< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

by BlackAngel4 xD

..×..o nama..×..


saška..

nickname: bonek
i Like: boyZ, beerparty, parties, FRIENDS, lazanjenjami, ice-cream & dance & singingpjeva
i don't Like: lies,lowe&my belly
age:00
I'm in lowecerek
my 3BF: romina&barbara&daria
LJUDI KOJE VOLIM PREVIŠE: darko v.cerek, leon rošićzubo, barbara tarandekthumbup, romina vinkothumbup,daria sobočanzubo, tia novak(nečakinja)greedy i to je sve!sretan
sLušam: rock, punk, strano (rihanna,avril,beyonce..itd..), narodnjakezubo, hr.tužne, tošeja
naj soNgs: otkad te nema, misery buissnes, girlfriend, kao prah, tebi moja mazo, stupid shit, call me when you're sober, chop suey, needles i sve systemove, neutron bomber, going under, idi idi, volim osmijeh tvoj, pratim te, nesanice, još jedan stepenik.. još čuda njih
naj grupe: girlicious, evanscence, paramore, s.o.a.d, sum 4, b.e.p., conecct, linking park
naj pjevači/ce: toše, thompson, avril, beyonce, rihanna, seka, srdjan milosevic, darko t., marilyn manson, natasha thomas, justin timberlake i puno njih


daria..

nickname: dada, dada way, di..smijeh
i Like: slušati glazbupjeva, svoju sekicukiss, saškukiss, svoje prijateljekiss, družiti se, zabavljati i izlaziti s njima (naravno), zelenu boju, jack danielsaparty i još puno toga..bang
i don't Like: narodnjake, srbiju, umišljene i dvolične ljude, iskorištavanja..burninmadheadbangmad
sLušam: punk, rock, metal....pjeva
bendove i pjesme neću nabrajati jer toga ima preeeviše..belj

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

imamo i svaka svoj blog smijeh

..×..saška..×..
..×..daria..×..

nas dvie..sretan

utorak, 01.07.2008.

opet piše bonek:D

eiiii..ewo u ranim satima ja odlučila napisat post:D..tralala..jep..10 do 10 vjutro jee..uuuuujjjjj...hihi..dadda mmi aja.P..mwa mwa za njuu:D..nek sam lepo aja..denes bumo se vidle..jupiiii..hihi..zaka sam se več zbudila??sigurno vas zanima..hihi..e pa zato jer si idem po conversiceee(all star convers pink)..jeje pink bum si kupila..tak mi je preporučila moja mala barŠica..hihi..rekla je ka su baš cuteeeee..a ja volim cutee..hihi..fčera smo se morale videt al smo se nej:(..al možda bumo se dens..hopeee!!..idem..pozz..kiss daddi&baršici&stannchyki;*;*;*..LOVE YOU GIRLS!!!!!

by:bonek.x3

- 09:48 - ..drunk.. (10) | ..crazy.. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.