travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


Dunjolina i Svetlana cerek


Proljev sa šećernom vatom.
Duma power.
Muda desire.


Što je ovo? Mi smo dakle domache meshtr(c)ice.
Pokorit ćemo svijet, jer smo jedina racionalna
skupina mladih kurvi koja može spasiti svijet
iako smo samo dvije smatramo se kao jedan
kolektiv. Pijani kolektiv.

Moto: buog mater iliti pas me jebo!


free hit counter

Linkovi

prodajemtijelozapijaču@net.hr

DUMA OBARA SVIJET SA STOPALA

Mystic power, ja biram tebe!

NE zaboravi stihove



Hoću? Neću! - Bednik

Šesnaest ti je godina i drma te pubertet
želja za životom raste, tvoj je ceo svet
proradile su žlezde, luče se hormoni
postaeš zreo covek, sinoć si bio u komi

Drugačije sad gledaš na suprotan spol
zato budi glavni dopadni se njoj
bavi se sportom ili osnuj bend
ti moraš da pratiš svaki jebeni trend

pricaj, misli svašta
važno je da se prihvata
budi grub ali nežan kad treba
za nju ti si dar sa neba
ti si najjaci, ne osecaš bol
neka uz alkohol i krv potece
ruši, lomi sve ovo je momacko vece!

Što si stariji sve si gori
tebe nitko nemože da voli
ti ceš biti lud samo dok si mlad
u tebi raste obican gad
tvoja starost ne menja stvari
i kad ti bude šezdeset
biceš uvek samo
pubertetlija stari!

BEDNIK-ti si bednik
kažeš da si cetnik-NE SERI

30.04.2008., srijeda

JEBENI KLASICHAR

Pošto je danas dragoj Svetlani rođendan kiss posvećujem joj ovaj post te joj zhelim sve sve sve svee sveeee najbolje od srca i kurca; puno zdravlja, sreche, ljubavi, fafa, smijeha, sexa, drustva, zajebancije, uzhivancije, gigova, veselja, sunca, kishe, pankeraja, pametnih ideja i izreka, sladoleda, kuruze.... bla bla. puno te vavam iiii ostani mi takva kakva jesi i nemoj se nikad mijenjat. smokin

Evo ischupala sam staru fotku iz fotoalbuma, Svetlanin peti rodjendan, awwwwww cry (nadasve emotivan trenutak)



i naravno, nemre bez pesme!

Moa Svetlana smijeh

ona je bila pank roker,
bile smo skupa igrale poker.
mogla je popit na litre vina,
nikad se nije pravila fina.
u pogu je uvijek bila prva,
lomila kosti, cjepala drva.
tukla je sve lokalne klince,
na koncertima grizla žice.
izgubila je 2 prednja zuba
u fightu zbog cuge ispred kluba.
uvijek je imala ludu čupu,
bila je stalni gost u MUPu.

moja svetlanaaa ooooooooooooooo

povratila bi katkad po meni,
živjela sam u njenoj sjeni
ali to meni smetalo nije,
voljela sam kad se nasmije
bojale su je se druge žene,
tu i tamo bi lupila i mene.
imala je još luđeg brata
s nama bi se često družio i tata.
i makar je od mene bila jača,
i makar mi je nestajala plaća,
makar sam htjela promjeniti to stanje,
od kad je nema - život mi je sranje.

Oke, još danas shkola i ja se idem premjestit na havaje gdi sunce przhi a ja ispijam koktelchich. i Svetlana ide samnom, naravno. cerek ujhaj! party pjeva