°°˘˘¤Spajanjem plavuše i brinete dobije se duo fantastikus¤˘˘°°

četvrtak, 13.07.2006.

Nisam spavo, nisam spavo....šta mi radiš LUDA GLAVO

Večer, večer! Eto ljudi javljam vam se iz stanja zvanog "JA SAM KREPANA" rolleyes. Zbog ovog malog štenca niš ne spavam.... Jednostavno to je tak moraš voditi van...hraniti, igrati se, uspavati.....itd. Ne spavam već dvije noći kak treba. Samo želim nać smještaj toj maloj čokoladici, zato napominjem :

Ako znate ikog tko želi mješanca (nešto između bigla i još nečeg.....) starog mjesec i pol...ženku. Molim vas da javite na broj 091/55-11-261. Tu je i slikica kojus am obečala.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nego da se dotaknem današnje teme.... Prije par tjedana mi se počelo vrtiti to po glavi. Sviđa mi se jedan dečko...napokon nakon dugo vremena patnje za budalom koja se naravno više ni ne javlja. Nije da sam zaljubljena u ovog dečka...al me full zanima....ima nekaj u njemu. Eh sad moguće je da si samo umišljam....a možda i nije.... ma neznam. Sam znam da sam luđakinja to priznala lijepo njemusmijeh....i sad ono....osječam se glupo, al ne kajem se....izgleda da sam to morala napravitismokin.

Kaj se tiće moje i vaše drage Nixe....počet će ona pisati uskoro...trenutno dam je zauzeta... ma znate kak je....ljeto....cura hvata komade... A nije ona ni blesava! yes

Eto jedan BIG pozdrav mom frendu Čavleku , burazu Hrcu , Ani , Jeleni i naravno našoj ljepotici : NIXI

Pozdrav od Mony wave

- 21:49 - Pjevaj borbene (9) - izvadi ga van - #