UBILA sam se skoro! Uglavno daljnji satovi prošli u redu osim kaj sam pod likovnim zaradila 4 i pol kune i oko 10 pokemon karata za buraza (on to skuplje i s tim se koka). Zato kaj sam drugima crteže crtala , bojala, uređivala, i svi su cretži dobili 5! Ich bin ponosna na sebe!!!! I kada sam došla doma sjela sam za kompić , išla na internet i počela pisat o tome kaj se danas dogodilo! tj. počela pisat ovaj tu textičićićićić! Kratki , mali , sićušni textićićićiććićićićiććićić. Vratiću se tu možda oko pol 10, 10 poslije talijanskog! arriverderci (valjda je dobar spelling!? hehe! :-/)
EVO JEDNA SLJIKICA DA VAŠ RAZVEDRIM AKO STE TUŽNI!
Image Hosted by ImageShack.us
- 18:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Divine Music





------------------------------
P.I.M.P

I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P

---------------------------------------
neopets.com/~FiveStar24">
-----------------------------------
ova mi je slika najsličnija!
_---------------------
nekaj o meni:
dob: 11,5 god
datum rođenja: 2.10.'93
ime. paula
prezime: B...
e-mail adresa: dadadadijade@yahoo.co.uk
veza: slobodna
naj žensko ime: Antonija, Lorena, Irena...
naj muško ime: antonio, marin...
naj jelo: spagetthi, pizza
bljak jelo: sve iz mora
naj piće: juice, orangina
bljK PIĆE: rakija
naj boja: plava, crvena, crna...
mob koji imam: siemens MC60
Image Hosted by ImageShack.us
ok , bilo bi dost...ah bo0o0o0ok!!!
--------------------------------------

NEMAM DEČKA!
Balloon Heart
al imam simpatiju...
Cupid 2
par njih... Burning Heart...
-------------------

jedne od naj životinja su mi konji...
Dog 6
ali i pse obožavam...
(imam 2)
Cat 7
volim i mace
(imam ih par)

volim pajkiti...

ŽIVA ISTINA!!!

i to isto ! !!!!

već sam vam rekla da mi je ova cura najsličnija, zar ne??!!

obožavam pjevati i plesati, osnovala sam svoju grupu ali za sad, još ne nastupamo!
P.S. ako netko želi posao za usklađivanje, tj. pisanje skladbe, na riječi pjesama koje smo pisali nek se javi na e-mail:
dadadadijade@yahoo.co.uk
hvala najlijepša!!!
-----------
jako se volim uređivati išminkati...

obooožaaavaaam životinje!!!
---------------------
BBQ
oboožaavaam i roštiljanje
-------------------

-----------------------------
Sprinkler
-------------------
Diving
sve ovo ja volim...

get jor nejm akronim ! ! ! ! just kiddin' !

DDashing
UUnforgettable
PPatriotic
IInfluential
NNatural
KKeen
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PuppyThbpbpthpt!>
Kitty

CowgirlLove Song>


znam da ne znate zakej tony, ali... :-/)
9 To 5
Soccer
England
volim nogas!
Goth 2
jel ovo predstavlja mene ili...?
Go Team
GO DINAMO! GO DINAMO! GO DINAMO!

ovo je slatko...
ako ne znate, ja sam također xtinin fan ... pa... pogledajte...

Famous 23

dobra je, kajne!?

sad bum nekaj za svoju naj frendicuu....probajte skužit ko je to, mislim da je lako!
Famous 10

e daaaa.... fora kajne, ovo vam je od mene, za sve vas!
Heart Glasses