I don´t always smell like strawberries and cream

08.03.2007., četvrtak

ah...evo i mene i novog posta...a bilo je i vrijeme...
u biti danas je u skoli bilo ok.Nije me pitala fiziku-OPET! headbang
Ali sam zato pobrala lijepu jedinicu iz kemije...svaka castthumbup
E,da i Petrica mi je danas skoro riknula i ispustila dušu pod geografijom.rofl
Dobro,nije uopce smijesno,ali Masni i ja nismo mogli doc do zraka...HAHA
A jadna,sva se uspaničila i poplavila a ja nisam skuzila da se žena fakat davi! LOL Jedva mi je onak prigušenim glasom rekla: Ud... khm ari... khmmm ...me...Tek sam onda skuzila da bas i nije do zajebancije.A sorry Petrica! Skoro je jedna dušica napustila ovaj svijet i to pod satom geografije...koji lijep oprastaj sa svijetom.Pogled prema imeniku i profi iz geo.Biblijski prizor,da te srce zaboli! smijeh

-Prije pola sata mi je bilo dosadno pa sam uzela skare i išla se šišati! Živi užas.Odrezala sam šiške...ajde,necu vise pričat,nego mi poželite sreću za sutra na poluzavršnom!!!! Pusek svima

Pozdravljam:
Petricu-koja je na granici zivota i smrti dead
Grigora-koji se samo igra
Karla koji me imitira cijelu vecer
Micu-mica,nije ti uspjela pjesma...a morat ces napravit kad-tad
Sestru koja je sad ljepo napušena u Amsterdamu...smokin

- 21:07 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

nesto o meni...

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

MALENA
Paperje joj već mokro i razbarušano od znoja mojih ruku.Trese se i dršće kao malo dijete.Desnom joj rukom prekrivam tijelo da joj bude što toplije,ali čini mi se da će ju svaki dodir ubiti.Tako malu i krhku.Savila je kljun pod moj dlan,sklopila svoje umorne oči...Ne znam diše li još.Samo osjećam nešto toplo i maleno.Vjerojatno joj je srce na izmaku snaga.Ali ne brini,Ptičice moja.Moja će te ruka grijati dok ne povineš predivna krila...

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

bokic svima...
Ime: Dunja
-11.06.1990
-prirodoslovno-matematicka gimnazija
-2.d
Volim: slikati,izlaziti,rukomet,
prijatelje,plesati,glupirati se,
smijeh,bijelu cokoladu...
Ne volim: hmmm,skolu blabla

za moju petricu
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

USPOMENE
Kao leptiri,odbjegli iz šaka
Nestale sve su dječje uspomene.
Još su samo praškom krila laka
Jagodice prsta posrebrene...


drage osobe koje moram navesti:

Petrica cerek
Maja blabla
Andrea
Tajana smokin
Ena dead
Sandrica smokin
Aleksandra wave
Anitica thumbup
Vale
Tumpica cool
Vugra
Sanja nut
Sara
Masni njami
Grigor kiss
Brunko mouthwash
Vlatko wink
Mica party
Karlo naughty
Picek
Cubelic

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors


Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff


Friendster images

Friendster images




Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

She's got the kind of look that defies gravity
She's the greatest cook
And she's fat free

She's been to private school
And she speaks perfect French
She's got the perfect friends
Oh isn't she cool

She pratices Tai Chi
She'd never lose her nerve
She's more than you deserve
She's just far better than me

Hey hey

So don't bother
I won't die of deception
I promise you won't ever see me cry
Don't feel sorry

And don't bother
I'll be fine
But she's waiting
The ring you gave to her will lose its shine
So don't bother, be unkind

I'm sure she doesn't know
How to touch you like I would
I beat her at that one good
Don't you think so?

She's almost 6 feet tall
She must think I'm a flea
I'm really a cat you see
And it's not my last life at all

Hey hey

So don't bother
I won't die of deception
I promise you won't ever see me cry
Don't feel sorry

Don't bother
I'll be fine
But she's waiting
The ring you gave to her will lose its shine
So don't bother, be unkind

For you, I'd give up all I own
And move to a communist country
If you came with me, of course
And I'd file my nails so they don't hurt you
And lose those pounds, and learn about football
If it made you stay, but you won't, but you won't

So don't bother,
I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine
Promise you won't ever see me cry

And after all I'm glad that I'm not your type
Promise you won't ever see me cry

So don't bother,
I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine
Promise you won't ever see me cry

And after all I'm glad that I'm not your type, not your type, not your type, not your type
Promise you won't ever see me cry




Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Notice me
Take my hand
Why are we
Strangers when
Our love is strong
Why carry on without me?

Everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

I make believe
That you are here
It's the only way
I see clear
What have I done
You seem to move on easy

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song is my sorry

Ohhhh

At night I pray
That soon your face
Will fade away

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you baby


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

ZA MOJU SEKU
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting



Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting




Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Prašina ljubavi

Sjećam se onoga dana kada si sa suzama u očima gledala u vedro nebo kako njegov avion odlazi sve dalje i dalje...Svaki put kad bi pogledala prema nebu,sjetila bi se njega.A on sada dolazi.Koliko je listova bilo na tvom kalendaru koje si trgala jedan po jedan,išćekujući kada ce doći dan vaseg susreta...A sada te dane možeš izbrojiti na prste jedne ruke.Devet je mjeseci tako brzo prošlo.Neprestano si noćima plakala i bdjela,čekajući njegov poziv.Bila si jaka i mogu reći da ti se divim na ljubavi i pažnji koju mu posvećuješ.Nikada nisi posustala ni posumnjala u vas.Jako sam tužna što odlaziš zauvijek,ali sam istodobno i sretna zbog tebe,jer si ti tako izabrala.Nadam se da ćeš napokon pronaći svoj mir i biti sretna i zadovoljna sa čovjekom kojeg voliš.I da će on poštivati i ljubiti te,koliko i ti ljubiš njega.
Draga Sestro,želim ti svu sreću ovoga svijeta da ju podijeliš sa ljubavi svog života.
Volim te,nemoj to nikada zaboraviti...

Tvoja mala Sestra,zauvijek