WELCOME TO THE JUNGLE....!

subota, 12.08.2006.

matere mi, ne znam kaj da pisem!

evo, ovako.... skuzih da je fakat ful puno ljudi opsjednuto gunsima. iskreno, znam da sam kuja, al to mi STVARNO ide na zivce!!!! ja volim sebe smatrati ultimate guns-fanom, i onda nalazim pomalo razocharavajuche kaj ih tolko ljudi doslovno stuje ko bogove. fuj. znam, sad ce me mrzit pol hrvatske, al frankly, my dear, i dont give a damn! hm....gunsi.... sjecam se, imala sam nekih 5 il 6 godina i svaki dan prije dnevnika na tadasnjem htv-u su se pustali spotovi (i da,sorry kaj nemam dijakriticke znakove, imam americki komp), november rain i dont cry bili su STALNO na tapeti... gunse sam otkrila tek nesto kasnije. s nekih 12. al imam nesto sto potjece iz vremena kad su actually bili na vrhuncu slave. znam da je glupo, al stara je snimala film poslje dnevnika. top gun. losh film, tom cruise. cisto sranje. al jebiga, stara ga obozava.... :) i znate kaj se nalazilo izmedu prognoze i mog nesudenog top guna? spot. i to ne bilokoji spot. november rain. i sada ga imam. actually iz doba bez interneta, blogova i ostalog tehnoloshkog shita. cuvam ga sa svojim ostalim guns relikvijama. gunsi su nesumljivo dio mog djetinjstva. od pocetka.
eto....
zato ne volim nove guns fanove. zato kaj mi uzurpiraju moje djetinjstvo!
nemojte mi to radit!!!!! aaaaaaaaa!
just kiddin.....
kao sto vec rekoh....sto vise to bolje.....
in the end were all just DUST N BONES....
but the music remains.....

12.08.2006. u 23:20 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

nesto o meni..... zapravo, NISTA o meni.....

hy. to je sve kaj mi trentno pada na pamet. ta usrana 3 slova. hy. hm.... evo,ovako.... imam 19, rockerica u duši i izvana, ac dc, gunsi, van halen, the cult, kiss,to su manje vishe moje ljubavi. otvaram blog iz tog razloga kaj zelim da me netko cuje. jer tako i tako rock-generacija izumire, pa što nas je vishe, to bolje, kaj ne? :) pipl, stayheavy!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

KURAC OD OVCE!!!!!!MMMMMEEEEEEEEEE!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


IT´S A LONG WAY TO THE TOP IF YOU WANNA ROCK N ROLL...!