< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Eto na ovaj blog ću pisat kak provodim dane,o svom peseku itd.itd....

opis slike

Linkovi

Evo par linkova od blogova mojih prijatelja i onih koje čitam...

Dino

Šuško

Pegla

Kiki

Metkovac



O meni

Eto ak to moji frendovi imaju na blogu,moram imat i ja,kaj sad roflrofl

Ime: Dorotea
Prezime: To vas ne zanima
Nadimci: Dorsy,Tea,Teica,Okruglica(to me samo tak moj dražesni brat zove)
Volim: Dinamo,alkohol,radit gluposti,frendove,jednog dečka rolleyes...
Ne volim(manje-više i mrzim): Tovare,Srbe,policajce,
narodnjake,školu,spremat sobu,seljake iz svog razreda(samo neke :)),ima i normalnih...
Datum rođenja: 11.06.1994.
Živim: U Varaždinu namcor
Frendovi: Ima ih tooooona,neda mi se baš sad nabrajat no
Navijam: Za Dinamo,Barcu i Manchester
Boja kose: Plavo-smeđa,kratka :(
Boja očiju: Smeđa
Visina: 165---narasla ja :D
Težina: 50 i nekaj :D
Ljubav: Zaljubljena cerek
Razred: 7.b
Slušam: Billy Talent,Green day,Linkin park,Avril Lavigne,Monrose,The pussycat dolls,Tram 11...
Kak se oblačim: Pa ono ko navijači,casual,uglavnom marke Lacoste i Tommy Hilfiger :)
Volim jest: Čevape,burek,lazanje,hot dog,kobaseee
i ta sranja
Ne volim jest: Ah,toga ima malo manje..Npr. kulen,salamu s paprikom i ja mislim da je to to,haha
Volim pit: Alkohol...I oranginu..
Ne volim pit: Coctu nono,viski(to mi nije baš nekaj)
Naj boja: Plava cerek


To je to zasad,ak se sjetim nečeg,nadopišem..

Svašta...

Tu bum vjerojatno stavljala neke slikice,kaj god mi padne napamet i lyricse nekih pjesama koje ja volim slušat :D

ARCTIC MONKEYS-LOVE MACHINE


Ladies you're damn right
You can't read a man's mind
We're living in two tribes
And heading for war
Nobody's perfect
We've all got to work it
But fellas we're worth it
So don't break the law

Your call's late
Big mistake
You've gotta hang about in limbo for as long as I take
Next time
Read my mind
And I'll be good to you
We're gift wrapped
Kitty cats
We only turn into tigers when we've got to fight
(Right)
Let's go
Eskimo
Out into the blue

Come take my hand
Understand
That you can
You're my man
And i need you tonight
Come make my dreams
Honey hard as it seems
Lovin' me
Is as easy as pie

I'm just a love machine
Feeding my fantasy
Give me a kiss or three
and I'm fine
I need a squeeze a day
Instead of this negligee
What will the neighbors say
This time

I've been goin' crazy while you sleep
Thinkin' of a language that the two of us can speak
So Mr. Prehistoric make your wheel
and I'll be underwater 'cause i like the way it feels

(I said) Your call's late
Big mistake
You've gotta hang about in limbo for as long as I take
Next time
Read my mind
And I'll be good to you
We're gift wrapped
Kitty cats
We only turn into tigers when we've got to fight
(Right)
Let's go
Eskimo
Out into the blue

Come take my hand
Understand
That you can
You're my man
And i need you tonight
Come make my dreams
Honey hard as it seems
Lovin' me
Is as easy as pie

I'm just a love machine
Feeding my fantasy
Give me a kiss or three
And I'm fine
I need a squeeze a day
Instead of this negligee
What will the neighbors say
This time

Oh
It's very new
Can anybody tell me what to do
Oh
This feeling's very strange
Can anybody tell me what's your game

Oh
A little education
Oh
To give me motivation
Oh
We'll turn the situation
'round

Oh
Oh
Making you a stranger
Oh
I'll only rearrange you
For now

(Oh) I'm just a love machine
Oh
So give me motivation
(Oh) I'm just a love machine

(Oh) I'm just a love machine
Oh
So give me motivation
(Oh) I'm just a love machine

utorak, 01.01.2008.

Nije me bilo 2,3 dana...

Ma nisam zaboravila na blog ni nikaj nego jednostavno nisam htjela pisat do prvog dana naše nove 2008. godine :D.Taman sjedim i gledam Zločeste dečke 2,predobar film,ko i svi nastavci od njega belj..A evo,neću sad o tom filmu kad sam danas gledala jednog zanimljivijeg...High school musical...Film je totalka bzvz,al ono isplatilo ga se gledat samo zbog Zaca cerekzubo...Svi me zezaju da je derpe al ono uopće nije,ima malo nježni glas al meni uopće ne zgleda ko derpe nono.Uglavnom,ovih dana sam ljenčarila ko i inače,samo visim na pc-u,dopisujem se s frendovima i tak...Neam kaj radit namcor.Idem van,vani zima za poludit pa neam volje ostat vani u takvo vrijeme,još se mala djeca igraju s petardama a moj pesek ih se boji,a meni malo fali da ne dođem tim klincima i da ih ne ošamaram rolleyes.Eto jučer sam isto bila doma za Novu godinu,glupo mi je ići na trg jer se tamo seljače skupljaju a meni je onda definitivno doma na pc-u ljepše.Većina frendova mi je otišla na neki party,al mi je ostal moj brat online pa sam njega morala mučit rofl...10 minuta poslije pola noći pala sam u depru,još su na trgu pustili pjesmu od Novih fosila-Za dobra stara vremena a to me tak podsjeća na Maksimir i Dinamo jer na stadionu puštaju tu pjesmu pa zato,malo mi je faljelo kaj se ne rasplačem(ah,baš sam ko malo dijete nut).Al dobro,bila sam online do 2 ujutro,išla malo opet pit u krevet i gledala filmove,bila budna do oko 5 i 20 pa mi je stari došo u sobu pa sam morala sve gasit.Probudila sam se danas u ...neam pojma u kolko...išla na pc i poslije toga jela,bila vani i sad sam opet na pc-u a vjerojatno ću i ostati do 23,00 danas ;).Više neznam kaj da pišem,a ionak je cijeli ovaj post bil totalka bzvz,al kaj sad,pa niko valjda nije tolko lud da ide ovo čitat,dosta mi je samo da mi neko ostavi komentar,ali očito ni toga nema previše na ovom blogu al se neću zamarat oko toga jer mi je malo i svejedno da li imam 2 ili 405 komentara,makar zna bit fora ak ih je više.Idem sad čitat nekaj na Barcinom forumu pa napišem post il danas kasno navečer il sutra popodne,bum vidjela kakve bum volje...Pozz svima mah

|Komentiraj 2| Printaj| #|*|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.