duga jezičina

01.07.2006., subota

Grrr!!!:burnimad::burnimad::burnimad:

Išla sam sa mamom u pet centar.I bilo je 20 sati subota i kraj radnog vremena.Kupili smo stvari za našeg Rossića i Trixie.Izađemo mi van i vidimo zaključana vrata od ulaza u kojem smo parkirali auto.I kaže nam prodavač da idemo na drugi ulaz al i tamo zaključano.Pokucali smo na staklo jer su zatvorili vrata i kaže nam prodavač da će pitat šeficu dal nas puste kroz skladište(a tam te neće pustit ak nisi zaposlen)i ta šefica nije dalaheadbangburninmadheadbang i prodavač nam je reko da sad trebamo skroz okolo i da se tam može ući.Samo trebamo prehodat 300 metara.Mi kažemo nema problema kad nema ulaza tam di je reko,i mi smo trebali šetat do auta dobrih pola sata,sretnemo mi tog prodavača kak iz skladišta vadi prazne kutije.Čovjek se jadan ispričava,al nije on kriv neg ta ŠEFICA,dobro da Trixie nije krepala jadna naša beba sad mi spava tu ispod stolice.Jedva je popila vode kad je došla doma od umora.Ajd k!$@ch i sorry kaj nisam pisala jučer post.
- 21:06 - Napiši kaj misliš (3) - Ispljuni van - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: