ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

imena...dunja i mara
godiste...92
slusamo....pop...uglavnom
best frendice...tijana=),Ivana,Nada...
ljubav...katastrofa(kao i ja,tijana)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us








Free Music Codes - Click Here

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 29.03.2007.

LJUTA SAM!!!!!!!!! BY MARA

Ej ljudi gde ste????????Ja sam se evo konacno docepala kompa pa reko da vam napisem sta mi se to desava...rolleyes Ovih poslednjih dana poprilicno sam bila nervozna i neraspolozena iz vise razloga...Kao i kod mnogih od vas glavni razlog je glupa skola koja ce me jednog dana zagarantovano iscediti i ubiti al uskoro ce i taj 'raspust' tako da cu se potruditi da izdrzim i nezadavim sve oko sebeheadbangheadbangmadAli ono sto me je potpuno izbacilo iz takta i dovelo do usijanja jesu moji "dragi drugovi" iz naselja.Ljudi,vi nemozete da verujete kakvi su to licemeri i perverznjaci...madmadmadmadZnaci s njima provodim skoro svaki vikend zezajuci se i druzeci se a onda oni mrtvi ladni krenu da me zezce ogovaraju iza ledja sa mojom dobrom drugaricom..madmadMislim stvarno nerzumem u cemu je fora,ako ti brate nesto smeta kod mene reci mi to ko covek u lice a ne ko jadno govno da se proseravas po celom kraju misleci da ja to necu saznatinoNaravno kad sam ja tu prave se ludi,sve je tako super a cim se okrenem gledaju kako da me sto vise ogovaraju i izmisle koju glupost o meni?!!!madmadI nisam jedina to znaju bez problema da rade i ostalim devojcicama iz kraja samo sto to njih nimalo neinteresuje jer znaju kakve su to budale i da nisu vredni nerviranja...Jebiga,meni se to sve vec popelo do glave i verujte mi,neznam kako cu izdrzati da ih nezadavim cim ih budem videla....headbangheadbangMa,necu vise da vas smaram o tome,mislim da sam dovoljno rekla da i sami ukapirate kakvu srecu imam sa "pritateljima".Mislim stvarno neznam postoji li i jedan normalan decak na ovoj planeti(cast izuzecima) koji te nece zajebati i lagati i kojem mozez u potpunosti verovati????Ja zaista takvu osobu nisam upoznala i verujem da ih je preostalo jako malo i zbog toga treba strasno ceniti pravog i iskrenog prijatelja ako ga uopste i imas.rolleyeswinkPa mislim da je to to,obavezno vam pisem kako se ova nebulozna situacija odvija dalje,posto sad ozbiljno planiram da sa njima raspravim neke 'stvarcice'....nutLJubim vas sve puno i pozdravljam do sledeceg posta!!!!!!!!!kisskissmahmahmah

|komentiraj 67| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.