Linkovi
Tereza Kesovija - Ima nešto jače

Ima nešto jače od ljubavi tvoje,
ima nešto tiše od kiše što pada,
ima nešto ljepše od jesenjih boja,
to je ljubav moja, to je ljubav moja.

Ima nešto jače od žene što čeka,
ima nešto tiše od usnulih rijeka,
ima nešto ljepše od snova bez broja,
to je ljubav moja, to je ljubav moja.

Ima nešto jače, a ti ne znaš gdje je,
kaži kamo lutaš i dal' prošlo sve je,
tebi tako malo moje riječi znače,
ali kad se smije, ali kad se plače,
ima nešto jače...

Ima nešto jače, a ti ne znaš što je,
zar se tvoje ruke mojih ruku boje,
tebi tako malo moje riječi znače,
ali kad se smije, ali kad se plače,
ima nešto jače...

Ima nešto jače od vjetra i mora,
ima nešto tiše od noći i zora,
ima nešto ljepše od jesenjih boja,
to je ljubav moja, to je ljubav moja.

Tereza Kesovija - Anđele zla

Ti imaš nešto što neću znati
Čak i da živim života dva
I sve što mogu kasno ću dati
Ljubavi moja ti anđele zla, ti anđele zla, ti anđele zla
Možda ipak jednom ćeš shvatiti
Tu ludu nježnost što u oku sja
Jer tvoju sjenu vječno ću pratit
Istino moja ti anđele zla, ti anđele zla, ti anđele zla
Ne čuješ ljubav u mome kriku
Ne slušaš pjesme što pjevam ti ja
Blago ti srce u anđeoskom liku
Ljubavi moja ti anđele zla,
Ne govori ništa, ne traži riječi
Već slušaj što kažem ti ja
Blago ti srce u anđeoskom liku
Ljubavi moja ti anđele zla, ti anđele zla, ti anđele

Dugi[V.N.O]

srijeda, 08.11.2006.

de dobro je

Bokte al ti blogovi, šire se ko sida u pedera, aj kad svi imaju pa i ja moram bit glup i napravit.al štaš.nema veze što su šugavi.aj ja to sam da mogu srat po blogovima.djeca glupa.. nemogu anonimni korisnici...

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:13 - Talk To Me... (3) - Print This Post... - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2007 (2)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo sam ja kada sam bio mali.


Ovo sam moja sestra i ja na izletu prije par godina.


A ovo je moja bivša djevojka.


S ovim se bavim u slobodno vrijeme.


A s ovim se samozadovoljavam.


Tu izvedem djevojku na romantičnu večeru.