Sve za Mlade...

utorak, 29.04.2008.

Projekti mladih!

Poziv za prijavu prijedloga projekata koji se odnose na rad klubova za mlade za dodjelu financijske potpore u 2008. godini

Natječaj rapisan 26. travnja 2008.

Tekst poziva

Naputak za pripremu proračuna projekta udruga

Obrazac proračuna projekta



Obrazac za prijavu



izvor: www.mobms.hr



Vaš Dugisanin!

- 20:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 27.04.2008.

Poziv...

Poziv na savjetovanje o nacrtu Kodeksa pozitivne prakse savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u oblikovanju javnih politika

Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske u suradnji sa Savjetom za razvoj civilnoga društva upućuje poziv na savjetovanje o nacrtu Kodeksa pozitivne prakse savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u oblikovanju javnih politika.

Priprema novih standarda u savjetovanju sa zainteresiranom javnošću u oblikovanju javnih politika predviđena je Operativnim planom provedbe Nacionalne strategije stvaranja poticajnog okruženja za razvoj civilnog društva, usvojenom na sjednici Vlade RH 1. veljače 2007. godine. U poglavlju 4. Strategije i Operativnog plana "Sudjelovanje građana u oblikovanju javne politike" predviđeno je usvajanje Kodeksa pozitivne prakse za savjetovanje i poticanje njegove provedbe. Prihvaćanje takvog Kodeksa najavljeno je još u Programu suradnje Vlade i nevladinog, neprofitnog sektora iz 2001. godine.

Prva javna rasprava na kojoj su predstavljena ključna pitanja vezana uz ciljeve i sadržaj budućeg propisa koji će regulirati savjetovanje države i civilnog društva u postupku donošenja zakona i drugih akata održana je 12. studenog 2007. u Novinarskom domu u Zagrebu. Poziv na sudjelovanje u savjetovanju o ključnim pitanjima odnosno sadržaju budućeg dokumenta dostavom prijedloga, sugestija i mišljenja bio je otvoren na internetskim stranicama Ureda za udruge do 15. siječnja 2008. Tom prigodom zaprimljeni su i objavljeni doprinosi udruga Zelena akcija, Dalmatinski potrošač Split i Hrvatski esperantski savez.

Na 13. sjednici Savjeta za razvoj civilnoga društva, održanoj 23. travnja 2008., raspravljalo se oprijedlogu Kodeksate je predloženo njegovo upućivanje u javnu raspravu.

Sve zainteresirane strane pozvane su dostaviti komentar, mišljenje ili prijedlog na nacrt Kodeksa putem elektronske pošte info@uzuvrh.hr do 23. svibnja 2008. Po isteku roka za savjetovanje, Ured će objaviti sve potpisane doprinose na svojim internetskim stranicama.
Nacrt Kodeksa pozitivne prakse savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u oblikovanju javnih politika
Brošura o savjetovanju države i civilnog društva (Golubović, Vela)
Publikacija Civilni dijalog (Fazi, Smith)

Vaš Dugisanin!

- 13:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Financije za razvoj civilnog društva...

Nove mogućnosti financijske potpore civilnom društvu u sklopu IPA programa

U svojoj Strategiji proširenja za razdoblje od 2007-2008, Europska komisija je naglasila potrebu povećanja potpore razvoju civilnoga društva i najavila uspostavu novog financijskog instrumenta u svrhu unaprjeđivanja razvoja i dijaloga civilnoga društva u zemljama Procesa stabilizacije i pridruživanja.

Novi instrument financijske potpore Europske unije aktivnostima civilnoga društva na Zapadnome Balkanu i Turskoj okvirno će iznositi 130 milijuna eura za razdoblje od 2008.-2010., a program financiranja obuhvaća tri područja djelovanja:

potpora inicijativama civilnog društva na lokalnoj razini i izgradnji kapaciteta, pojačavajući ulogu civilnog društva u zemljama kandidatkinjama i potencijalnim zemljama kandidatkinjama za članstvo u EU,program dijaloga „Ljudi-ljudima“ (People-to-People Dialogue programmes)
s ciljem upoznavanja novinara, mladih političara, vođa sindikata, obrazovnih djelatnika sa politikama i institucijama EU,
potpora izgradnji partnerstava i razvoju umrežavanja između organizacija civilnoga društva u zemljama proširenja i EU radi unaprjeđivanja prenošenja znanja i iskustava.


Nova inicijativa predstavljena je prilikom konferencije pod nazivom „Razvoj civilnoga društva u Jugoistočnoj Europi: izgradimo Europu zajedno“, u organizaciji Opće uprave za proširenje Europske komisije, održane 17. i 18. travnja.

Konferencijom se organizacijama civilnoga društva u EU i zemljama kandidatkinjama, kao i potencijalnim zemljama kandidatkinjama, željelo ponuditi platformu za umrežavanje, razmjenu dobre prakse i izgradnje partnerstva, kao i širenje informacija o financijskim potporama razvoju civilnoga društva unutar Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA) te drugih EU programa.

Jedan od elemenata ove nove inicijative odnosi se na dijalog civilnoga društva: program „Ljudi-ljudima“ (People to People – P2P) sastoji se od grupnih posjeta, a organizira ga Glavna uprava za proširenje u okviru instrumenta TAIEX.


Više o programu „Ljudi-ljudima“ (People to People – P2P)

Svrha programa „Ljudi-ljudima“ (People to People – P2P):

Svrha ovog programa jest jačanje uloge organizacija civilnoga društva u sudioničkoj demokraciji poticanjem aktivnog djelovanja civilnog društva na regionalnoj, nacionalnoj i europskoj razini. Program će pojedincima i organizacijama civilnoga društva omogućiti posjete institucijama EU, kao i relevantnim krovnim nevladinim organizacijama te drugim europskim nacionalnim i međunarodnim organizacijama, u svrhu upoznavanja s velikim brojem EU politika, programa, inicijativa i dobrih praksi.

P2P program također će pružiti mogućnost za bolje međusobno razumijevanje, posebice u pogledu daljnjeg proširenja i izgradnje partnerstva.


Ciljna skupina :

Program je namijenjen organizacijama civilnoga društva koje se bave temama vezanima uz Acquisi (kao što su jednake mogućnosti, anti-diskriminacija, prava djece, mladi i tako dalje); zakladama za kulturu ili organizacijama aktivnima u područjima kulture, umjetnosti, obrazovanja te lingvistika; obrazovnim djelatnicima i predstavnicima akademske zajednice svih razina obrazovnog ciklusa; grupacijama koje djeluju na području ljudskih prava (uključujući skupine za zaštitu manjina, aktiviste za ljudska prava, urede za pravnu pomoć, i sl.); predstavnicima općina/regija; predstavnicima poljoprivrednih sektora (poljoprivrednici, skupine udruženja koje se bave eksploatacijom i zaštitom zemljišta, i sl..); predstavnicima religijskih interesnih skupina; udruženjima za zaštitu potrošača, organizacijama civilnog društva koje se bave zaštitom zdravlja, i tako dalje.


Prihvatljive aktivnosti:

Program će uglavnom uključivati organizaciju skupnih posjeta kao što su:
1) posjete za skupine različitih sudionika iz iste zemlje korisnice programa, a koji su aktivni u određenom specifičnom području, s ciljem poticanja i snaženja dijaloga i suradnje između zainteresiranih strana zemlje (primjerice, predstavnici sveučilišta, socijalni partneri, organizacije koje se bave strukovnim obrazovanjem, organizacije mladih – okupit će se poradi posjete u svrhu razmatranja zapošljavanja mladih);

2) skupne posjete sudionika različitih zemalja, u koje će biti pozvano 3-5 predstavnika po pojedinoj zemlji korisnici - pri ovakvom sastavu sudionici posjete biti će okupljeni temeljem istovrsnog profesionalnog usmjerenja, no dolazit će iz različitih zemalja. Posjete ovog tipa izgradit će dijalog na regionalnoj i europskoj razini, te će unaprjeđivati prekogranično umrežavanje;

3) shema „Paketa pomoći“ u kojoj bi studijskom putovanju prethodio opći trening o politikama EU u zemljama sudionika, nakon čega također može uslijediti i seminar „Povratne informacije“ (u matičnoj zemlji sudionika) na kojem bi veći broj sudionika razmjenjivao i prenosio znanja stečena tijekom studijskog putovanja.


Postupak odabira:

a) odabir tema
Teme unutar programa „P2P“ određivat će Glavna uprava za proširenje, u skladu s političkim, zakonskim i socijalnim prioritetima utvrđenima u odnosu na ciljanu regiju i zemlju.

b) odabir sudionika
Odabir sudionika posjeta vršiti će Glavna uprava za proširenje uz pomoć Delegacije Europske Komisije zemlje korisnice. Druge institucije EU kao što su Ekonomski i socijalni odbor (EESC), Odbor regija (CoR), Europski parlament te nevladine organizacije i ostale institucionalne organizacije (ILO, Vijeće Europe, i tako dalje) mogu također biti uključene u postupak odabira, ovisno o slučaju.


Organizacija Programa :

Nakon što su teme, ciljana skupina i program posjete određeni, Jedinica za jačanje institucija Glavne uprave za proširenje baviti će se organizacijskim, logističkim i financijskim aspektima posjete.

Vremenski okvir i proračun:
Pilot faza programa, koja će pokrivati otprilike 200 osoba, počet će u lipnju 2008. godine i trajati će do kraja godine. Pilot faza će se vrednovati te će se program po potrebi prilagođavati, s ciljem da bude u potpunosti operativan od 2009. godine, i to uz proračun koji se trenutno procjenjuje na 2 milijuna eura za razdoblje od 2 godine.

Detaljnije informacije o programu „P2P“ možete zatražiti putem elektronske pošte wlarg-p2p@ec.europa.eu ili posjetite internetsku stranicu: http://taiex.ec.europa.eu/P2P-Programmen, a više informacija o konferenciji „Razvoj civilnoga društva u Jugoistočnoj Europi: izgradimo Europu zajedno“možete pronaći ovdje.
www.uzuvrh.hr


Vaš Dugisanin!!!

- 13:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Još malo šoldi i od Podravke...

Podravka prehrambena industrija d.d., Koprivnica
raspisuje nacionalni Natječaj za dodjelu donacija u 2008. godini.

Vrijeme trajanja natječaja:
natječaj je otvoren od 10. travnja 2008. godine. Sve prijave moraju stići na niže navedenu adresu najkasnije do 10. svibnja 2008. godine u 16 sati. Sve prijave koje stignu nakon navedenog datuma
i vremenskog roka neće se razmatrati.

Donacije mogu biti dodijeljene za sljedeća područja:
1. Djeca i mladi
2. Humanitarni projekti
3. Kultura i umjetnost
4. Zdravlje i ekologija

Kriteriji za odabir:
• kvaliteta i posebnost projekta
• stupanj korisnosti za pojedinca i zajednicu
• nacionalna (regionalna) pokrivenost
• projekt se u cijelosti ili djelomično odnosi na 2008. godinu
• projekt se odnosi na Republiku Hrvatsku

Komisija za odabir projekata:
komisiju čine 3 člana sastavljena od djelatnika grupe Podravka.

Uvjeti natječaja:
• sudionici natječaja mogu biti udruge, društva i organizacije sa sjedištem u RH
• projekti koji se prijavljuju na natječaj trebaju započeti ili se djelomično odvijati tijekom 2008. godine
• prijaviti se mogu samo udruge, društva i organizacije koje postoje najmanje godinu dana
• ne razmatraju se projekti koji su dovršeni ili koji se tek planiraju provesti u narednim godinama

Pravila za prijavu:
• svaki sudionik može podnijeti samo jednu prijavu
• projekt se prijavljuje na propisanom obrascu natječaja, dostupnom na web adresi www.podravka.com i kao takav mora sadržavati sve elemente navedene u obrascu, u protivnom se prijava neće razmatrati
• podaci navedeni u prijavi moraju biti istiniti i podložni su provjeri
• prijave i priloženi materijali se ne vraćaju, koristit će se isključivo za potrebe ovog natječaja, a u druge svrhe upotrijebit će se samo uz pisanu suglasnost sudionika natječaja
• prijave vrijede isključivo ukoliko su poslane do objavljenog roka, a uvažava se datum poštanskog pečata
• prijave koje nisu u skladu s navedenim uvjetima i pravilima neće se razmatrati

Prijave se primaju poštom na adresu:
Podravka d.d.
Korporativne komunikacije
Andrije Hebranga 32, 10000 Zagreb
s naznakom “Natječaj za dodjelu donacija 2008”

Svi sudionici Natječaja o rezultatima će biti obaviješteni pisanim putem i putem web stranica Podravke.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona 01/4891 969 ili na adresi e-pošte: donacije@podravka.hr

Uvijek sa srcem.

Natječaj Donacije
(PDF datoteka, 43.70 Kb)
Obrazac Donacije
(PDF datoteka, 218.03 Kb)
www.podravka.hr


Vaš Dugisanin!!!

- 13:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

" Žuta minuta" - evo novaca za projekte...

Natječaj Raiffeisenbank Austria d.d. za dodjelu donacija "Žuta minuta" otvoren je od 31. ožujka do 30. travnja 2008. godine.

Žuta minuta

općenito pravila natječaja


PRAVILA PROLJETNOG NATJEČAJA ZA DODJELU DONACIJA:

naziv Natječaja
"ŽUTA MINUTA"
iznos RBA proljetnim Natječajem donira dobitnike u ukupnom iznosu od 750.000 kuna.

Natječaj je otvoren od 31. ožujka, a zatvara se 30. travnja 2008. godine
sve pristupnice moraju stići na dolje navedenu adresu najkasnije do 30. travnja 2008. godine u 16 sati .

Sve pristupnice koje budu zaprimljene nakon navedenog datuma i vremenskog roka, neće se uzimati u obzir.

Uvjeti za sudionike:
Sudionici Natječaja mogu biti udruge, klubovi, trgovačka društva i slične institucije s pravnom osobnošću i sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, a kojima je potrebna financijska pomoć. Sudionici moraju biti registrirani (prema datumu na Rješenju o registraciji) najkasnije do 30. rujna 2007. godine - sve prijavnice sudionika registriranih iza navedenog datuma neće se uzimati u obzir .
Prijave fizičkih osoba neće se uzimati u obzir projekti koji se ne uklapaju u područja navedena u Natječaju neće se uzimati u obzir . Sudionik može prijaviti samo jedan projekt u samo jednoj kategoriji maksimalni zatraženi iznos po projektu ne smije prelaziti iznos od 75.000 kuna bruto.

RBA može dodijeliti donaciju sudioniku Natječaja u djelomično zatraženom iznosu projekti koji su u tijeku ili su već završili neće se uzimati u obzir. Sudionici Natječaja sami snose troškove prijave na isti
sudionici koji su već primili donaciju u 2008. godini, nemaju pravo sudjelovanja u proljetnom krugu Natječaja
. Dobitnici donacija na zahtjev RBA dužni su dostaviti pisano izvješće o provedbi prijavljenog projekta.


Pristupnica:
Pristupnicu za Natječaj možete dobiti u svim poslovnicama RBA ili na web stranici www.rba.hr.
Nepotpuno ispunjene, neovjerene i nepotpisane pristupnice neće se uzimati u obzir. Pristupnice moraju biti čitko ispunjene
- uz pristupnicu je obavezno priložiti sljedeću dokumentaciju:
Detaljan opis projekta (planovi, ciljevi, očekivanja, način evaluacije i dr.)
Financijski plan projekta (prihodi, rashodi, plan izvora financiranja)
Rješenje o upisu u sudski registar, odnosno u registar drugog nadležnog tijela
Financijski izvještaj (bilanca) o poslovanju udruge/organizacije nositelja projekta u 2007. godini
BON-2 (podaci o solventnosti) ne stariji od 7 dana
Životopis voditelja/ice projekta ili druge odgovorne osobe u projektu
Potvrda o nekažnjavanju za voditelja projekta ne starija od 30 dana
Potvrda o nekažnjavanju za odgovornu osobu udruge/organizacije nositelja projekta.
Ispunjena pristupnica može uključivati i dodatne materijale: najviše do 10 stranica A4 formata . Poslani materijali se ne vraćaju sudioniku Natječaja
ispunjenu pristupnicu zajedno s ostalom dokumentacijom obavezno treba
poslati poštom, preporučenom pošiljkom na sljedeću adresu:


Raiffeisenbank Austria d.d.
Samostalna direkcija Brand Management
Magazinska 69
10000 Zagreb
s naznakom "Natječaj za donacije"


način odlučivanja :
Odluke o dodjeli donacija donosit će posebna interna peteročlana komisija koju imenuje RBA

objava dobitnika donacija:
Dobitnici donacija bit će objavljeni u istim dnevnim novinama kao i Pravila Natječaja te na web stranici www.rba.hr
Svi sudionici Natječaja dobit će pisanu obavijest o rezultatima Natječaja najkasnije u roku od 60 dana od dana zatvaranja Natječaja

informacije :
sve informacije o Natječaju mogu se dobiti u poslovnicama RBA, na web stranici www.rba.hr ili upitom na e-mail adresu donacije@rba.hr
www.rba.hr

Vaš Dugisanin!

- 12:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ajdmo U Poljsku

Dear friends!

We are glad to invite you this summer to Poland to participate in the
[lucky seven!] 7th Zabinki International Student Camp (August 22-30,
2008).

ISC Zabinki is an extraordinary international event that has been
organized every August since 2002 in Zabinki, Poland. Zabinki is a small
village situated in the middle of Mazuria - one of the most beautiful
regions in Poland.

The camp is designed for young people (aged 18-30) from all over Europe.
Our participants are university students, graduates, youth workers, NGO
members and young professionals. The program includes different kinds of
activities and fosters non-formal education, integration and
intercultural learning.

The camp's main goal is multicultural integration and creating an
international community of young people - giving them an opportunity to
make friends, learn new skills and gain better understanding of cultural
diversity.

All the details, programme, on-line registration form, as well as some
pictures from the previous camps you can find on the camp´s
website: www.zabinki.pl

This year our camp has been awarded the European Charlemagne Youth Prize
National Winner [more information:
http://www.e-adagio.eu/CYP/CYPintro_en.html], co-granted by the European
Parliament. The final results of the Youth Prize will be announced on
April 29th. Please keep your fingers crossed for Zabinki.

Deadlines for registartion:
May 15, June 15, July 31

Participation fee depends on time of your registration and varies from
230 up to 290 EUR.
Contact us:
zabinki@zabinki.pl

Office:
Mokotowska 43
00-551 Warsaw
tel.: +48 22 629 77 86
fax: +48 22 629 77 83


Vaš Dugisanin!

- 12:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 23.04.2008.

NATJEČAJ ... Volonteri u nogometu EURO2008

Regionalni info-centar za mlade u suradnji sa Volonterskim centrima Rijeka, Osijek, Split i Zagreb i
Gradom Klagenfurt, organizacijskim odborom za provedbu EURO2008 objavljuje :

NATJEČAJ
za volontere tijekom trajanja europskog prvenstva u nogometu EURO2008


I
Organizatori EURO2008 otvorili su mogućnost volontiranja zainteresiranim državljanima
Republike Hrvatske za vrijeme trajanja Europskog prvenstva u nogometu u periodu od 04. do
18.lipnja 2008. godine. Moguće aktivnosti i poslovi koje će volonteri obavljati u Klagenfurtu
uključuju:
· Navijačka veleposlanstva
· Navijački kamp
· Javna gledališta na gradskim trgovima
· Mobilne i statične info-točke
· Organizacija prometa i parkiranja
· Doček i dobrodošlica navijača

II
Volonteri koji imaju pravo na volonterski angažman u Klagenfurtu moraju zadovoljavati
slijedeće kriterije:
· Kandidat mora biti državljanin Republike Hrvatske i imati prebivalište na teritoriju
Republike Hrvatske
· Osoba mora biti starija od 18 godina
· Kandidat mora aktivno poznavati jedan strani jezik, prvenstveno njemački ili engleski
jezik
· Kandidat mora biti radno sposoban
· Kandidat mora imati volontersko iskustvo ili iskustvo u sudjelovanju u organizaciji ili
aktivnostima na području kulture, sporta, zabave i sl.
· Kandidat mora biti slobodan i na raspolaganju za vrijeme trajanja prvenstva od 4.6. do
18.6.2008.
· Kandidat ne smije biti kažnjavan


