guess what! what? Nothin interestin'

03.06.2005., petak

evo me again!

Znam da sam vam jako nedostajala (moš' mislit ), al evo me, sad sam tu, živa i zdrava, sretna i vesela, još lijepša i još bolja, vraćam vam se u punom sjaju...itd....Znate zakej!? Zato kaj sam danas dobila 3 iz prirode i 3-4 iz švabskog! Pa to su fakat fucking dobre ocjene zato kaj sam na testu iz prirode mislila da bum dobila 2 (isto sam to i mislila za švabski), i super, švabski odgovaram u srijedu, a prirodu u petak za 7 dana, suuupeeeer, a pisali smo i povjest (nikad ne znam dal se piše povjest ili povijest, viš moraću pogledat), uglavnom, mislim da sam napisala dobro povjest (ili povijest) i mislim da bum finaly dobila 5, konačno! ! ! ! !Raise The Roof 1Raise The Roof 1e daaa...još jedan vikend pred nama...pa onaj doooosaadni ponedjeljak o kojem možeš čitati na postu pod imenom:)ponedeljak...pa kaj opet!?, al dobro , usredotočimo se sad na vikend! makar imam puuunooo za učit, sigurna sam da ću uz učenje imat i vremena za druženje, ići ćemo na vrtić ( to je mjesto di se zabavljamo,navečer nema nikog pa smo tam subotom uglavnom, ponekad i poslije treninga), ja inače treniram odbojku već 2god. to je super sport i fakat sam super sretna kaj treniram odbojku, jako dobar sport!Volleyball, jako volim sportove s loptom, od graničara pa do ping-ponga(ili ti stolnog tenisa). moj tata i moj buraz treniraju stolni tenis, makar moj stari već odavno zna igrat, a sada sudjeluje s ekipom na prvenstvu, vježba i svaki drugi dan ide na to. A moj buraz je 1. raz i već će ić na turnir (najbolji počinju od malena), hehe, al to je isto sport s lopticom, ja to dosta dobro igram, makar ne treniram (ipak je to sport s loptom, u ovom slućaju lopticom, hehe). ovo vam mala slikica ping-pongaPing Pong,m to je dosta za poslijepodne, makar vam se javim još koji put! Ciao!
- 14:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Divine Music





------------------------------
P.I.M.P

I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P

---------------------------------------
neopets.com/~FiveStar24">
-----------------------------------
ova mi je slika najsličnija!
_---------------------
nekaj o meni:
dob: 11,5 god
datum rođenja: 2.10.'93
ime. paula
prezime: B...
e-mail adresa: dadadadijade@yahoo.co.uk
veza: slobodna
naj žensko ime: Antonija, Lorena, Irena...
naj muško ime: antonio, marin...
naj jelo: spagetthi, pizza
bljak jelo: sve iz mora
naj piće: juice, orangina
bljK PIĆE: rakija
naj boja: plava, crvena, crna...
mob koji imam: siemens MC60
Image Hosted by ImageShack.us
ok , bilo bi dost...ah bo0o0o0ok!!!
--------------------------------------

NEMAM DEČKA!
Balloon Heart
al imam simpatiju...
Cupid 2
par njih... Burning Heart...
-------------------

jedne od naj životinja su mi konji...
Dog 6
ali i pse obožavam...
(imam 2)
Cat 7
volim i mace
(imam ih par)

volim pajkiti...

ŽIVA ISTINA!!!

i to isto ! !!!!

već sam vam rekla da mi je ova cura najsličnija, zar ne??!!

obožavam pjevati i plesati, osnovala sam svoju grupu ali za sad, još ne nastupamo!
P.S. ako netko želi posao za usklađivanje, tj. pisanje skladbe, na riječi pjesama koje smo pisali nek se javi na e-mail:
dadadadijade@yahoo.co.uk
hvala najlijepša!!!
-----------
jako se volim uređivati išminkati...

obooožaaavaaam životinje!!!
---------------------
BBQ
oboožaavaam i roštiljanje
-------------------

-----------------------------
Sprinkler
-------------------
Diving
sve ovo ja volim...

get jor nejm akronim ! ! ! ! just kiddin' !

DDashing
UUnforgettable
PPatriotic
IInfluential
NNatural
KKeen
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PuppyThbpbpthpt!>
Kitty

CowgirlLove Song>


znam da ne znate zakej tony, ali... :-/)
9 To 5
Soccer
England
volim nogas!
Goth 2
jel ovo predstavlja mene ili...?
Go Team
GO DINAMO! GO DINAMO! GO DINAMO!

ovo je slatko...
ako ne znate, ja sam također xtinin fan ... pa... pogledajte...

Famous 23

dobra je, kajne!?

sad bum nekaj za svoju naj frendicuu....probajte skužit ko je to, mislim da je lako!
Famous 10

e daaaa.... fora kajne, ovo vam je od mene, za sve vas!
Heart Glasses