duga jezičina

10.05.2006., srijeda

Izlet

Cure kak je nama bilo dobro danas smo bili na izletu.Mi smo bili po stoti put u M.Bistrici i malo nam je bilo dosadno kad smo došli ali smo se na kraju ipak igrali.Majdić je snimao film i onda smo se kao borili s njima i oni su nas sve pobjedili.mi smo ostali samo sjedili i gledali.onda je neca na mob snimila kako se frano,tea i veronika spuštaju niz neko blato i prašinu.frano je normalno sišao ali mu se noge nisu mogle zaustaviti,tea se spustila kao neka ptica(mahala je rukama kao da želi poletjeti),a vero je dobro išla a onda je pošla u stranu i pala u neku prašinu i sva je bila zmazana i čak na trbuhu ima neku ogrebotinu.onda je ona rekla da izbrišemo to na mobu,a mi nismo htjeli,onda je rekla da nikom to ne pokažemo.onda sam ja slučajno rekla da je ona pala drugim curama i da je neca to snimila na mob.onda me vero pokušala ušutkati ali sve sam rekla.onda je anji bilo tako smješno da je oko četiri puta ponovno gledala i svi su na kraju pogledali i smijali su joj se.valentina je ko luda sama hodala i s nikim nije pričala,a u busu je samo slušala discman i gledala kroz prozor.u busu smo pjevali pjesme i derali se.kad smo izašli iz busa bolilo nas je grlo i sad smo doma dok drugi gnjile u školi(njih troje bez antee ps. čestitam antei jer je ona PRVA NA DRŽAVNOM IZ INFORMATIKE!!!CLAP,CLAP,CLAP,CLAP!!!!!!
partywavemahthumbuprofleekyesgreedycereksmijehpartyhrvatskawinkdead

- 17:35 - Napiši kaj misliš (4) - Ispljuni van - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: