guess what! what? Nothin interestin'

29.06.2005., srijeda

hey!

vraćam se zagrebe tebi, tebi na obale Save, Vraćam se Zagrebe tebi , tebi pod zidine stare... ZAGREB, ZAGREB......... eh da , u nedjelju, oko ponoći, vratila sam se sa mora u zagreb, bilo je ludo i nezaboravno, stvarno, nema šta!!! Bila sam sa 2 frendice i bratićem na šolti! Sara, Lucija & Bruno. bilo je super, zupa, cool, fantastično. Tam smo si i našli frendove i frendice. Oni su svi bili iz orebića. To vam je na poluotoku pelješcu. blizu Korčule! oni su stvarno jedno co0l, super, fantastično, legendarno, zabavno, fora, genijalno itd. društvo, sastavljeno od 3 cure i 5 dečkiju.
dečki- Deno (Denis the penis), Dario , Turić, Roso & Marin
cure- Ana, Marija i Dada (Adrijana)
sad ću vam ih malo opisati!
Deno-filozof, zabavan , duhovit
Dario-preslada, sladak, funny........
Turić-...te pločice..... AJME MAJKO...
Roso-zlatna sredina, (malo naporan)
Marin-zlatna sredina - zlatne sredine
Dada-super cura, šminkerica, zabavna, fora, zanimljiva
Ana-super, zanimljiva, zabavna (ona i njen ''tigrić'')
Marija-sportski tip, duhovita, sve 5
eto, s tim sam se ljudima ja družila, bilo je zaista ludo i nezaboravno!!!! da mogu, vratila bih se u prošlost!!!

imali su i oni svoje tikove! NA sve što bi netko rekao imali su nešto za dodati a to je nešto bilo ''misliš?''. kad god bi netko nešt reko oni su rekli ''misliš?'' i onda poslije toga 'hahahahaha''... ja bih na to uvijek odgovara'' znam'' ili ''naravno'', ili ''ne mislim''...itd. itd. itd.
i uvijek bi svakom rekli (ko im se dopao, ko im je bilo fora ''legendo!''
Eto to sve, je 'to nešto' zbog čega će mi taj izlet na šoltu još dugo ostati u mislima, i to je to nešto zbog čega ću svoje frendove s mora pamtit još dugo, makar oni navijali svom srcem za Hajduk a ja za dinamo, makar smo se ponekad svađali, makar ja bila bad blue boy (tj. bad blue girl) a oni Torcidaši, i sve to nije nas spriječilo u druženju, nego samo poboljšslo naše odnose... i tak...pričat ću vam, naravno, o njima još tijekom mojih slijedećih postova, a za sad, ugodan dan i doviđenja!!! !!!!!!!

a href="http://www.neopets.com/~Fivestar24">

volim more...

i glazbu!!!
- 11:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Divine Music





------------------------------
P.I.M.P

I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P

---------------------------------------
neopets.com/~FiveStar24">
-----------------------------------
ova mi je slika najsličnija!
_---------------------
nekaj o meni:
dob: 11,5 god
datum rođenja: 2.10.'93
ime. paula
prezime: B...
e-mail adresa: dadadadijade@yahoo.co.uk
veza: slobodna
naj žensko ime: Antonija, Lorena, Irena...
naj muško ime: antonio, marin...
naj jelo: spagetthi, pizza
bljak jelo: sve iz mora
naj piće: juice, orangina
bljK PIĆE: rakija
naj boja: plava, crvena, crna...
mob koji imam: siemens MC60
Image Hosted by ImageShack.us
ok , bilo bi dost...ah bo0o0o0ok!!!
--------------------------------------

NEMAM DEČKA!
Balloon Heart
al imam simpatiju...
Cupid 2
par njih... Burning Heart...
-------------------

jedne od naj životinja su mi konji...
Dog 6
ali i pse obožavam...
(imam 2)
Cat 7
volim i mace
(imam ih par)

volim pajkiti...

ŽIVA ISTINA!!!

i to isto ! !!!!

već sam vam rekla da mi je ova cura najsličnija, zar ne??!!

obožavam pjevati i plesati, osnovala sam svoju grupu ali za sad, još ne nastupamo!
P.S. ako netko želi posao za usklađivanje, tj. pisanje skladbe, na riječi pjesama koje smo pisali nek se javi na e-mail:
dadadadijade@yahoo.co.uk
hvala najlijepša!!!
-----------
jako se volim uređivati išminkati...

obooožaaavaaam životinje!!!
---------------------
BBQ
oboožaavaam i roštiljanje
-------------------

-----------------------------
Sprinkler
-------------------
Diving
sve ovo ja volim...

get jor nejm akronim ! ! ! ! just kiddin' !

DDashing
UUnforgettable
PPatriotic
IInfluential
NNatural
KKeen
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PuppyThbpbpthpt!>
Kitty

CowgirlLove Song>


znam da ne znate zakej tony, ali... :-/)
9 To 5
Soccer
England
volim nogas!
Goth 2
jel ovo predstavlja mene ili...?
Go Team
GO DINAMO! GO DINAMO! GO DINAMO!

ovo je slatko...
ako ne znate, ja sam također xtinin fan ... pa... pogledajte...

Famous 23

dobra je, kajne!?

sad bum nekaj za svoju naj frendicuu....probajte skužit ko je to, mislim da je lako!
Famous 10

e daaaa.... fora kajne, ovo vam je od mene, za sve vas!
Heart Glasses