III
Natječaj se otvara 21. travnja 2008. godine sa objavom na portalu www.vatreni.net i
objavom na internet stranicama regionalnih volonterskih centara:
Zagreb - www.vcz.hr
Split - www.udruga-mi.hr
Rijeka – www.smart.hr
Osijek – www.osvolonteri.com
te je otvoren do 07. svibnja 2008. godine u 12h bez obzira na način dostave. Nakon danog
roka i prvog izbora, izabrani kandidati drugim krugu izbora, odnosno pristupiti će jezičnom
testiranju i razgovoru za konačni odabir.


IV
Dokumentacija potrebna za prvi krug izbora:
· preslika domovnice
· preslika putovnice
· preslika potvrde o nekažnjavanju
· potvrdu o dosadašnjem volonterskom angažmanu ukoliko je kandidat ima
· službena prijavnica
Službenu prijavnicu moguće je pronaći i ispuniti na web portalu: www.vatreni.net
Sve priložene dokumente treba dostaviti (poštom, kurirskom službom ili osobno) najkasnije do
7. svibnja 2008. u 12 h na adresu ovisno o prebivalištu kandidata.


Kandidati sa prebivalištem u:
1. Gradu Zagrebu, Zagrebačkoj, Karlovačkoj, Krapinsko – zagorskoj, Meńimurskoj i Sisačkomoslovačkoj
županiji natječajnu dokumentaciju šalju na adresu:
Volonterski centar Zagreb
Bašćanska 11
10 000 Zagreb

U zatvorenoj koverti sa naznakom:
„Volonteri-ZG EURO 2008“


2. Splitsko-dalmatinskoj, Zadarskoj, Šibensko-kninskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji natječajnu dokumentaciju šalju na adresu:
Udruga MI
Sinjska 7
21000 Split
U zatvorenoj koverti sa naznakom:
„Volonteri-ST EURO 2008“


3. Primorsko-goranskoj, Istarskoj i Ličko-senjskoj županiji natječajnu dokumentaciju šalju na
adresu:
Udruga za razvoj civilnog društva SMART
Blaža Polića 2/4
51000 Rijeka
U zatvorenoj koverti sa naznakom:
„Volonteri-RI EURO 2008“


4. Osječko-baranjskoj, Brodsko-posavskoj, Vukovarsko-srijemskoj, Požeško-slavonskoj,
Koprivničko – križevačkoj županiji natječajnu dokumentaciji šalju na adresu:
Volonterski centar Osijek
K.A. Stepinca 15/1
31000 Osijek
U zatvorenoj koverti sa naznakom:
„Volonteri-OS EURO 2008“


V
Za odlazak u Klagenfurt biti će izabrano 15 volontera iz svake regije te će se odabir vršiti kroz
dva kruga izbora kandidata.

VI
Prvi izbor biti će proveden od strane predstavnika pripadajućih regionalnih Volonterskih
centara. Lista kandidati koji prońu prvi izborni krug biti će objavljena 9. svibnja 2008. na
portalu www.vatreni.net te na internetskim stranicama svakog pojedinog regionalnog
Volonterskog centra. Obavijest će sadržavati i točno vrijeme te datum održavanja drugog kruga
izbora kandidata (jezično testiranje i razgovor).


VII

Svi izabrani kandidati po odlasku u Klagenfurt dobivaju:
· edukaciju i trening za obavljanje posla
· opremu: 4 majice, kapu, kabanicu
· besplatan javni prijevoz u Klagenfurtu
· topli obrok i jedno piće na dan
· osiguran prijevoz iz Osijeka, Rijeke, Splita i Zagreba
· putno osiguranje i osiguranje od nezgode za vrijeme volontiranja
· VIP ulaznicu za javno gledalište na glavnom trgu
· priznanje
· iskustvo u radu na velikim projektima

VIII

Za dodatne informacije slobodno se obratite Volonterskim centrima u Republici Hrvatskoj:
1. Volonterski centar Zagreb
Bašćanska 11
10 000 Zagreb
Tel/fax: 01/3013736
e-mail: vcz@zamir.net
www.vcz.hr

2. Volonterski centar Split
Udruga MI
Sinjska 7
21000 Split
Tel: 021/329130
021/329-130
e-mail: volonteri@udruga-mi.hr
www.udruga-mi.hr


3. Volonterski centar Rijeka
Udruga za razvoj civilnog društva SMART
Blaža Polića 2/4
51000 Rijeka
Tel: 051/332-750
Fax: 051/320-792
e-mail: volonteri@smart.hr
www.smart.hr

4. Volonterski centar Osijek
K.A.Stepinca 15/1
31000 Osijek
Tel/fax: 031/211306
e-mail: osvolonteri@osvolonteri.com
www.osvolonteri.com

Budite i vi dio trećeg po veličini sportskog događanja!

Vaš Dugisanin!!!

- 21:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Italija - 23.05 - 01.06

Art and Multimedia as a tool for participation” trening
Italija-Chieti od 23.5. - 1.6.

Prijave otvorene!



Vise informacija na www.udruga-mozaik.hr

Vaš Dugisanin!

- 21:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Besplatan seminar u Banja Luci - 8.-17. svibnja

Pozdrav svima!

Dostavljam opis/preporuke za razmjenu mladih naziva "Let's speak European" u Banja Luki od 8.-17. svibnja u sklopu programa Mladi na djelu (Youth in Action).
Sadržaj razmjene je neformalan, sastoji se od interkulturnih večeri, radionica lingvističkih animacija, aktivnog slušanja i razumijevanja te aktivnosti po gradu Banja Luci.
Radi se o 9 dana boravka, gdje su svi troškovi smještaja, hrane i puta pokriveni, a program je opisan u dolje navedenom tekstu i u privitku na engleskom jeziku.
Probajte biti brzi jer je razmjena vrlo skoro (2 tjedna)
Za sva pitanja stojim na raspolaganju te više info na

www.udruga-mozaik.hr
i na
info@udruga-mozaik.hr

- 20:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23. travanj 2008!!!


23. travanj 2008.


Srijeda, 23.04.2008.
20,30-22,00
“Vizualna inkvizicija srijedom”

Century of Self, Episode 3: There is a Policeman Inside All Our Heads:
He Must Be Destroyed UK(2002) 59'

Dokumentarni film u četiri nastavka slavnoga Adama Curtisa, koji priča
neispričanu i kontraverznu priču o rastu masovnog potrošačkog društva.
Kako je stvoreno, tko ga je stvorio i kome ide u korist.U trečoj
epizodi se govori o iskorištavanju Frojdove ideologije i kako su
korporacije iskoristile ovu novu filozofiju u svoju korist.


Četvrtak, 24.04.2008.
18,00-20,00h
Pc audio produkcija, radionica. Voditelj radionice Velimir
Todorović-Velo.


20,30-22,00
"Anime večer"

Večer posvećena japanskom animiranom filmu, popularno zvanog "anime"...


Subota, 26.04.2008.
14,00h bubnjarska radionica za početnike
voditelj radionice; Sebastian Stell


program info:

+ Radionica bubnjeva za početnike
voditelj radionice Sebastian Stell
svake subote u metamedia klubu u 14,00 h

teme radionica :

1.Uvod i upoznavanje polaznika
2. Načini držanja palica (objašnjenje grippova te njihova primjena)
3.Osnovne vježbe za tehniku (Rudimenti bez kojih se nemože napredovat
jer su temelj koji svaki bubnjar mora imati...
4. Ritmovi općenito
5.Polaznici će na svakoj radionici imati priliku svirati i isprobati
naućeno u praksi.

prijave za radionicu na marino@metamedia.hr



+ Vizualna inkvizicija srijedom

Projekcije dokumentarnih filmova zapostavljenih od strane domaćih i
stranih "mainstream" medija. Cilj je ovih projekcija osviješčivanje
mlade populacije sa osjetljivim pitanjima u društva te poticanje njihove
kako reakcije tako i samostalnog zaključivanja.


+ Anime večer

Večer posvećena japanskom animiranom filmu, popularno zvanog "anime",
koji je prepoznatljiv po svojim stiliziranim likovima velikih očiju.
Korijene vuče iz japanskog stripa, tzv. "Manga" te je uvelike
napredniji i sofisticiraniji od bilo kojeg zapadnjačkog prikaza.
Tendencije su u modernoj animaciji da se kopira japanski stil, no fabula
i poruke su daleko složenije u japanskim crtićima.

+ Pc audio produkcija (voditelj radoinice Velimir Todorović-Velo)

Koncept i sadržaj radionice:

1.Kraći uvodni razgovor i upoznavanje polaznika
- upoznavanje sudionika radionice, utvrđivanje predznanja, očekivanja
od radionice
2.Aktivno slušanje i analiza djela, odabir područja interesa, razrada ideje
aktivno slušanje različitih glazbenih uradaka, analiza istih,
pronalaženje afiniteta sudionika ka odrađenoj vrsti glazbe, kao i prema
određenim zvukovima i instrumentima
upoznavanje s DAW-om, minimalni preduvjeti koji su potrebni da bi se
osobno računalo pretvorilo u digital audio workstation, zvučne kartice
(ASIO driver), konverteri signala, MIDI kontroler, mikrofon, mikrofonska
predpojačala
3.Osnovne mogučnosti alata Wavelab, Reason i Nuendo
ponešto o snimanju zvuka, vrstama mikrofona, načinu snimanja, obradi
snimljenog materijala u audio editoru. Odabir određenog zvuka, rezanje,
primjena filtera i ekvilajzera, frekvencijski spektar.
Reason, Nuendo, Ableton – osnove o sučeljuima ovih audio/MIDI
sekvencera – soft studija, rad s datotekama
4.Kreiranje elemenata kompozicije (ritam, melodija, harmonija) – 2 termina
- polaznici će, prema svojim afinitetima, kreirati strukturu
kompozicije (korištenje softverskih instrumenata, samplera)
5.Osnove miksanja
- rad u sekvenceru, osnovne funkcije audio i midi traka, frekvencijski
raspon zvukova u miksu, paniranje, ekvilizacija
6.Miksanje
- paniranje, ekvilizacija, prostor u miksu, kompresija, prekrivanje
zvukova, rad s reverbom, nivoi pojedinih zvukova, submiks
7.Miksanje i postprodukcija
- finalizacija miksa, master plug-inovi (master ekviljzer, kompresor,
limiter)
- postprodukcija materijala – WaveLab, korištenje Waves mastering
paketa, dithering


Sve za naše glazbenika!!!

Vaš Dugisanin

- 20:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.04.2008.

www.europeanyouthtraining.com.

Mladi/e ste i aktivni/e?
Željeli/e biste unaprijediti svoje voditeljske vještine?

Ovo je vaša prilika…

Organizacija RESPECT Refugiados iz Španjolske, u suradnji sa osam partnerskih orgaganizacijama iz cijele Europe, među kojima je i Mreža mladih Hrvatske, a uz potporu Vijeća Europe, kreirala je online trening prilagođen mladima koji su, ili bi željeli biti, aktivni u svojim organizacijama.

Ovaj je trening utemeljen na glavnim organizacijskim i projektnim pojmovima, a uključuje i brojne praktične aktivnosti i vježbe koje možete koristiti za uvježbavanje vještina naučenih tijekom treninga.

Glavne prednosti treninga:

- Trening je potpuno BESPLATAN za sve sudionike/ce iz zemalja
članica Vijeća Europe i zemalja promatračica

- Sadržaj treninga je praktičan, prilagođen korisniku/ci i lak za
upotrebu

- Priručnik i ostali materijali su dostupni za besplatno preuzimanje i
OFFLINE korištenje

- Svaki modul ima i nekoliko malih vježbi kako bi primjenili/e usvojeno
znanje

- Po završetku treninga imate priliku ispuniti test kako bi procjenili/e
vaše poznavanje usvojenog gradiva

- Dobiti ćete CERTIFIKAT nakon položenog završnog ispita


Trening i materijali su na engleskom jeziku, ali je u slijedećih nekoliko mjeseci u planu i prijevod na hrvatski.
Više informacija potražite na adresi www.europeanyouthtraining.com.

Evo ja dobio pa da podilin sa ekipon koju ovo i više nego zanima...

Vaš Dugisanin!

- 16:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0