guess what! what? Nothin interestin'

02.06.2005., četvrtak

when I come home...

....odma dojdem tu.... pa kak i nebi pa tu je cijela moja ispovijest dana, ali da nekompliciramo...krenimo od početka... ujutro sam u školu došla 3min do 8, al hvala Bogu imali smo tjelesni takda sam misla da nebum zakasnila , jer praktički, on ne skuži ko fali, i tek nas iz svlačionice u dvoranu pušta oko 8 i 10, 8 i 15.... e da al ovaj put nije tak bilo...starci su mene i mog buraza dopeljali s autom do škole, a pošto imamo posebni ulaz za hodnik u dvoranu, izvana i iznutra, onda , kak su mene starci ostavili pred vanjskim vratima, tak su stalni točno pred štenge ( to vam je, za one koji na znaju, stubište ili stepenice), namjerno da profesor nemre uć, inače su si moj stari i profesor dobri pa se moj stari tak zajebavo! a ja kasnim u školu jer sam htjela uć s profesorom na stražnji ulaz, a on tam brblja s mojim starim, al ok jer nemre mi niš kaj ja kasnim zato kaj sam ja s njim bila vani pred školom.... ok, pisali smo ispravak iz matiše, i profa (kkoja nam je i raska) je rekla da ko hoće može upisat ocjenu a ko neće ne mora...to je super, ja sam dobila 4 i ne mislim upisat jer moram imat 5 iz matiše.... tak da... Profa iz švabskog mi je rekla da sam loše napisala test! Sam da ne dobim 2 ili 1 jer bu mu stara ubila, da bar dobijem 3 ili 4, to bi bilo fakat suuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeer...... Drugo je bilo sve ok, dobila sam 5 iz tjelesnog i 5, 5 iz hrv. iz lektire, super ! ! ! ! ! !, danas mi je malo grooozaan dan jer ću vjerojatno morat sutra ispravit švabski a i pišemo povjest, tak da, ono PAULA moraš da učiš ! ! ! A tak mi se ne da... mrzim i školu i taj prokleti švabski..al dobro izdržat ću još tjedan ili dva, VALJDA.... jednostavno mrzim školu ! ! !

Insane
fakat ću poludit, mrzim tu fuckin' školu, mrzim je iz dna duše da tam nemam frendova, ja bi se, ja bih se...ne znam... jednostavni ispisala ! ! ! ! ( smijeh) hehehehe
Club Me
uh ! ! !
- 12:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Divine Music





------------------------------
P.I.M.P

I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P

---------------------------------------
neopets.com/~FiveStar24">
-----------------------------------
ova mi je slika najsličnija!
_---------------------
nekaj o meni:
dob: 11,5 god
datum rođenja: 2.10.'93
ime. paula
prezime: B...
e-mail adresa: dadadadijade@yahoo.co.uk
veza: slobodna
naj žensko ime: Antonija, Lorena, Irena...
naj muško ime: antonio, marin...
naj jelo: spagetthi, pizza
bljak jelo: sve iz mora
naj piće: juice, orangina
bljK PIĆE: rakija
naj boja: plava, crvena, crna...
mob koji imam: siemens MC60
Image Hosted by ImageShack.us
ok , bilo bi dost...ah bo0o0o0ok!!!
--------------------------------------

NEMAM DEČKA!
Balloon Heart
al imam simpatiju...
Cupid 2
par njih... Burning Heart...
-------------------

jedne od naj životinja su mi konji...
Dog 6
ali i pse obožavam...
(imam 2)
Cat 7
volim i mace
(imam ih par)

volim pajkiti...

ŽIVA ISTINA!!!

i to isto ! !!!!

već sam vam rekla da mi je ova cura najsličnija, zar ne??!!

obožavam pjevati i plesati, osnovala sam svoju grupu ali za sad, još ne nastupamo!
P.S. ako netko želi posao za usklađivanje, tj. pisanje skladbe, na riječi pjesama koje smo pisali nek se javi na e-mail:
dadadadijade@yahoo.co.uk
hvala najlijepša!!!
-----------
jako se volim uređivati išminkati...

obooožaaavaaam životinje!!!
---------------------
BBQ
oboožaavaam i roštiljanje
-------------------

-----------------------------
Sprinkler
-------------------
Diving
sve ovo ja volim...

get jor nejm akronim ! ! ! ! just kiddin' !

DDashing
UUnforgettable
PPatriotic
IInfluential
NNatural
KKeen
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PuppyThbpbpthpt!>
Kitty

CowgirlLove Song>


znam da ne znate zakej tony, ali... :-/)
9 To 5
Soccer
England
volim nogas!
Goth 2
jel ovo predstavlja mene ili...?
Go Team
GO DINAMO! GO DINAMO! GO DINAMO!

ovo je slatko...
ako ne znate, ja sam također xtinin fan ... pa... pogledajte...

Famous 23

dobra je, kajne!?

sad bum nekaj za svoju naj frendicuu....probajte skužit ko je to, mislim da je lako!
Famous 10

e daaaa.... fora kajne, ovo vam je od mene, za sve vas!
Heart Glasses