guess what! what? Nothin interestin'

10.06.2005., petak

heey people!

... ey ljudi fakat shitno, znam, ono, da nisam bila tu od utorka al.....nisam dolazila jer:
a)morala sam učit
b)nisam imala vremena
c)nisam imala kaj zanimljivog za pisat
d)nije mi se dalo
da objasnimo te pojmove.. pojam a) 'morala sam učit' znači: Odgovarala sam puno predmeta, pisala puno testova i trebala sam doobrooo naučit gradiva... pojam b)'nisam imala vremena' znači: od utorka sam dvaput išla na talijanski, jednom na odbojku, morala učit, čuvat buraza, pisat zadaće...itd... pojam c)'nisam imala kaj zanimljivog za pisat' znači: sama rečenica vam sve govori, a uostalom nije mi se baš dogodilo previše zanimljivih stvari u ta 2, 3 dana... i još pojam d)'nije mi se dalo': znači da nisam imala volje ić pisat, drkat po toj tipkovnici dok znam da moram učit a ne učim JER MI SE NI TO NE DA...užas fakat sjebano..... eh...sad... da vam kažem kaj se dogodilo u tih 2, 3 dana NEZANIMLJIVOG kaj mi se dogodilo...pa...povijest mi je zaključena 5, isto ko i matiša i glazbeni, razočarala sam jednu od svojih naj frendica time što sam joj jako slagala VEĆ DRUGI PUT, (zbog tog mi jeee jaaaaakoooo žao), ondaaaaa... duboko žalila jer nemam komentara više od 10 !!!!! go to hell dupinko, ne pišeš dobre postove, kujo!!!
Whip to mi baš nije dobro ne, ne, jedino na čem ''osvajam'' ljude da dođu na moj blog je to kaj im ostavljam komentare...ne, ne nije to dobro...No No No, već živciram sama ebe svojim malim glupostima, baš sam kuja...Crazy, ono... a sad da vam ispričam kam idem prek praznika ovih ljetnih, idem sa jednim klubom zvanim 'euroclub' na šoltu na 7dana...biće super...vidla sam slike, film, upute, razne textove o tome i fakat je zakon...baš ono....pufa...sve je za 5+.....zabave kolko ti srce želi...vodeni tobogani, banane, , ledene planine (ne prave, od leda neg... neke na koje se penješ) i tak...sve u svemu idem sa frendicom i bratićem (bratić je 1 god. mlađi od mene, a frendica 1god. starija), ma super biće co0o0o0o0o0l! jedva čekamToo Happy 1da da...tih 7days biće ludo i nezaboravno, ah..još samo slijedeći tjedan i nema više nastave...moje frendice neke su prošle s 5.0. pa blago si ga njima...nejdu više u školu nit nikaj...horrible...e znate ljudi kaj me živcira... kad drugi ljudovi govore kak oni koji prođu s 5 .0 su štreberi! nije istina! moja naj frendica je prošla s 5.0 i NIJE ŠTREBERICA!!! ne govorim to zato kaj mi je ona naj frendica, i to neg zato kaj stvarno nije istina...cura se trudila, učila, vježbala i sve to al se u međuvremenu zabavljala, s nama u školi i izvan škole ali i sa svojim frendovima i frendicama iz ulice...cura je fakat ok...i makar nema ni jednu jedinicu ni dvojku nije zato štreberica..jedna moja također best frendica koja nejde sa mnom u razred neg u šesti, mi je rekla da ona ne želi proć s 5.0 jer bi je njeni iz razreda ismijavali...i da tak svakog ismijacaju... pa hello guys! zato kaj ste vi mutavi, glupi i lijeni pa ne učite ne znači da treba druge ismijavat ak se trude i uče i vježbaju cijele godine dok vi ljenčarite pred telkom i buljite u one glupe španolske i mexićke sapunice (kak bi moja sestrična rekla sapunjare) , koje su tolko glupe i samo te navuku da se usmrdiš pred telkom! ! ! pa mislim da gledam epizodu broj 33. i onda tek nakon mjesec dana episodu, ne znam broj 68, već bi u kojih 5 min. gledanja serije skužila ko koga jebe , ko koga mrzi, ko je koga ubio , ko se s kim vjenča, ko .... ma baš me briga! dok vi sve više i više smrdite pred tim sranjima neki se trude, al ne zbog profesora, ne zbog staraca nego zbog sebe, i dok bute vi išli u višu smetlarsku oni bu bili u jezičnoj i opet bili jednako dobri kao i prije jer svatko ko uči je dobra osoba, i po karakteru i po svemu..a ak ti ne učiš , skupljaš same sulje, mrze te svi profesori, onda si faca u društvu i svi kažu kak si super al to ne mora u svakoj situaciji bit tako jer je ta moja frendica koja je prošla s 5.0 vrlo popularna u našem društvu... i nije ružna zato kaj je pametna, i zato kaj se trudi i..... ma dobro...da se sad smirimo dosta je za danas..slatko spavejtei pusa....nastaviću sutra još malo o svemu laku noć!

