.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

misliom ovo vec pisem po neznam koji put al et
za one koji me neznaju!!!... zovem se nera imam 14 godina idem u sv. anu!!!!!
slusam punk!!!!!zivim za sutra!!!!
druzim se s tenom lisom deo buljom kerlom frenkijem i jednim ljudima........koje ima punoo punoooo!!!!
moj msn je nericaa@hotmail.com.!!!!
ae pusaaa!!!!

sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze

zub0o0o0 mi je najjakiji..pisala
jedna jedina..aka carica..ivana^^=)


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us
za ramonsicu

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

src="http://img174.imageshack.us/img174/7608/ztzzuje3.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us" />


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image <br />
<br />
<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


















utorak, 06.02.2007.

et mene opet!!!!!!yap yap!!!!



et ja napravila novi blog jer sam djevojka u crnom obrisala!!!!!
ma nest sam sjebala!!!! pa mislim ipak sam to ja!!!!!
hahahah...........lud ma nis se pametnog nije dogadjalo!!!!
ma serem u petak som trebali ic tena david... zvone anja i ja na kavu al zvone ij imo nekih trecih stvarcica za rijesit!!!! a tena nije htijela ici !!!! pa smo nakraju sam ja i anja isli !!!!!..... ma mi
zaguzili do nekih pol deset!!!!....valjd nisam bas sigurna!!!!
ma bas smo se zajebavali!!!! i tak !!!!!!....
cujem da je frenki polozio!!!!!!!....
a jucer sam bila nakavi s magdalenom i lisom!!!!!
i tak skitale po gradu i naisle na famozne punkere!!!!!!.........
pa sam srela zoku i ekog lika koje je ustvari pjevac iz nevermainda!!!!!
i tak pa smo srele RAMONSICU!!!!!!! mala provalila da je six pack rock!!!!
de lol!!!!!!......
on
ak tu do prije mjesec dana bila metalka pa sminki!!
kao ja sam neka luda!!!hahahaha!!!! dobra fora!!!!! bas me nasmijala!!!!!!...... ma i tak !!!!! ja i magdalence imamo novog frenda!!!!yap yap!!!!!.....
ma ugl stara mi sere da moram da ucim!!!! burninmadheadbang
obojat cu se u crveno!!!!!
e jedva cekam!!!!!! et nema na pol skole svi su bolesni!!!!!
a i mene hvata neko sranje!!!!!
ajd pusa!!!!!!
uzivajte!!!
zivio mi novi frend!!!!xD!!!!!
puknucu



| - 16:43 - ...komentiraj.... (0) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.