nedjelja, 25.05.2008.

Gobac ja te volim...:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Islo je nekako ovako:
"PRIJE JE BILA SRAMOTA UCI U RAZRED
I RECI DA SLUSAS NARODNO,
A DANAS JE SRAMOTA UCI U RAZRED
I RECI DA SLUSAS ROCK!"

/Gobac/

e da...s ovim se u POTPUNOSTI slazem s njim...TUZNO ALI ISTINITO!
ma samo zelim reci kako je jucerasnji koncert Psihomodo popa prosao presavrseno...Okruzenje slatkim bajkerima,motorima koji me mame od srednje jos..dobro zadovoljit cu se jos sa svojih 50 kubika..al kasnije ima vremena ispunit cu si san i yamahu R1, plavu...ahh....Mislim da niti jedan koncert nije bio tako dobar nakon HP.Bilo ih je dosta od prosle godine ali ovaj mi je na 2.mjestu....Bas mi je bilo supeeeeeeeeer...Jos sam ponesla fotic al mi je koncert bio predobari nisam htjela gubit vrijeme na slikanje..tako da nemam basnista za objaviti...

pOzz od Meri......


13:25 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.