nedjelja, 16.03.2008.

SANJAM.....

Image Hosted by ImageShack.us


pozz moje pristaše wavewavewave

a nista od pjesme...prekinuta je veza izmedu mene i inspiracije..nadam se na kratko samo...evo iskoristit cu ovaj post da kazem da se neke stvari desavaju bas onako kako sam ih predvidjela..jedna od njih je za ninusmijehsmijeh
bas mi je drago zbog njega i jos smo se kladili i rekla sam sto ce se desiti prije odredenog vremena...uspjet ces ti do 23.godineyes....vjeruj miyesyes

ovih dana prebacujem se i dalje iz dana u dan na istom mjestu...slusam iste pjesme...iste tematike...citam besmislenu skriptu, razmisljam kako se ne veselim 3.4. niti svom rodendanu..ipak 22.je tueekeek zamisljam sto me ceka iduci dan, zivim za sutra, zivim za promjene....obozavam ove stihove (obrada crvene jabuke:"sanjam da te opet slusam kako dises, kako dises dok savija se trava, da me dira tvoja kosa plava, tvoja kosa na mom licu draga. Sanjam da se opet volimo u klasju u tomklasju sto lezi tu pod nama i da luta tvoja ruka vrela, tvoja ruka preko moga tijela...Samo jedan zivot imam i ludo ga bacam...."

Znam orginal je vrijedniji i bolje zvuci ali ne mogu ga pronaci..enivej..nadam se da iskoristavate svaki dan za nesto pozitivno, da ne gledate sve kroz moje misli i poglede.....

Pozz veliki Nikolinici mojojwave koja zna kako se cvijece drziyes, pozdrav mom prezimenjaku Ivanu-gud lak sa diplomskim, pozz misku-mačkici s novim nadimkom,pozz grupi Drugi nacin iako znam da to niti ne znajulud,pozz najdrazoj i najboljoj sestricni Katarini, najsladoj sestri....pozz svima koji pripremaju ispite a ne da im se ucitpuknucuzujo.........pozz I ostalima kojih se nisam sjetila... od mERI...



19:03 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.