duga jezičina

30.04.2006., nedjelja

Joj cure:

Mamina prijateljica je mojoj mami poslala slike tokio hotela(billa i toma):
i ima ih puno!!! ps.antea kaj sve treba kliknuti da staviš slike na novi post!!!plizzz cure pomozite!!!zalivenzalivenzalivenzalivenzaliven
- 21:42 - Napiši kaj misliš (0) - Ispljuni van - #

???

daj mi odgovorite kako ste ispale kad sam vas napravila na onom my layouts(napišite komentare!!!)
- 14:02 - Napiši kaj misliš (1) - Ispljuni van - #

29.04.2006., subota

mislila sam staviti dva pa sam trebala sve ispočetka pa mi je pisala neka pogreška ali sam na kraju uspjela i daj mi napišite dali mi se vidi slika i kako vam se sviđa ako je dobro i ako se dobro vidi
- 20:48 - Napiši kaj misliš (0) - Ispljuni van - #
- 20:47 - Napiši kaj misliš (0) - Ispljuni van - #

28.04.2006., petak

Cure ima li kaj novog!!!

Ne znam kaj da pišem izgubila sam volju i potrošila teme za razgovor!!!daj recite nekaj i pišite na moj blog!?!uglavnom trixie mi je pojela album sa mačkicama(vjerojatno je to urođeno ponašanje između pasa i mačaka)ali taj album nikad neću prežaliti jer su te mace bile fakat slatkeburninmadali kad me slatka trixie pogledala svojim velikim crnim nedužnim okama i pognutim ušima nisam je mogla kazniti izgledala je pre slatko,no to uvjek radi kad zna da je nekaj loše učinila(što znači da nikad nije bila kažnjena za svoju pakost koju nam radi već puna dva mjeseca;da vas podsjetim trixie danas ima 4 mjeseca i ima 4.5 kile i jako je slatka i medena i voli puno puno papati!!!njamiyeskad smo bili kod veterinara ljudi u čekaoni svi su mislili da je to maca i to perzijska ali kad je počela lajati na jednu debelu macu svi su znali što je trixie!!!smijehsmijehsmijeh
- 21:54 - Napiši kaj misliš (0) - Ispljuni van - #

13.04.2006., četvrtak

Cure,napokon praznici!!!

Čovječe kako je lijep osjećaj kad znaš da u 14 sati nečeš morati hodati onim smrdljivim školskim hodnikom sa dvadeset kila knjiga na leđima i pet kila misli u glavi o tome kako je prošao ovaj test kolko češ dobit u onom kad trebaš učiti za ispitivanje oće li vam podvalit petminutni:nema toga više sad su:
PRAZNICIroflroflrofl

Sretan Uskrs i puno fine klope želim svima!!!

Duga jezičinacerekcerekcerek

- 09:51 - Napiši kaj misliš (5) - Ispljuni van - #

11.04.2006., utorak

još jedan problem!!!

one kažu da nisu to napisale(ne vjerujem im jer su se smijale i nekaj si šaptale)no sad sam totalno zbunjena jer sumnjam u njih a u još neke koje ne poznam i ne znam im ni ime ni prezime!!!headbangheadbang
- 19:54 - Napiši kaj misliš (0) - Ispljuni van - #

Problem!!!

netko mi je anoniman napisao komentar ispod posta tako mi je dosadno!!!i prokomentirao ga tako da se predstavila kao antonelina frendica i izvrjeđala me.zahvaljujem antei za nelin br.poslala sam joj poruku i čekam odgovor i pitati ću je u školi da li je mona to napisala i pitati ću tenu i luciju,a u školi ću
vam pokazati tekst koji sam isprintala prije nego što sam izbrisala!!!ili je od tene ili od nele!!!
ne znam da li pričamo o istoj antoneli jer taj anoniman netko je napisao da citiram:
izgledaš ko da te pregazio tvoj stari s onom vašom peglicom...die bitch die!!!i još puno prostoga!!
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
- 12:44 - Napiši kaj misliš (1) - Ispljuni van - #

10.04.2006., ponedjeljak

Cure kaj ima novog!!!

Evo jedne mini pjesmice o antoneli!!!
Nela,nos ti raste sve veće i veće čak te ni Rudi više neće!!!
Surla ti je duža,tako nećeš naći muža!!!roflroflroflroflroflroflrofl
- 22:00 - Napiši kaj misliš (2) - Ispljuni van - #

08.04.2006., subota

Hi!!!

Kaj danas ima novog!!!waveile i tea g. su otišle na neko natjecanje a ja ne mogu jer imam turnir!!!ali na turnir ne mogu jer trebam mirovati zbog istegnutog ligamenta!!!cure držim vam fige!!!thumbup
daj nekaj komentirajte!!!smokin
- 09:37 - Napiši kaj misliš (5) - Ispljuni van - #

07.04.2006., petak

O meni:

Rođena:6.01.94'
Hobi:rolanje,gledanje tv,pisanje bloga,tračanje
Najdraža boja:plava(sve nijanse)
Najdraže jelo:sve nezdravo
koga mrzim:brata,kokoške...
koga volim:sve kaj nije navedeno
naj frendica:antea,anja,ile,tee,...
naj frendovi:ilija,rudi
naj životinja:peseki i mice wave


- 22:55 - Napiši kaj misliš (1) - Ispljuni van - #

Cure pobjeđujemo!!!

anja znam kak se to radiroflpopit ću pivoparty šala malathumbup
vidimo se tj.pišem i sutrayes
- 22:34 - Napiši kaj misliš (0) - Ispljuni van - #

Hellouč!!!

Cure evo i mene!
Za početak evo mali uvod!:naughty
jučer smo se posvađale sa antonelom,tenom i lucijom!!!burninmad
one su takve glupače kojih na cijelom svijetu osim valentine ne bi našaonutsad cure pišite sve kaj znate i hoćete o njima
- 17:04 - Napiši kaj misliš (18) - Ispljuni van - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: