< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Yep.Nope

dIzajN bY: x¤...zWjeZdica...¤x

Opis bloga

evo malo musike


Free Music

Free Music



Free Music
Ovo je blog od nas...
Gornjovalke žive vječno!hehe Ako oš ostavi komentar, ako neš...hm...ipak ostavi komentar!
Lole vas Ivana i Tika

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja lipa gitara, mislin nije moja, ali lipa je! Šmrc! Stavit ću van još neke slike gitara, a ljubitelji gitara nek se meni jave! Volin vas puuuuuuuuuuuno!
Evo slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Naše slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sretna(malo umorna)trojka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I...urednice bloga...hihi(malo smo zamantane ode)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slikice

NAJBOLJI BEND NA SVITU:thumbupsmijehpjeva
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

TIKI NAJDRAŽI BEND:bangpjevawink
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Lipi moj Axl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Al sorry Slash je ipak "The best"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koja lipa kosaaa!!!Ah...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nabavit ću ja ovakvu, iako ni moja nije loša...hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A i Duff je suuper, ma svi su oni...suuuper!!!cerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Izzy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







A SAD EVO MALO STARKI. JE DA TI SE SMRZNU NOGE U NJIMA, ALI SVEJEDNO SU NAJBOLJE!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

© Legende nikad ne umiru, mi smo dokaz!





Treba mi zabave, i to pod hitno, to je samo meni u životu bitno...lalala

E pa moja Ivana, ja više nisan mogla čekat tvoj post!!!Napiši ga kad god želiš, al ja ću ovaj svoj objavit, makar bia najdosadniji post na cilon svitu!!! Evo ovako:počet ću opčenito:
Završila je školathumbup:thumbupthumbup.
Počeli su praznici i snjima i litonutzujonutzujonutzujo
Za početak je...hm....dosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadnooooo! Možda pretjerujem, ali za razliku od prošlog lita je total dizaster,hehe! Nadam se da će se to prominit, ali po izgledu ovih penzionera koji šetaju po mistu,...hm...nebi rekla!...izgledaju koda će ostat cilu vičnost...ili koda će ih za misec dana zaminit mlađi prijatelji od samo 85-6 godina!madAli šta ćeš, život ide daljenononoda...ide...yesyesyes...Osobito meni jutros!Mislim, svi vidite koliko je sati!Sad je 09:05!!!Ja se inače dižen u podne...ali danasno...Ma tila san poludit kad san skužila cilu situaciju! Zapravo, ja san se danas digla u osan, uvjerena da je danas petak i da je u
devet dodjela svjedodžbi.Digla se ja, obukla se, sve obavila, pojila, rekla ocu da me vodi, poslala svima poruke da ne zaborave! Ivanu zvala 10 puta da ne zaboravi,eee, Bože!!! I nakraju u 9 za 15 ja skužin da je zapravo četvrtak!!!!!!!headbangmadheadbangmadburninmadpuknucupuknucu
A sve je to kriv jučerašnji pogled na mobitel! Ja san, naravno, legla poslije ponoći i pogledala na mob i vidila da je četvrtak!...i tako cila zamantana pripala se, i brže navila sat za u jutro, uvjerena da je sutra petak i dodjela! I eto ti peha!!!...a šta ćeš...sad ću mnorat dva dana ustat u 8madmad
Al priživit ćuheadbangima i gorih stvarimadmadmadKao na primjer:::sad sam napisala cili post i onda mi se izbrisa!!!headbangheadbangheadbangheadbangmadmadburninmadburninmadburninmadpuknucupuknucupuknucublablablablablablamadmadheadbangheadbangburninmadburninmad
Ali dobro, priživit ću!...bangbangvaljdabangbang...
Nadam se da će se prominit ovaj početak litazijev, i da će se počet nešto događat...Joj, samo kad se sitin prošlog lita i cile ekipe! Stvarno nan je bilo zakon! Najzakonije i najkompliciranije lito na svitu...zujozujoTrajalo je cilu vičnost, a toliko se toga dogodilo, za nevirovat!Sad su mi tu samo ove moje dosadne Gornjovalke,hahahaha!Ma nije, volin ja njih puno, puno... E, pa da objavin svima iz naše Gornjovalske ekipe, ko nezna: Matea dolazi 14., a Kiki 17.ili18., a za "ostale" neznam...
Eto, veliki pozdrav svima od Tike
pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
cerekcereknadam se da će mi se prosvitlit mozak i da ću napokon skužit da triban iskoristit vrime bez najzabavnije stvari na svitu:škole!cerekcerek
Big pozdrav svima!wavemahwavemah


28.06.2007. u 08:57

| KomEntaRi (27) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.