govna na batini - jednom kad stvarno budeš sama i kad ti dosadi sav ovaj jebeni svijet - Blog.hr
29.09.2010.
govna na batini
Izložak broj 1: pramenovi njene duge sjajnocrvene kose.

Sam sam ih odrezao, čas prije njene smrti. Želio sam nešto njeno, nešto njeno zauvijek. Prvo sam krenuo da joj izvadim oči ili zub ili tako nešto, ali potom sam pomislio da je to ionako besmisleno jer će sve to istrunuti jednog dana, kao što ona trune sada. Uzeo sam kosu. Bolje rečeno, pramen njene kose. Dug oko 30 centimetara, tako nešto. Spremio sam ga u svoju sobu, U noćni ormarić, pored kreveta na kojem je ona nekad gola ležala, da je njen miris vječno sa mnom. Da ga nosim svuda, u sebi, u svakoj stanici svoga tijela, samo za sebe.

Izložak broj 2: tragovi njenog ruža na mojim obrazima.

Prilično sam siguran da više nikad neću prati svoj desni obraz. Neka smrdi, neka, briga me. Sve dok je njen ruž na meni, sve dok god mogu osjećati kako me ljubila.

Izložak broj 3: ljubav

Ta ogavna, smrdljiva, nakazna, a opet toliko slatka i vesela ljubav. Moja ljubav prema njoj. Prema njenom tijelu, njenoj duši, njenim kretnjama, njenom govoru, njenim poljupcima, njenim osmjesima i dodirima, suzama i govnima. Sve sam volio. Volio sam sve. Baš sve na njoj.


I na kraju sam je ubio. Polagano, lako. Da je nitko drugi ne može imati, osim mene. A bio sam glup. Bio sam previše glup... jer nisam shvatio da ju ni ja neću moći imati.




kurva


Ponekad stvarno mislim da sam mentalno bolesna, i osjećam se prepuno jer nosim tisuću sebe u sebi. I super je kad se napališ na profesoricu iz povijesti, kad ti netko opali šamar pred cjelom školom, kad si mlađi brat razbije glavu,kad bljuješ jer si previše popio, i super je kad si na tripu, i kad ti tata isključi internet na 2 mjeseca jer moraš učiti. Zapravo nije to tata napravio zbog mene nego zbog moje braće. Ja moram proć s 5, jer ako prođem s pet dobivam Olympusov SLR fotoaparati. To stvarno želim. Dakle, eto mene natrag za nekih dva mjeseca. Ako me zaboravite, neću se ljutiti. ČUJEM OSE.



18:31 - Komentiraj { 8 } Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

kužiš
čaj, knjige, cigarete, droga, punk, perverzija, ska, govna, ja(?)









thanks.
Juliet K. Darling (xD)