utorak, 26.02.2008.

rijeka snova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pozz..

Meri se vratila u stvarnost...nasetala sam se do boli..ali doslovno do boli...zujo..nagledala sveg i svaceg...a zao mi je sta je Nikolina bolesna, al nadam se da ce se oporavit do subote..imamo planove nekeyesyesyespreumorna sam tak da cu vas samo pozdraviti,Nikolinu,miska,krovopiju,sestricnu,Maju ali ne onu koja me mrzisretan...

e da sta mi se desilo...onak znam jednu osobu koju sad vidimo u drugim osobama..ne kuzim to uopce....kak je to moguce...vidjet tude lice na drugim nepoznatim ljudima...sta bi to sad trebalo bit?neka faza ludila, mozda?eek


za kraj rijeci od jedne super super super pjesme


"...tko si ti sto me ljubis tako njezno dok na nebu svice zora,
tko si ti sto te slusam kako dises blizu uspavanog mora..."


19:34 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.