utorak, 09.01.2007.

Praznici?!

Yupi!!!!!!!
Nova godina je prošla pa ću van i čestitati....dakle....sritna nova!Mi smo se odi doli odlično zabavili.
"Nismo" pili plesali zabavljali se....ne,ne ma di bi mi.he,he
Nadan se da je i vama bilo dobro.Lipo smo se zagrijali a onda išli u ****** plesati,a posli toga u *****.Oprostite što san vako neodređena ali neke face bi mogle ovo pročitati pa me sjebati do kosti.
Sestra mi je prvih par dana žalila za staron godinon a mene nije toliko bilo briga. Iznervirala me ka nikad do sad.Bili su dva frenda s nama i jedan od njih se opija pa mi ga je sestra vodila na zrak a NEKI su je blido gledali. Onda se ona po običaju izderala "ZRIGA SE JE!!!!!!!!!!!!",da ne bi bilo sumnjivo.A mi smo tom kretenu govorili da ne pije.Vidila san one koji su tvrdili da mi priko lita nikad nismo bile u,khm....u ******.A ne oni su bili!I ja san njih slabo viđala ali ko in je kriv.Neka ne seru.
Aj dobro iden ja polako....PoZz....

- 13:26 - Don't just fade away ( 8 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©