ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

imena...dunja i mara
godiste...92
slusamo....pop...uglavnom
best frendice...tijana=),Ivana,Nada...
ljubav...katastrofa(kao i ja,tijana)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us








Free Music Codes - Click Here

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 23.03.2007.

KONACNO NOVI POST...

pa ljudi evo i dugo ocekivanog posta...trenutno sam kod moje lude drugarice Tijane koja je jos ludja za sundjer bobom.upravo ga gledamo....nutnaughtyevo nesto o meni...
zovem se Milica,zovu me Mara,rodjena sam 21.2.92...tako da ni slucajno ne zaboravite da mi cestitate rodjendan.....ali nacekacu se...kao sto znate volim iskljucivo stranu muziku a pevacice koje bas volim su Beyonce,Rihanna...itd..
zujokisskisskiss
u ljubavi kao i mnogi nemam puno srece znaci vec duze vreme sam solo(ovo prica tijana...ako ima neki decko za maru nek se javi...roflwinksmijehnaughtysad ce mara da me ubije...) dan mi je bio cist smor,tako da sam jedva cekala da napisem ponesto....a evo i par slicicamahmahmahmah
Image hosting

Image hosting


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
SmileyCentral.com
ETO TO JE TO OD MENE ZA DANAS...OSTAVLJAJ TE KOMENTARE POZZ ZA SVE OD MARE!!!


|komentiraj 47| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.