guess what! what? Nothin interestin'

05.06.2005., nedjelja

joj, joj, joj!

ZNATE LI kaj ja naaaajviiišeee mrzim....? Kad znam da moram učit, kad želim učit, kad mi je dosadno pa mi se sad fakat uči... i onda ne učim ! ! ! ! ! ! T o je nekaj kaj ja fakat ne preferiram! da mi to neko drugi kaže da se tak ponaša, odma bi ga sterala u 3p.m. i rekla mu da je glup, neodgovoran, lijen, idiotan... a zapravo bi si sad trebala opalit kojih par šamara!!!You Suck, ma dobro, al sutra imam cijelo jutro slobodno, pa bum VALJDA uspjela nekaj naučit... a da.. sutra odgovaram i zemljopis!! School sucks! sve bi škole trebalo zrušit. I trebalo bi umjesto škole napravit lunoparke, kina, kazališta, zabavne parkove, igrališta itd. di bi djeca svakodnevno trebala odlazit ! ! ! Pa nego kaj !? ja se obožavam zabavljat! to je nešto naj, naj, naj... Ma, i ovo mi je jedna od zabava, pisanje dosadnih postova na ovaj svoj dosadni post! e da, sada ću vam SLIKOVNO opisat dečka svojih snova...Flexed Tattooed Arm, Brain, Horseshoe, Gun, Safe, Perfume, Diamond 2, Be My Valentine, Scrawny 4, Sand I Love You,Love Song, Head BangerFlowers For You, Frisbee, FlowerPuppyWeight Lifting, Surfer,Water Skier, Slalom Skiing, Snowboarding 1, uf, ja bi rekla da je to dosta opisa! tražim li previše?!?! šalim se... naravno da tražim...kad bolje razmislim...bila bi super sretna kad bi samo imala dečka, ne bi morao bit ovakav, nego, glavno da nije bahat! i da je zgodan...i romantičan...to je sve! :-/). ;-/), vidimo se sutra! kiss!
- 22:14 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Divine Music





------------------------------
P.I.M.P

I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P

---------------------------------------
neopets.com/~FiveStar24">
-----------------------------------
ova mi je slika najsličnija!
_---------------------
nekaj o meni:
dob: 11,5 god
datum rođenja: 2.10.'93
ime. paula
prezime: B...
e-mail adresa: dadadadijade@yahoo.co.uk
veza: slobodna
naj žensko ime: Antonija, Lorena, Irena...
naj muško ime: antonio, marin...
naj jelo: spagetthi, pizza
bljak jelo: sve iz mora
naj piće: juice, orangina
bljK PIĆE: rakija
naj boja: plava, crvena, crna...
mob koji imam: siemens MC60
Image Hosted by ImageShack.us
ok , bilo bi dost...ah bo0o0o0ok!!!
--------------------------------------

NEMAM DEČKA!
Balloon Heart
al imam simpatiju...
Cupid 2
par njih... Burning Heart...
-------------------

jedne od naj životinja su mi konji...
Dog 6
ali i pse obožavam...
(imam 2)
Cat 7
volim i mace
(imam ih par)

volim pajkiti...

ŽIVA ISTINA!!!

i to isto ! !!!!

već sam vam rekla da mi je ova cura najsličnija, zar ne??!!

obožavam pjevati i plesati, osnovala sam svoju grupu ali za sad, još ne nastupamo!
P.S. ako netko želi posao za usklađivanje, tj. pisanje skladbe, na riječi pjesama koje smo pisali nek se javi na e-mail:
dadadadijade@yahoo.co.uk
hvala najlijepša!!!
-----------
jako se volim uređivati išminkati...

obooožaaavaaam životinje!!!
---------------------
BBQ
oboožaavaam i roštiljanje
-------------------

-----------------------------
Sprinkler
-------------------
Diving
sve ovo ja volim...

get jor nejm akronim ! ! ! ! just kiddin' !

DDashing
UUnforgettable
PPatriotic
IInfluential
NNatural
KKeen
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PuppyThbpbpthpt!>
Kitty

CowgirlLove Song>


znam da ne znate zakej tony, ali... :-/)
9 To 5
Soccer
England
volim nogas!
Goth 2
jel ovo predstavlja mene ili...?
Go Team
GO DINAMO! GO DINAMO! GO DINAMO!

ovo je slatko...
ako ne znate, ja sam također xtinin fan ... pa... pogledajte...

Famous 23

dobra je, kajne!?

sad bum nekaj za svoju naj frendicuu....probajte skužit ko je to, mislim da je lako!
Famous 10

e daaaa.... fora kajne, ovo vam je od mene, za sve vas!
Heart Glasses