voliš me, kažeš, znam - jednom kad stvarno budeš sama i kad ti dosadi sav ovaj jebeni svijet - Blog.hr
04.08.2010.
voliš me, kažeš, znam
Rekao je da može sanjati što god poželi. Da ima tu moć da sve što zamisli sanja, a mašta dovrši posao. Da bar ja mogu to. Rekla sam mu da zamisli da sam ga poljubila. "I poljubila si me, san je bio divan", kaže. Nadam se da ne laže. Stvarno bih ga željela ljubiti!!!!!!!



I nemoj nikada zaboraviti da hodati unatraške nije teško. Možda jednom i vratiš vrijeme Ana, kažem si....
22:18 - Komentiraj { 29 } Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

kužiš
čaj, knjige, cigarete, droga, punk, perverzija, ska, govna, ja(?)









thanks.
Juliet K. Darling (xD)