guess what! what? Nothin interestin'

30.05.2005., ponedjeljak

ponedjeljak...pa kaj opet !?

zakej ja ne volim ponedeljek, zakej ja ne volim ponedeljek, zakej ja ne volim ponedeljek, zakej ja.... neeeeee voooooliiiiim ponedeljek...la la la..... to mi je naj pjesma, makar kad ju na radiu čujem svaki ponedeljak imam osjećaj ko da bum ovaj čas gurnula glavu u jastuk i spucala kojih par metaka kroz njega. Mislim ponedeljak je fakat jebeno dosadan dan, kao 1. još puni tjedan do vikenda, kao 2. imam najviše sati i još ktome me buraz jebe kak on mrzi ponedeljak, kao 3. i kad dojde onaj fuckin' vikend dok ''naučim'' gradivo kak mi moja ''predraga majčica'' kaže već mi je opet fuckin' ponedeljak. ide mi već na živce, nije da sam pesimistična al.... pa kaj opet!? imam filling da mi svaki dan prođe isto , pokupim koju sulju, dobijem jezikovu juhu, učim....pa opet.... (ili kak bi Novković reko u onoj svojoj živčanoj pjesmi kad idem s šakom po zraku ko da pokušava stjerat muhu ovom kaj tam bubnja, koji je, pretpostavljam došo iz vrapča, onog ''doma za intelektualce'') i opet (Dunavom plove...) sam kaj ja ne bum to pjevala neg, i opet došel je fuckin' pooooonedeljak, opet moram u onaj glupi dom, di me oni mučitelji pokušavaju učit pristojnosti, al izgleda da ne učim baš ''brzo''..... Baš bi bila sretna da imam super ocjene, a ne da ''jedva čekam'' onaj štrajk profesora, mislim , da imam ocjene dostojne mojem mozgu i tome kaj sam sve niže razrede prošla s 5.0., onda ne bi bilo ovih navodnika , kod ''jedva čekam''.....al ok.... i još nekaj .....nije da sam živčana...al jebo vas ...na mom prošlom blogu ljudi nisu davali lijepe komentare neg ružne, pa mislim.ak već nemate pohvale za ovaj jebeno dosadni blog, onda zadržite svoje komentare, u kojima je cijeli vaš živčani sustav koji se polako lomi, za sebe ! ! !
E DA...DRAGI MOJI OVO BI BIL NEKI LIJEPI KRAJ OVOG SAVRŠENO DOSADNOG POSTA, NA OVAJ SAVRŠENO DOSADNI PONEDELJAK, još bi ja ubacila koju živčanu ili idiotnu slikicu, da mi onaj glupi imageShack ne pokazuje THE PAGE CANNOT BE DISPLAYED, najrađe bi sad.... al dobro nebum se tu više iskaljivala, idem svoju staru malo živcirat, dobro če joj doć za održavanje njenog živčanog sustava, ćao !
- 14:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Divine Music





------------------------------
P.I.M.P

I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P

---------------------------------------
neopets.com/~FiveStar24">
-----------------------------------
ova mi je slika najsličnija!
_---------------------
nekaj o meni:
dob: 11,5 god
datum rođenja: 2.10.'93
ime. paula
prezime: B...
e-mail adresa: dadadadijade@yahoo.co.uk
veza: slobodna
naj žensko ime: Antonija, Lorena, Irena...
naj muško ime: antonio, marin...
naj jelo: spagetthi, pizza
bljak jelo: sve iz mora
naj piće: juice, orangina
bljK PIĆE: rakija
naj boja: plava, crvena, crna...
mob koji imam: siemens MC60
Image Hosted by ImageShack.us
ok , bilo bi dost...ah bo0o0o0ok!!!
--------------------------------------

NEMAM DEČKA!
Balloon Heart
al imam simpatiju...
Cupid 2
par njih... Burning Heart...
-------------------

jedne od naj životinja su mi konji...
Dog 6
ali i pse obožavam...
(imam 2)
Cat 7
volim i mace
(imam ih par)

volim pajkiti...

ŽIVA ISTINA!!!

i to isto ! !!!!

već sam vam rekla da mi je ova cura najsličnija, zar ne??!!

obožavam pjevati i plesati, osnovala sam svoju grupu ali za sad, još ne nastupamo!
P.S. ako netko želi posao za usklađivanje, tj. pisanje skladbe, na riječi pjesama koje smo pisali nek se javi na e-mail:
dadadadijade@yahoo.co.uk
hvala najlijepša!!!
-----------
jako se volim uređivati išminkati...

obooožaaavaaam životinje!!!
---------------------
BBQ
oboožaavaam i roštiljanje
-------------------

-----------------------------
Sprinkler
-------------------
Diving
sve ovo ja volim...

get jor nejm akronim ! ! ! ! just kiddin' !

DDashing
UUnforgettable
PPatriotic
IInfluential
NNatural
KKeen
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PuppyThbpbpthpt!>
Kitty

CowgirlLove Song>


znam da ne znate zakej tony, ali... :-/)
9 To 5
Soccer
England
volim nogas!
Goth 2
jel ovo predstavlja mene ili...?
Go Team
GO DINAMO! GO DINAMO! GO DINAMO!

ovo je slatko...
ako ne znate, ja sam također xtinin fan ... pa... pogledajte...

Famous 23

dobra je, kajne!?

sad bum nekaj za svoju naj frendicuu....probajte skužit ko je to, mislim da je lako!
Famous 10

e daaaa.... fora kajne, ovo vam je od mene, za sve vas!
Heart Glasses