duga jezičina

31.05.2006., srijeda

Micica bucica

bila sam u amadeusu i kupila si traperice i kaprice i remen.i opelješila mamin novčanik.sutra 100% idem kupit starke.došla sam doma prije pet minuta.kad smo mama i ja izašle iz amadeusa mama je trebala ići u finu platit račune.i čekam ti ja mamu i čekam kad izađe neki tip(tam čuva,on je neki zaštitar)i tip ti strelja pogledom sve oko sebe.i spazi ti on trixie.ja mislila da će se on nekaj zaderat,kad on micica bucica koji slatki peso.onda se trixie poveselila pa ga je htjela polizat po nosu,a on:pa mi se još dobro ne poznajemo pa me nemoj lizat po nosu i još punooooo puta je reko tu rečenicu.a onda je pito jel muško il žensko,kak se zove kaj joj je ovo na glavi(trixie je bila operirana pa joj sad mažem s nečim glavu)a onda je reko a jadna,bas si catka,catka,catka,catka,catka,catka,catka,catka,catka,catka,catka,catka,catka.
onda ju je mazio i kad ju je upoznao ona mu je dala pusu.pa je ušo pa joj je donjeo poslasticu.on je reko da doma ima shi-tzua i da mu je ovo omiljeno.onda se trixie tak razveselila,a onda je došla mama i
rekla da trebamo ić doma.eto cure to bi bilo to za danas. ps.po meni ja mislim da nisam dugo pisala post
nego sam samo stavljala slike.k!s@ch i pozzz!!!wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave
- 16:28 - Napiši kaj misliš (0) - Ispljuni van - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: