Moj svijet!...!! https://blog.dnevnik.hr/dujmic

četvrtak, 19.10.2006.

Napokon!!!!

Napokon su ljdui moji stigle slike s mog maturalca!!!!
Pa krenimo...
1.Ovakva je situacija bila u busu kada smo tek krenuli!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

19.10.2006. u 17:43 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tu ćete moći naći sve o meni,neke moje komentare,puno slika i još puno toga!!!

MOJI POSJETIOCI!!!!!!!!!
Free Web Counter
Free Web Counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo sam vam ja ljudi! Nisam savršena,ali to sam ja. Da ne bi bilo zabune ja sam cura u plavoj majici!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo sam vam ja sama!!!!!!


O Mojoj malenkosti:

Ime:
Antonija

Nadimak:
Tonka, Tonkica, Dujmička, Dumi…

Datum i mjesto rođenja:
17.06.19**., Opća bolnica dr. Ivo Pedišić (Sisak)

Živim:
U Sisku, tj. jednom naselju pokraj Siska

Naj slatkiš:
Lizalica!

Naj sport:
Rukomet i nogomet

Klub za koji navijam:
HAJDUK!!!!!!

Ljubav:
Nisam zaljubljena i nemam dečka, iako imam već nekog na listi za dečka!!!!!

EVO VAM MALO SLIKA!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OVO SU MOJE DVIJE SEKICE!!!!!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A OVO JE MOJA NAJBOLJA FRENDICA!!!!!!

BLOGOVI KOJE JA RADO POSJEĆUJEM!

SEKA
iv@
kafkarina
alex&nikša
life is my
hajdukovčanka(the best friend)
ReNa





Myspace Glitters