ovo nema jebenog smisla - jednom kad stvarno budeš sama i kad ti dosadi sav ovaj jebeni svijet - Blog.hr
19.10.2010.
ovo nema jebenog smisla
Kako da pronađem sebe kad nosim tisuće sebe u sebi? I nisam zla. Mislim, jesam. Ali rekla mi je da nisam ja kriva što se neki ljudi smješno oblače, što neke djevojke oblače štikle,a neznaju hodati u njima, što je moj bivši dečko psihopat koji priča s paucima, ostavlja preglupe i prejadne komentare na fejsu, plače zajedno sa svojim tatom i jedina djevojka s kojom bi prevario svoju djevojku bila bi njegova sestra. Takvim stvarima se jednostavno moraš smijati. Uostalom, nisam ja kriva što mi je sve smješno i što se ponekad smijem u pogrešno vrijeme.
10:33 - Komentiraj { 20 } Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

kužiš
čaj, knjige, cigarete, droga, punk, perverzija, ska, govna, ja(?)









thanks.
Juliet K. Darling (xD)