Chiseling I Love YouLOVE YOU ALL...PUSA...
- 21:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Divine Music





------------------------------
P.I.M.P

I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P

---------------------------------------
neopets.com/~FiveStar24">
-----------------------------------
ova mi je slika najsličnija!
_---------------------
nekaj o meni:
dob: 11,5 god
datum rođenja: 2.10.'93
ime. paula
prezime: B...
e-mail adresa: dadadadijade@yahoo.co.uk
veza: slobodna
naj žensko ime: Antonija, Lorena, Irena...
naj muško ime: antonio, marin...
naj jelo: spagetthi, pizza
bljak jelo: sve iz mora
naj piće: juice, orangina
bljK PIĆE: rakija
naj boja: plava, crvena, crna...
mob koji imam: siemens MC60
Image Hosted by ImageShack.us
ok , bilo bi dost...ah bo0o0o0ok!!!
--------------------------------------

NEMAM DEČKA!
Balloon Heart
al imam simpatiju...
Cupid 2
par njih... Burning Heart...
-------------------

jedne od naj životinja su mi konji...
Dog 6
ali i pse obožavam...
(imam 2)
Cat 7
volim i mace
(imam ih par)

volim pajkiti...

ŽIVA ISTINA!!!

i to isto ! !!!!

već sam vam rekla da mi je ova cura najsličnija, zar ne??!!

obožavam pjevati i plesati, osnovala sam svoju grupu ali za sad, još ne nastupamo!
P.S. ako netko želi posao za usklađivanje, tj. pisanje skladbe, na riječi pjesama koje smo pisali nek se javi na e-mail:
dadadadijade@yahoo.co.uk
hvala najlijepša!!!
-----------
jako se volim uređivati išminkati...

obooožaaavaaam životinje!!!
---------------------
BBQ
oboožaavaam i roštiljanje
-------------------

-----------------------------
Sprinkler
-------------------
Diving
sve ovo ja volim...

get jor nejm akronim ! ! ! ! just kiddin' !

DDashing
UUnforgettable
PPatriotic
IInfluential
NNatural
KKeen
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PuppyThbpbpthpt!>
Kitty

CowgirlLove Song>


znam da ne znate zakej tony, ali... :-/)
9 To 5
Soccer
England
volim nogas!
Goth 2
jel ovo predstavlja mene ili...?
Go Team
GO DINAMO! GO DINAMO! GO DINAMO!

ovo je slatko...
ako ne znate, ja sam također xtinin fan ... pa... pogledajte...

Famous 23

dobra je, kajne!?

sad bum nekaj za svoju naj frendicuu....probajte skužit ko je to, mislim da je lako!
Famous 10

e daaaa.... fora kajne, ovo vam je od mene, za sve vas!
Heart Glasses